Ah, ik zat ook al te rekenen: wij zijn 21 april 8 jaar samen en 5 jaar getrouwd (verkering gekregen en getrouwd op dezelfde datum, lekker makkelijk zei manlief...haha). Dat zou een leuke datum zijn voor een beebje! *lijf: dit is een HINT!* Lydia: succes straks! Heitje: succes met schoonmaken! MamaLot: dat klinkt volgens mij heel goed, die waarde!
nou ben geweest en indd paar vragen en kregen een briefje om zaadonderzoek te laten doen . ikke vragen : '' moet je daar een afspraak voor maken ? '' nee dat hoeft niet .. komen we int ziekenhuis kan je het alleen op di en vrij ochtend inleveren .. dus nu doen we t vrijdag ff inleveren en dan op vakantie bellen ?! of erna.. hmm denk dak toch gewoon op vakantie ff bel ... mijn uitslag was er nog niet ! ..
ohja , mn pakketje was bij de buuf bezorgt ! dus ga ff aant passen ( had een hoop BH's besteld en zonnebrillen )
Ik hoop dat je lijf de hint oppakt! De gynae zei dat ik niet hoefde te komen voor een tweede hcg meteing, omdat deze waarde goed is voor de duur. Ik mocht voor een echo komen volgende wee, maar dan zijn we op vakantie. Dus: 5 augustus ECHO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Nu moet ik het proberen los te laten en gaan proberen te geloven in deze zwangerschap. Ik heb namelijk de neiging om toch gewoon te gaan laten prikken, maar een beetje vertrouwen in mijn lijf kan ook geen kwaad.
ff kijken we zijn dan 10 jaar bij elkaar en 31 aug alweer 3 jaar getrouwd en we wonen dan al ong 8jaar samen Ging hier ook uurtje geleden waaien en regenen, is het heerlijk weer iets afgekoeld 8) ff een begin aan de nasi maken yumyum
Ohh net te laat dus voor vandaag! Gelukkig kan het vrijdag nog..ik zou inderdaad gewoon op vakantie bellen! Balen dat jouw uitslag er nog niet is zeg Al een idee van wanneer wel?
ja ze zeiden morgen of overmorgen de uitslag.. hoop bh's besteld in verschillende maten en heb 2 goeie dus ben tevreden mamalot voel je dat ? of lees je dat uit mn berichten of ???
Pff.. het is bij jou ook wel erg spannend zeg! Ik duim voor je dat je over een paar dagen toch een duidelijker positieve test hebt.
Hoera (nou ja, dat klinkt raar, maar je snapt vast wat ik bedoel), er gaat iets gebeuren! Heel veel succes Senna!