NOD 1-15 juli 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Oh spannend Heitje! Geen bloed geeft moed en een streepje is een streepje! *haalt alle positieve strijdkreten uit de kast*

2. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hee zolang je temp boven de curve blijft is er nog niets aan de hand, en als ik naar mezelf redeneer, ik testte pas echt positief 2 dagen na mijn NOD. Ik zou dan ook niet morgen maar overmorgen weer gaan testen evt. dan is je HCG gehalte ook weer verdubbeld nl.

duim duim duim duim duim duim duim dat dit kleintje in wording zich goed blijft vasthouden.

want een licht streepje toont toch een ietwat verhoogde hcg gehalte aan, heb je met kruidvat 2v5 getest?

En met mij gaat het goed, hou alleen mijn hart vast voor vanmiddag, die dagen van 30 graden trek ik momenteel echt niet hoor, bleeeeehh, maar als het zo door blijft gaan dan hoor je mij echt niet klagen hoor, er zijn dames die veel heftiger zwanger zijn.

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dat is waar...maar word er ook zo onzeker van want hij is ook niet echt duidelijker dan eergister...het leek wel ff maar dat is nu alweer minder..heb het testje geloof ik een beetje verknoeid nu...:)

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja doeg! Ik ben dan niet iemand die ongeduldig is, maar ik ga dus echt niet 2weken wachten! Hahahaha :D

5. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    HEITJE! Dit is wel heel erg gruwelijk spannend!
    Pak maar even alles wat je kan gebruiken! HCG^100 000 000 000 000

succes!!!

6. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Hey Rimar
    Hoe is het met jou?

7. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Jaaa dat kan ik goed gebruiken! Top!

*vang vang vang vang vang*

Hoe is het met je?

8. rimar

rimar VIP lid

1 jul 2009
    15.674
    0
    36
    ambtenaar part time
    in het hoge noorden
    Hallo, met mij is het heel erg goed, rond en gezond en heb bijna vakantie, deze week nog werken en dan 4 weken niet, gaan nog ff heerlijk weg, daarna nog 4 weken werken als alles goed blijft gaan en dan verlof, heel erg spannend hoor, ben heel erg benieuwd hoe ik op alles zal gaan reageren, alles is nog zo nieuw en het blijft nog vaak onwerkelijk hoor, moet me af en toe wel eens knijpen zo van ja het is echt zo je bent echt hartstikke zwanger, heel apart maar wel heel mooi gevoel hoor.

9. zomaar1986

zomaar1986 Niet meer actief

goeiemorgen iedereen.....

alles goed? hier wel alleen weer laat uit bed mega moe zijn. en mega beroerd zijn :(

zo ff iemand knippen enzo en wachten op mijn pakketjes.

maar slapen achterthuis dalijk weer ;)

10. zomaar1986

ps hebben jullie ook mega last van grote muggen en iniminie mugjes ze maken me kwaad zitten al in me yogidrink bahhhhhh

11. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Super dat alles zo goed gaat!
    Lekker joh bijna vakantie en geniet er lekker van
    En in die vier weekjes lekker alles relax doen ;)

Hier nog 2 weekjes werken en dan 3 weekjes vakantie :D
    Officeel ook 4 weekjes vakantie, maar de eerste week is er een grote schoonmaak :(

12. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Ja het is hier ook heel erg...de rest van de buren en vriend hier in de straat ook al, is het eerste jaar dat het hier zo erg is :(
    Ik blijf elke dag die beesten aan het doodmeppen, maar elke dag zijn er weer nieuwe....grrrrrrr:x

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Iemand nog zin om het streepje te zoeken?

Bekijk bijlage 85429

Tuur, en gij zult vinden... (of niet)

14. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    sneller is beter!! bij mij werd ie ook niet heel snel duidelijker, maar verscheen inderdaad wel sneller... heb toen 's middags nog een test gedaan en die was al veel duidelijker... de volgende ochtend was ie weer even duidelijk als de middag ervoor en toen twee dagen erna 's ochtends een duidelijke test...hoop voor jou hetzelfde meis!!

15. paloe

paloe VIP lid

13 jan 2010
    7.473
    1
    0
    werkende student
    :D k hoop dat het helpt!;)

Hier gaat t goed hoor! Behalve met mijn bekken, maar het is voor een goed doel:)

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha...wat fijn dat je de hint altijd zo goed leest...;) hahaha..*geeft heitje ook een schouderklopje, omdat ze nog zo rustig onder de licht positest is*....(of lijkt dat nu alleen maar zo?)

17. zomaar1986

word er moe van kakken je ramen eer ook onder en kozijnen. niet fris net schoon kan weer beginnen... maar goed.

ga zo na buiten geen last en wachten op klantje

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    pfoe....lekker nuchter zo'n assistent... heeft het zelf duidelijk nog nooit bij de hand gehad...;)

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja die temp let ik gewoon niet op ;)
    Ik hoop ook dat het goed afloopt hier...
    Testje is een kv 2v5 ja...
    De vorige test heeft Lydia bewerkt zodat je het streepje beter zag, het is zooo moeilijk om hem op de foto te krijgen...

Begrijpelijk hoor dat je die hitte niks vindt! Als ik het al stikheet krijg, hoe moet het dan wel niet voor de zwangeren met dikke toeters zijn zeg, pff!
    Rustig aan en als het mogelijk is in een lekker koel badje gaan zittn??

20. mamv1

mamv1 Niet meer actief

zo'n assistente hadden wij ook...grrrr

Deel Deze Pagina