Jep, en laten zien ook...hij was eerst stil..toen een beetje lachen...en toen was het: ik wil eerst een duidelijke streep! Maar ondertussen gaat ie wel met zn oor op mn buik luisteren en gaat ie praten: 'zit je daar jochie?' Uhhh... jochie? Okidoki...dan gaan we voor een posi test zorgen! *mannen....*
Je moet me dan wel voorstellen met iets meer vetjes hoor....en ik ben niet zo wit..en dat pakje is óf rood, óf roze...ligt net aan wat de wens is
ghe ghe , moest even snel n plaatje zoeken ( ben wel heul benieuwd hoe je eruit ziet ) hoe oud ben je eigenlijk ?? ( nu we toch nieuwschierig aant doen zijn )
yep elke keer donker en troebel elke keer ochtend plas dus en zelfs bij kate rook het telkens naar mornign after seks pee blegh! ik wou niet naar zaad ruiken
lieffie een nachtmerrie over jou angst! niet over nadenken, drm luister ik ook nooit over dingen over mijnzelf! Bekijk bijlage 85673
plas...weet niet...kan me herinneren dat ik dacht een blaasontsteking te hebben zo geconcentreerd ie iedere keer was..dus tsjah...