Dat is wel de verscherpte foto he, Lydia heeft het contrast verscherpt om hem duidelijker te laten zien... Kreeg hem namelijk niet zo goed op de foto... Maar goed hij zit er dus wél
Oh ja dan is het denk ik wel te laat en gaat de gyn waarschijnlijk het risico ook niet nemen, omdat de kans groot is dat er niks meer te zien is... Maar een gesprek alleen is ook al heel nuttig! Al je tempkaartjes uitprinten en meenemen he, en als je de zaaduitslag thuis hebt, ook meenemen!
senna oh fijn dat je zo snel (toch?) terecht kan !! ben benieuwd.. bloem en parr dus nog steeds in onzekerheid.. ik duim toch voor jullie meiden ! hier : net doc gebeld voor mn uitslag , maar die was nog niet binnen Potjandorie ! zegt ze vrolijk na misschien morgen of overmorgen ! (tss ! ) maar goed.. ikke dus nog een keer geprobeerd voor Ferdi , '' ja t is toch alleen een doorverwijzing ?!'' en bla bla bla .. en nu mogen we vanmiddag nog komen ... ( stom dat het dan ineens wel kan he ! maar goed! ) dus spannend ben benieuwd.. en misschien dan toch nog wel mn uitslag binnen .. ( raar dat het zo lang duurd .. hoop niet dat dat slecht nieuws is.. )
ohja , en je test is indd zo een stuk duidelijker.. duim voor je Heitje !!!! alleen die temp !! potjandorie !! OMHOOG JIJ !!! grrr
Dokters zijn vaak niet zo netjes in afspraken nakomen helaas... hoeft echt geen slecht nieuws te betekenen hoor dat het langer duurt! Ze denken er nooit zo bij na dat het voor jou wel belangrijk is en er juist op zit te wachten! Hoop dat het snel binnen is.. Yes! Wat goed dat je eerder terecht kan! Alleen afspraak HA vanmiddag? En niet teveel gesext afgelopen dagen? Succes!!!
haha ik zei tegen fer dat we dan 3 dagen niet mochten sexen laatste keer was zondag middag dus ja ben benieuwd !! hoop dat we ook meteen doormogen of deze week iig nog !! ...
Ik heb al mijn templijstjes in een mapje gedaan, omdat ik die vorige keer ook mee moest nemen naar de ha toe En de ha heeft zopas voor de zekerheid de zaaduitsdlag uitgeprint, omdat ze niet zeker wist dat de gyn de gegevens van mijn vriend kon inzien Dus dat doe ik ook mooi in het mapje Ik vind het nog meevallen dat de gyn niet dicht is in de bouwvak We hoeven alleen voor mijn vriend ff een uurtje eerder vrij te vragen, want ik heb toch vakantie
Oh goed zo! En dan vanmiddag bij de HA meteen zorgen dat jullie morgen ofzo al terecht kunnen in het zkh! (moet echt makkelijk kunnen want het is een onderzoekje van niks! Ze kijken een kwartiertje door een microscoop en dan weten ze de uitslag al!) Dus ik hoop voor je dat het allemaal wat snel kan...dan kan jij met een gerust hart op vakantie
Hihi, oke helemaal goed dus! Bij ons blijven ze ook gewoon open..zou dat ook belachelijk vinden als de afdeling sluit in de zomer...alsof je dan geen hulp nodig hebt... ?
Dank je Ben ook heel erg benieuwd De ha denkt dat het aan mijn onregelmatige cyclus denkt (denk ik zelf ook) Maar ja je weet het nooit he... Jeetje wat vaag allemaal van die uitslag zeg! Hoop dat het geen slechte uitslag is Wel fijn dat je vanmiddag dat je vanmiddag toch nog heen kan
Nee das waar, maar ik had het veel later verwacht dat we pas heen konden... En ik had hier op het forum (weet zo niet meer waar) gelezen dat hun ziekenhuis dicht was (die afdeling) Niet helemaal dicht dan, maar ze konden in ieder geval geen afspraak maken in die tijd
@ heitje hij is te zien hoor zo met het blote oog. hoef je je neus niet aan het beeldscherm te zetten whahah wanneer test je weer????? fingers crossed for you