hai dames, heitje....errug spannend allemaal bij! duim me suf voor je hoor!! nou heb hier weer megalast van me ongie, heeeel veel krampen en veel baarmoederslijmvlies wat ik verlies..... heb voor mezelf besloten het tempen achterwege te laten, om er nog minder er mee bezig te zijn....wie weet helpt dat. ook heb ik een vitamine b-complex erbij gehaald. heb iig met me magesium ed betere vruchtbare slijm afscheiding..... geef het niet op hoor!!
Pff balen dat je zo'n last hebt zeg... Waar is die vit-b voor? Heb dat laatst ook gekocht omdat ik dacht dat B-3 goed voor je was, maar het schijnt vit. D-3 te zijn die goed is voor zwanger worden... weet jij daar meer van? Goed zo dat je positief blijft! En bedankt voor het duimen
heitje, vitamine b-complex is goed schijnt het voor de innesteling enz... vitamine d-3?? ga weer ff op onderzoek uit... jaa, geef de hoop nog niet op hoor!! wil het alleen meer naast me neer kunnen leggen....
Ik ga maar wat afleiding zoeken want ik word een beetje hotel-de-bottel van het denken . Veel plezier met wat jullie vandaag gaan doen meiden! &het is echt een vruchtbare maand! Hoop op meer zwangeren! Kom vanavond nog wel even bij lezen!
mamatje77 super dat je positief blijft! *respect* heitje ik heb begrepen dat een vmk is als je weet dat je zwanger bent en dat het toch vroeg mis gaat? ik heb iig alle kwaaltjes en 2 licht posi testen en nu negatieve en ik ben nog niet ongi.. Alsje er zeker van bent dan kun je het een vmk noemen.
Heel lief maar liever nog geen felicitaties.. Zo ver is het nog niet denk ik...eerst maar eens mn NOD overleven...
Nana33 zei laatst tegen me inderdaad dat vit. d-3 goed is voor innesteling en dat ze met die onderzoeken in het buitenland al verder gevorderd zijn en dat dat daar al meer bewezen is enz. Maar ik las het verkeerd en ging op zoek naar vit. B-3. Die vond ik al vrij snel, later zag ik dat ze D-3 had getypt, ik weer naar de drogist maar die was nergens te vinden? Misschien bedoelde ze zelf ook wel B-3 maar was het een typefoutje?
Als ik ongi ga worden, reken ik het bij mij denk ik niet tot een vmk. Heb ik in september ook niet gedaan...omdat ik niet zeker was of het echt zo was...alleen de gyn zei zelfs toen ie keek naar mn FF-kaartje van september dat het daar ff raak was geweest.... Maar dan is het al zo vroeg misgegaan.... weet het niet...vind het meteen zo'n groot woord ervoor...
Zo daar ben ik ook weer Heb alleen niet terug gelezen *schaam* Maar ik ben vanmorgen na het werk bij de ha geweest en ze heeft een verwijsbrief gegeven Heb zopas gebeld naar de gyn en ik mag al komen op 30 juli En ben heel benieuwd!
heitje wat lees ik nu Ik ga je nog niet feliciteren, want dat wil je nog niet las ik Maar ik blijf wel heel hard voor je duimen!!!!
9Maand.com... Zwanger worden... En dan? Zwangerschap, bevalling en je baby! heitje, kan echt niets vinden betreft de d3, is alleen voor goede botgroei. lees de volgende link eens.... hierboven...staat het zelfs per week bij en veel over vitamine b ed
Oh mooi, je kan al over 2 weekjes terecht dus!! Spannend hoor! (als je dan nog voor je eitje zit, kan je gelijk vragen of hij even wil kijken met een inwendige echo )
Nee inderdaad...daar is het nog veeeel te vaag voor... maar het is een heel klein begin En dat heb ik sinds september niet meer gehad! (altijd spierwitte testen, ook na afleestijd) Dank je voor het duimen!
@ heitje las ergens dat je een test had gedaan en een foto? behalve kan het niet vinden erg hé... hopelijk is het echt raak. al 1 plekje minder in de bus hahaha
zijn hier vanaf de ongi om de dag al aan de klus. mannetje heeft meer zin met warme weer zo te merken hahaha. en ik maar zweten twijfel om ovutesten te bestellen, zal weinig zin hebben als je om de dag klust. dat moet ook al voldoende zijn. eisprong verneem ik meestal wel zo de tuin netjes maken en auto uitzuigen net terug van me vriendin haar weer geknipt heerlijk
Hier een paar pagina's terug heeft Lydia hem scherper gemaakt. + er staan een paar foto's bij de 'foto's van vage en duidelijk testen'
Ja daar ben ik wel blij mee En ff kijken over 2 weekjes zit ik op CD 20, dus denk dat mijn eitje dan al geweest is...maar al ik uitga van een cyclus van 34 dagen dan zit ik net op het randje