Hoi, Puf puf wat een warmte! Heb vanmorgen al veel gedaan: weekboodschapjes gehaald, badkamer gepoetst en aan mijn studie gewerkt. Daarna mijn meid van het kdv gehaald en die ligt nu heerlijk in bed. Ik vroeg me trouwens af waar lilo is gebleven? Of heb ik weer eens niet op gelet hihihi. Zag dat ze op 2 juli licht posi getest had maar heb daarna niks meer gehoord... Nou ik meld me nog wel vandaag. Iedereen sterkte met de hitte!
voor jou is altijd plek!! en inderdaad vruchtbare maand, vorige maand helemaal niet zo he?..hoe zou dat nou komen... zou ik dan wel willen weten..misschien de stand van de maan? het was in elk geval niet echt klusweer...best heet...haha
jeay!! wat een mooie knaltest zeg!! veel donkerder dan die van mij!! die van mij was vanmorgen ook nog weer donkerder geworden, ik ga over twee dagen de laatste test doen! nogmaals vanharte meid!
jeetje, wat een onzekerheid meis... onzettend... fijn dat je meisje weerwat opknapt, hoge koorts hoor! pfff..hou haar maar goed in de gaten! en je lijf is een grote schoonmaak aan het houden denk ik?.. dikke knuff...
jaaaa!!! ik zie hem!! al duidelijk hoor!! die gaat veel duidelijker zijn over twee dagen, zo begon ie bij mij ook!! van harte meis!!
Ahh meid wat vervelend! Tegen welke problemen loop je aan in je eigen ziekenhuis dan? Sorry als je dit al eens uitgelegd hebt. Laat het me ff weten! grz.
Meiden de kamer is zo goed als klaar! Van de week gaat mijn vriend er laminaat in zetten en dan is het een schone frisse (aankomende baby) kamer! Heitje, het is echt heel licht zalm. Echt een onwijs mooie kleur Maar toch neutraal, want we weten natuurlijk nooit wanneer ik zwanger raak. Tot die tijd staat het kamertje nog leeg Ik ben er zo blij mee!
@Bloemmm Wat gaaf dat de kamer al klaar is Hier is ie ook bijna klaar, tegen die tijd wil ik er alleen een andere vloer in, er ligt nou vloerbedekking in, en wil er laminaat in hebben hihihi En dan nog 1 muur verven en klaar hihihi