Meiden, ook voor mij een positieve test!! Yesssss heerlijk! Voor de andere meiden ook gefeliciteerd! xx
Hier is het over voor deze maand, zojuist ongesteld geworden. Ik baal ervan, al weet ik dat ik niet mag zeuren zo'n eerste keer. Even een diepe zucht en dan op naar augustus!
Hoi, welkom! Ik zou niet morgen alweer gaan testen maar in ieder geval 2 dagen wachten omdat je vandaag al hebt getest.. Heb je dat nog nooit gehad, dat je boobs groter/meer gespannen werden na ei? Ik heb dat zelf elke maand en heb net geleerd dat het met je progesteron-level te maken heeft..
....neem dus aan dat je testje negatief was, aangezien je dingen opnoemt waardoor je nog niet ongi gaat worden Ben je 3 weken lang ongi geweest hiervoor? Poe nou ik hoop dat je cyclus nu wat regelmatiger is...en het liefst natuurlijk geen ongi op komst maar || ! Probeer je nog wel ff in te houden met testen...er zijn genoeg meiden die pas op of na NOD posi testen
Gefeliciteerd! Woeiii het roze vliegt weer om onze oren hier! Het werkt blijkbaar aanstekelijke! Ik wil ooooooooooook!
Balen meid.... maakt niet uit dat je in de eerste ronde al baalt, deed ik toen ook hoor! Wel een mooie korte cyclus! Ik hoop dat je de volgende ronde meer geluk hebt!
Dank jullie wel meiden! Hoop dat jullie ook snel een positieve test mogen vasthouden, ik straal wat positieve energie door! xx
Ik duim ook mee voor jou..zoveel roze deze maand gezien, nu ben jij toch ook wel aan de beurt Ik geef mn laatste test aan mn man, moet hij deze veilig bewaren achter slot en grendel en dan wil ik deze op zn vroegst zaterdag gaan doen, dan is mn NOD ongetwijfeld geweest.