foto van gister was duidelijker. zie hier eigenlijks niks. sorry... hoop dat je een deze dagen een knaltest hebt
Heitje ik zie wel wat hoor! Heb hem even met mijn telefoon ingezoomd. Het is best een breed streepje alleen heel licht! Maar ik zie wel wat!
Nog eentje...deze is onbewerkt (sorry hoor, heb gewoon nog nooit 2x zo'n testje gehad en móet jullie ermee stalken...)
Meiden, ik heb al 2 dagen het gevoel alsof mijn plas heel licht is. Ook in de ochtend na 7/8uur niet geplast te hebben. Het is gewoon niet geconcentreerd. Hoe zou dat komen?
Ja ben er al achter dat een koud voetenbadje uitermate lekker is hoor. En ik zou gewoon vrijdagmorgen nogmaals gaan testen, als het raak is dan is de streep dan echt wel duidelijker hoor. En je drinkt op dagen als dit ook veel meer, heeft er ook allemaal invloed op.
dat is errug veel. anders overval ik de winkel wel. dames ik ga eerst me klant is der hoop dat ie niet lang blijft kan ik mooi met laptop buiten zitten en jullie gezelschap houden hopelijk is de post rond de middag er. dan sowieso al 2 u geen drinken gehad direct testen whahaha
Ik zie hem!!!!! Oh Heitje, ik ga zo hard voor je duimen dat mijn reuma handjes helemaal strak staan aan het eind van de dag!!!!! Het moet gewoon raak zijn nu!!!!! Over 2 dgn nog zo'n test en daarna de cb met tijdsindicator . SPANNEND!!!!!!!!! Succes meid!!!! xxxx
dank je voor het schouderklopje.... ben inderdaad nog best kalm..maar af en toe bevliegt het me wel een beetje...helemaal als ik het streepje ook zichtbaar krijg op de foto
Misschien toch door het warme weer? Luchtvochtigheid is ook erg hoog! En...misschien wel doordat je zwanger bent!
Is dat een zwangerschaps kwaaltje dan? Ik zie je streepjes best duidelijk! En je krijgt ze op de foto! Dat is al aardig wat hoor! Ik duim ik duim ik duim voor je
hey rimar, mooi om te lezen dat je rond en gezond bent meid! en kan me helemaal voorstellen dat je het af en toe nog niet kunt geloven... je hebt ook zolang moeten wachten!
Zou kunnen toch? Ja het is behoorlijk frustrerend als je een 2e streepje ziet maar je krijgt hem niet op de foto....pas bij indrogen kreeg ik hem er duidelijker op... JULLIE ZIJN SCHATTEN!!!!!!!!! *grouphug*