Pff ja dat probeer ik ook, maar lig het vooral alleen maar heel erg warm te hebben en drink evengoed water als ik wakker ben (alleen niet vlak voor tempen)
Ik ga zo heenbellen En hier is de ongie flink dorgebroken, daar ben ik wel blij om, want vind dit beter als dat het iedere keer niks is en dan weer wel...
hihi mijn temp is wel nu hoger dan hij ooit is geweest argh ik zit gewoon weer in grijsgebeid :x maar ik hou toch voor mij dat ik ongi word.. en ik hoor nu net dat je hoort opgevangen plas NIET in de koelkast te bewaren omdat de teststrip dit niet goed leest? klopt dit? want van de ene mocht plas niet in koelkast (bijv van ha of mvm) maar ik heb gehoord van wel van dinnie en ook van mvm toen ik heb namelijk gisterenmiddag mijn plas opgevangen en in koelkast gedaan (rond de lunch) zodat als ik de test na 16u gehaald had ermee kon testen
Ik heb het nog nooit gedaan maar heb wel vaker gelezen dat je het afgedekt op kamertemperatuur moet bewaren.. Of eerst in de koelkast en dan weer op kamertemperatuur laten komen... Maar niet met koude plas testen... Grijsgebied...ja dat is het goede woord! Ikke ook in grijs gebied! Met een heleboel speldeprikjes in mn buik en enorm zere boobies!
Volgens mij als je daarmee test, is je test sowieso al veel minder duidelijk! Het beste is gewoon om met 'verse ochtendurine' te testen!
Bah Heitje, dat is niet fijn, hoofdpijn. Hopelijk is het vandaag minder? Ik ben juf dus ik heb zes weken vakantie. We gaan over anderhalve week voor twee weken naar de Eiffel. Heb er erg veel zin in! Dat hoop ik inderdaad ook, dat in ieder geval mijn cyclus meteen weer doet wat ie moet doen . We zullen zien!
Parr, wie weet als je morgenochtend met ochtendurine test dat er dan wel weer heel iets anders uitkomt?
Ja ik heb dus met lekker koud plas getest naaaa.. goed morgen nog geen ongi dan plas ik IN een beker MET ochtendurine haha en dan zien wij het wel! hier ook misselijk en krampjes maar meer van de zwaar onderbuik gevoel en niet van aankomend ongi blegh @janis ik hoop dat de gyn jullie spoedig kunnen helpen!! @marry ooh lekker viva la Paris! 8)
Hier net de ha gebeld en ik moet morgen om 9:30 langskomen Dus ben heel erg benieuwd! Ze zeiden er helemaal niks over dat ik een maandje eerder belde... Was ik wel bang voor namelijk
Hoofdpijn is weg Lekker hoor, 6 weken vrij! En wat leuk, naar de Eiffel! Alvast heel veel plezier daar! Ik hoop echt dat je voor die tijd meer weet!
Oh je ongi is dus toch doorgezet... Goed dat je gebeld hebt! Zou kinderachtig zijn als ze daarover beginnen...je bent al lang genoeg bezig hoor meid!
Maar met mijn ha weet je het nooit namelijk...maar ik had nou gelukkig de assistente aan de lijn Ben heel erg benieuwd morgen, hopelijk sturen ze me door naar de gyn!
Nou hier is het ook weer game over, het waren dus toch indrogers die 2de lijntjes.... Zucht....ben er weer kapot van.....
Hey meiden, mag ik met jullie meekletsen? Mijn NOD (volgens tempkaartje) is morgen.. Staat in mijn onderschrift als jullie willen kijken. Vanmorgen heb ik al een testje gewaagd, helaas negatief.. Dus omdat morgen mijn NOD is mag ik ervanuit gaan dat het game-over is deze ronde. Het rare is wel, dat mijn boobs al bijna een cup zijn gegroeit na mijn ei tot nu.. En zit erg te twijfelen om testen te halen voor morgen.. Of toch maar even afwachten ?? Liefs..