Wat gebeurt er veel zeg!!!! Gefeliciteerd aan de zwangeren......en Sammy88 heel veel sterkte en Antares jij ook succes....hoop dat er voor jullie ook snel (weer) roze komt!!!!!
ow ja...wat zul jij je brak voelen...ppf... vanaaf maar vroeg naar bed? en hopen dat je meisje opknapt....
pfff...ja niet best he?.. heb vandaag van hot naar her gereden voor het werk in een auto zonder airco... was echt gaar.... nu maar lekker rustig aan en dat kan ook, want...vakantie!!! jeuh!! ben nog tot morgenochtend bereikbaar voor een crisis en dan gaat mijn werkmobiel echt enorm uit...en pas 5 augustus weer aan....heeeeerlijk!! heb jij al bijna vakantie meis?
wat goed zeg!! super... wij hebben vorig jaar winter de bovenverdieping laten verbouwen (nieuwe badkamer, en van 2 grote slaapkamers 3 laten maken) bij ons is de aanstaande babykamer dus al een hele tijd klaar... wel gewoon helemaal neutraal hoor! wit glasweefselbehang, grijs rolgordijntje en laminaat op de vloer. Verder het houtwerk hoogglans roomwit... ben blij dat ik dat toen al helemaal heb afgewerkt... nu kunnen we over 4 á 5 maanden lekker gaan bedenken hoe het eruit mag gaan zien...
pff..heheeet... het eten staat in de oven... bloemkoolschotel met aardappel, gehakt en kaas...jammie... verder is het hier in huis een lekkere bende...zoonlief heeft werkelijk alles overhoop getrokken...hahaha...straks als het wat afkoelt maar eens gaan puinruimen.. nu veel te heet..
Hahah niet te druk doen inderdaad, veeeeeeeel te warm Hoe weet jij hoe lang je al zwanger bent? Ik heb namelijk zelf geen idee!!! Heb zelfs al een vraag bij de online vlk achtergelaten hier op het forum. Ik vind het zo zonde van het geld om die cb te halen met digitale melding...
Heb hier vanmorgen ook alles gedaan voor de warmte...de katten hadden een puinhoop van de bijkeuken gemaakt...grrrr Gelijk maar ff de kattenbakken en de caviabakken gedaan
Mijn banner klopt niet helemaal, maar oke. Dat regelen we volgende week wel @Bloem, wat goed dat de kamer al af is!!! Wij hebben maar 1 slaapkamer in ons appartement, dus dat wordt samen op een kamer. Was het wel te doen met die hitte??? Sorry meiden, ik heb nog niet alles doorgelezen, zal dat vanavond even doen. Liefs Ellenore
tja, da's toch altijd een beetje een gok..mijn gemiddelde cyclus was 28 dagen, de laatste 31 dagen...als ik 28 dagen aanhoud ben ik 4 weken en 5 dagen, houd ik 31 dagen aan, dan dus iets minder... ik wacht de echo wel af?..
Nog steeds onzeker dus.. klote is dat! Sterkte meid, het zou echt waardeloos zijn als jullie wens voor een brusje hierdoor de ijskast in zou moeten..
Oh nee.. een hele dikke knuffel! En heel sterkte met het vinden van een ander en vooral goed ziekenhuis!
Mmh, oke, wellicht dat het dan nog wat wordt.. we zullen zien, voorlopig proberen we het om-de-dag ritme er maar een beetje in te houden.. (al is dit weer niet echt bevorderlijk.. ).. ennuh ik temp al een tijdje