hier hebben we een periode gehad, mn schoonmoeder kwam bijna nooit op de koffie en toen wist ze het steeds te presteren savondslaat nog even te komen precies op onze klusdagen alsof ze het kon ruiken
aah...lief, lief kubusje... heftig he meis... echt zo'n vreselijke mijlpaal een jaar aan het wachten op een beeb... dappere keuze.. zal je hier wel missen meis.. dikke vette knuff! en hopelijk zien we je heel snel zwanger terug!
tsss...niet best zo'n schoonmoeder! hahah..ze moest eens weten waar jullie mee bezig wilden zijn..hihi..
gaat wel....heb een beetje een dippie om eerlijk te zijn...heb het niet vaak gelukkig, maar gisteren wilde ik wel graag vrijen, manlief niet en normaal maakt me dat niets uit...maar deze keer, werd er zo verdrietig van...stom he... het komt omdat ik al weer opschiet naar een jaar en iedereen om me heen weer zwanger lijkt... verder een client (zit in de verstandelijk gehandicapten zorg) blijkt zomaar (2 keer onveilige sex) 7,5 maand zwanger, gaat het kindje af staan...pfff...het vliegt me dan allemaal wat aan... zou het hier ook nog lukken een brusje voor mijn zoon? maargoed....*tilt kin weer op* we gaan maar gewoon door en zien het wel hoe is het met jou meis?
Inge, agh meis is ook niet leuk om mee te maken.. Hele dikke knuff!!! Natuurlijk komt er een brus voor je kleine mannetje!
aww ingef *knuff* zijn geen leuke dingen en soms frustreerd t gewoon efe, lekker eruit gooien hoor! en tuurlijk gaat het lukken voor een brusje! ongeacht hoe hier oorpijn door de verkoudheid blegh maar gaat alemaal goed komen vandaag 2 dpo, ben al een aantal dagen flink aan t hoesten en nu vanmiddag in de keuken met t hoesten echt steken bij mn bm even later op de wc wat bloedverlies maar das nu weer weg
pff...voel me nu al weer schuldig tegen over dames zoals jij sam... sorry... maargoed, de wens is zo groot he... daar kun je dan af en toe zo verdrietig van worden...jij ook een dikke knuff.. enneu... jij moet echt eerst op roze hoor!! daar wacht ik met alle liefde nog even op!
thanxs...lief van je meis! oeh..niet fit dus jij? jakkie.. maareh, bloedverlies.. hopelijk innesteling?.. heb je dit wel vaker? spannend meis... en...knuffie terug hoor!!
zo ben ik weer , haha wilde even snel de was opruimen en dan gooi ik dat altijd over de ballestrade op de trap naar beneden ( vanaf zolder ) en ruim het dan op . maar daar staat een plant en je raad het al die viel om .. ( open trap ) dus alles over de trap heen over de overloop in de slaapkamers en op de trap beneden en in de woonkamer !! overal lag zand !!! haha maar nu is alles weer schoon .. mutsy , fijn van die schoonouders.. ! gelukkig daar nog geen last van gehad
oe..hahah..niet handig...maar wel een mazzeltje dat je was dus niet weer helemaal opnieuw moest door het zand? of zat er wel zand in je schone was..
hey ilse! verveel je je meis? ik heb net twee afleveringen van gtst gezien op rtl-gemist...handig dat dat kan he?.. heerlijk! hoe is het verder met je?