is ook zo... ik heb nu nog steeds maar 3 dingen in het hangedeelte..... een iniminie badjasje, collbertje en een vest..de rest ligt allemaal op stapels...
hahaha...ja, ze kunnen je soms echt aan kijken van: "spoor jij wel?"hahaha.. maargoed, als ie er zindelijk van wordt heb ik het er graag voor over..
ja haha en als ik eenmaal zwanger ben heb ik zoveel dat het niet eens in het hanggedeelte past dus het wel op Moet stapelen haha
Om te beginnen.. ik drink zelf geen druppel wanneer ik zzwanger denk te zijn.. maar ik vraag me af of het heel erg is als je 2 biertjes of wijntjes drinkt zo vroeg in de zwangerschap. Ik zou denken dat het pas wat begint uit te maken wanneer de baby dmv de navelstreng wordt gevoedt? Anders zou het toch ook van invloed moeten zijn op het eitje dat aan het rijpen is?
nou meiden, ga de kleine in bedje leggen en zelf ook even een dutje doen...heerlijk weekend.. tot later!
Ik Drink momenteel alcohol vrij wit bier met een schijfje citroen erin en ik moet zeggen dat ik dat net zo lekker vind als een gewoon biertje!!
nee inge ! nu nog ( vrijwel ) niks gekocht !! dan durf ik niet !! ben veel te bang dat ik het nooit kan gebruiken .. maar zodra ik zwanger ben ( ookal zou ik t net een dag weten ) zou ik meteen helemaal los gaan !!
Jeetje als ik al die berichten teruglees over wel sporten en niet drinken voel ik me toch een slecht mens hahaha! Ik heb bij mijn vorige zwangerschap niks aan sport gedaan en nu heb ik mijn abnm. ook opgezegd...Zelfs alle yoga en z.gym's die er zijn doe ik niet aan mee... En drinken heb ik de hele zwangerschap wel af en toe gedaan. Gewoon bij speciale gelegenheden 1 wijntje ofzo. Daar heeft ons meisje toch echt niks aan over gehouden. Mijn gyn. heeft er ook niks op tegen. Zijn vrouw dronk bij alle 4 de kids elke dag een glaasje port, dat zou zelfs gezond zijn voor hart en bloedvaten. Daarom, je hoort zoveeeel!! Je moet gewoon doen waar je je goed bij voelt. Fijne dag allemaal! Wij gaan vanmiddag even snel nieuwe schoentjes kopen voor ons meisje hihihi. Ze groeit als kool pfff
Nee nog niet overtijd...en heb ook wel zin om een beetje plezier te maken....8) *Heitje gaat Heitjemoeder eens lief aankijken voor een lift naar huis vanavond*
hihi dank je na ik ga ff doucen ( ja nu pas zit hier lekker met mn lappie en waaiertje ) en dan naar t water vanavond (kijken bij ) t paintballen en daarna verjaardag en daarna stappen ! .. en morgen gaan we een caravan kijken ( wil ferdi perse ) xxx fijne dag meiden !! xxx
Jep, neem mn laptopje gewoon mee hier naartoe Heb een winkel met laminaat + parket + Eiken visgraat/mozaiëkvloeren
Gewoon een klein glaasje, dat is niet zo erg hoor! En dan drink je toch nog. Voor de rest heb je met dit weer last van een spastische darm en valt al dat eten niet zo lekker en heb je een opgeblazen buik En als je close bent met je schoonzussen zeg je, pfff moet ongesteld worden, check mijn buik!!! Of zo
Oke dan is het pas later in de zwangerschap dus dat het wat gaat verweken... Goed nieuws want mijn rugspieren moeten toch nog echt ff wat sterker worden! Wow hee, wat moest jij de trap opslepen? Een lijk?