Hey meid, wat vervelend zeg dat je zoveel klachten heb! Hopelijk wordt het deze maand een mega vruchtbaar ei!
Happy birthday to BEG, Happy birthday to BEG, Happy birthday to BEHEEEEEEEG, Haaaaaaaaaaaappy birthday to BEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEG!! Fijne dag meis!
Ohhhh balen!! Maar wat de meiden al zeggen...je had wél een tweede streepje...beter dan niks te zien! Dus zelfs met zo weinig urine was er wat te zien! Hoe was de controlestreep? Ook licht? Het gaat om het verschil tussen de 2 streepjes... Nu dus morgen weer testen????
oo..daar had ik ook wel zin in, maar de afkoeling was bij ons midden in de nacht met vreselijke onweer....dan ben ik toch liever binnen..) alvast van harte dan? voor morgen!!
Zo, ik ben weer bij... Poeee he wat een avond gisteren!! Was naar dat festival, heb me enorm vermaakt! Het was op een heel groot veld en ze hadden een paar binnententen en nog wat losse overkappingen... nou die waren wel nodig vanaf 10 uur! Woooow het kwam met bakken uit de lucht! Je zag mensen door de regen rennen om zo snel mogelijk binnen te zijn..nou die waren al te laat en helemaal zeiknat geregend! Af en toe moesten er natuurlijk ook mensen naar de wc en die was heeeeelemaal aan de andere kant van het veld! Whahahaha we hebben in ieder geval lekker gelachen Blöf was erg goed, Miss Montreal ook trouwens! Heb in totaal 4 biertjes gedronken dus valt mee In het begin vooral heel veel water vanwege de hitte...