NOD 1-15 juli 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Gewoon door blijven vragen of het deze week nog mag ;) ... En bij ons duurde het 4 dagen voordat we de uitslag kregen maar dat kwam omdat het weekend ertussen zat...dus het kan ook wel korter denk ik !

2. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    oh das snel :) , ja wil t liefst deze week iig inleveren ..
    hoelang zat er bij jullie tussen de afspraak me de doc en het in mogen leveren ?

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    dacht ik ook...werd natuurlijk wel rosé aangeboden, maar heb gezegd met het warme weer liever aan de fris te zitten..... schoonzus beaamde dat, zij kreeg ook snel hoofdpijn van rosé nu...hahaha..;) ze moesten eens weten!..;)

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat vreselijk irritant voor je deze onzekerheid...pfff... misschien weten ze in het zkh inderdaad meer...dikke knuff... en ik hoop dat je alsnog op roze mag meis..

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    kan je menstruatie zijn die eraan komt.... hoeveelste ronde is dit en wat is je normale cycluslengte?

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    heb de warmte als excuus gebruikt..;) en verder heeft niemand er echt op gelet volgens mij.... 's avonds was mijn buik echt opgezet..allemaal lucht.. maar ook dat heb ik waarschijnlijk alleen zelf maar gemerkt...haahha

ja, was verder erg gezellig..alleen jammer van de wedstrijd he...pfff..maargoed, tweede is ook errug knap! en jij, heb je de wedstrijdspanning wat overleefd?

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha..thanx...vind het toch ook wel veel leuker om het pas te vertellen als we wat verder zijn en als we een echo hebben gehad..;) het is nog zo pril he?..

dit weekend gaan we het al wel aan mijn ouders en oom en broer en schoonzus vertellen... we gaan namelijk een week met elkaar op vakantie...haaha...dat gaat me dus echt niet lukken om het verborgen te houden, gaan we dus ook niet doen..;)

8. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    pfff...wat een geduld moet je hebben he?..

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik had het deze maand ook...op dag 24.... was waarschijnlijk van de innesteling..

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hoi meis,

ik ga morgen de vk maar eens bellen... verder is er inderdaad een maartmoedersclub... ik zit er ook net, gezellig hoor! zie ik je ook daar? je bent trouwens dus al verder zwanger dan je denkt? wanneer was je eerste dag van de laatste menstruatie dan? ik ben 13 maart uitgerekend...

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    oo..wat fijn meis, hopelijk krijg je dan wat meer duidelijkheid he?...

12. Muurbloempje

Muurbloempje Fanatiek lid

ik ga hoogst waarschijnlijk in het rood....heb vandaag bruinverlies...dus dat is eerder dan 14 dgn na mijn ei.....helaas...

moet ik nu rekenen van de dag dat het echt doorbreekt mijn ongi...??? (zeg maar begin cyclus??)

liefs

13. anouchka0902

anouchka0902 Bekend lid

19 mei 2010
    586
    0
    0
    ziekenverzorgende/ persoonlijk begeleider
    overijssel
    @ Inge: dit is 3e ronde. Eerste was 2 dagen, en 32 en vorige keer 24 dagen. Net met afvegen na toilet beetje doorzichtig slijm met spoortje bloed erin:(

14. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Sorry voor de late reactie

Maar ik heb 02-04 gebeld en 06-04 kon ik het formulier ophalen, en 15-04 konden we het potje inleveren, dus best een tijdje, maar dat kan natuurlijk per ziekenhuis verschillen ;)

15. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja ik hoop het ook
    Heb geen idee wat ik kan verwachten, heb wel gevraagd of het geen probleem was als ik ongie was, maar dat was geen probleem zei ze...
    Hopelijk stuurt ze me door naar de gyn...

Mag je trouwens zelf een gyn uitkiezen of doen zei dat voor je?
    Ik heb eigenlijks geen idee...:)

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    balen meis! ja, bij echt roodverlies begint je nieuwe cyclus!

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mm...wisselende cyclus nog dus.... dan is het wel moeilijk om te zeggen waneer de volgende gaat zijn..als je test nega was zit er niets anders op dan toch nog afwachten meis..helaas..

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    volgens mij krijg je gewoon een gyn toegewezen.. als het echt niet klikt o.i.d, dan kun je dat misschien wel aangeven?

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hoi meiden!

Ik ging afsluiten om wat afleiding te zoeken...maar toen ik boven de ramen open ging zetten bedacht ik me dat ik nog 1 ovu-testje had en heb zonder na te denken dat testje gedaan...vrijwel meteen kwam er al een duidelijk 2e streepje dus heb er een kv-test achteraan gegooid...die bleef een tijd omo-wit maar nu is er wel een heel licht opgedroogd streepje zichtbaar...
    Ik zei vanmorgen nog dat ik niet in indrooglijntjes geloofde maar deze is niet echt roze en heel vaag dus denk dat het loos alarm is????

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heb geprobeerd hem op de foto te zetten maar denk niet dat jullie wat zien op de foto..

Deel Deze Pagina