@lydia Wat super dat de uitslag goed is! En ik zou vrijdag gewoon ff heen bellen naar de ha voor de uitslag van het zaadonderzoek
Bekijk bijlage 85600 Lieve Heitje.. GEFELICITEERD!!!!!!!!!! Ik hoop echt dat dit een hele gezonde plakbaby is!!!!!!! Wat? Het zijn er gewoon 2!!!! Geniet er maar van hoor! Die onzekerheid delen we. Ik heb nog steeds geen kwaaltjes
HEITJUHHH!!! De geruchten gingen al in de rondte in het Januari topic! Goofychick schreef al dat er iemand van hier posi had getest... iemand die al heul lang in het NOD topic zit... ik dácht al dat jij het was! Jaja... ik gluur ook af en toe mee GEFELICITEERD LIEVERD!!!!!!!
Heitje en Heitjeman een DIKKE DIKKE PROFICIAT van ons allen! Ps.hier was alles in orde ,geslacht nogeens dubbel bevestigd dus shoppen maar in Aken aanstaande zaterdag
Heitje gefeliciteerd!!!! Ik blijf duimen voor je maar volgens mij moet dit wel goed komen! Jippppieeeeee!!!
Lydia, fijn dat Chlamydia in ieder geval is uitgesloten. Ik zou ook gewoon bellen hoor, het is toch fijn om het te weten!
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA Heitje gaat mee naar de maart mama's. Stap maar in de bus meid! Morgenvroeg anders nog eens testen dan ga je helemaal super je Nod in. Dikke kus en van harte gefeliciteerd!
doe ik meis! gek genoeg voel ik nu al zo veel meer dan bij de eerste... je lijf weet echt wat ie moet doen he?..
hey meid, wat fijn dat de 20 weken echo helemaal goed was...fijn hoor!! trek je het wat met de hitte?
Ja irritant dat onderhoud.. Oke, nu bedtijd, welterusten! Droom maar fijn, Heitje, over je plakbeeb.. En Lydia, just remember "2 (Ingef en Heitje) down, 2 to go"! Nou ja, Sammie moet natuurlijk ook nog en Senna en.. veel meer dames.. maar die waren geen onderdeel van mijn (nergens op gebaseerde) voorspelling.
als ik ze in negatief zet zie ik ook lichtjes een streep maar het lijkt hier wat grijzig? morgen of overmorgen nog eentje en dan moet het veeel duidelijker zijn 8)