@sammie ooh ik hoop dat het neit doorzet meid!! het is jullie zo gegund!!! @antares bellen ze terug? hopelijk gauw!! ik lees het vanaaf moet naar werk, knuffs!
Hoi allemaal, Ben net nieuw op het forum, weet niet zeker of ik hier goed zit. Ik had afgelopen woensdag ongesteld moeten worden, maar het was gisteren. Beetje balen, maar het was ook wel erg snel geweest, was de eerste ronde dat ik het ging proberen. Vind het wel veel vervelender nu, én niet zwanger, én ongesteld...
ze bellen terug.. janneke ik heb je op de lijst gezet en rood gemaakt....balen meis. http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/210578-nod-lijst-juli-2010-a-29.html#post7733947
@janneke balen!!! ik hoop volgende ronde lekker roze!! @antares je had dus ook gelijk en mijn gevoel klopte dus alweer over mij..
Jeetje dat lijkt me echt dus heeelemaal niks...een ongi overslaan...pff die onzekerheid Inderdaad niet weg laten sturen dan! Knuf en ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt, in welke vorm dan ook (hoop natuurlijk roze )
Hoi en welkom in ons kletskippenhok! Balen dat je ongi bent geworden.. Je mag zelf kiezen of je hier blijft kletsen (waar nu het toppunt van drukte is) of dat je doorgaat naar de datum van je volgende NOD, maar daar zal het waarschijnlijk nog heel rustig zijn. Ben je vorige maand gestopt met de pil? Wel fijn dan dat je cyclus het meteen weer oppakt.
Ik ben weer weg, zometeen werken en er moet eerst nog een hoop gedaan worden in huis! Doktersassistent heeft me nog steeds niet teruggebeld... Daag!
Ben idd vorige maand gestopt, had eigenlijk niet verwacht dat ik al meteen een regelmatige cyclus zou hebben, maar de ovulatietest werd positief en dan ga je toch stiekem een beetje hopen.
heitje werk ze! en hoop dat ze snel bellen hier meestal tussen 1 ern 2 weer terug bellen..na de pauze...
Maak jezelf niet gek he!!!! Anders heb je nog een lange weg te gaan, als het de eerste ronde is moeten de hormonen nog eerst uit je lichaam, en natuurlijk zijn er mensen die heel snel zwanger raken, maar geef jezelf de tijd! You go girl!
hmmz...assistente belde net terug..bloed kan er goed blijven zitten tot volgende menstruatie.... En wat nu als die niet uit zichzelf komt! Want met bloed in bm ook geen groeien slijmvlies toch...en geen groeiend eitje....(als die al groeien, want heb ik nog nooit gehad....) Zucht...naja...als ik tot 16 september niet ongi word ook wel lekker.....kan toch echt pas dan verder met hormonen. Maar had zo gehoopt op een wonder...nu laten we hopen dat ik snel ongi word!! Hopen jullie mee?
Hey meiden, hoe is het hier? Hier nog steeds geen ongie te bekennen...ben benieuwd hoelang deze cyclus gaat duren...