Bekijk bijlage 85682 this is meee!!! Op een niet zo heel goeie dag...qua misselijkheid...en lamlendig voelen op een boot ook nog eens....hahaha. Was ik nog 8 weken zwanger daar
phoee ja die moet ik ook niet tevaak luisteren .. ( bij mij weet iedereen wel dat ik heel graag mama wil worden )
hmmm.......en op mijn email kan je niets vinden...vreemd...heb wel me hyves potdicht.. Geef me anders jouw naam via pb dan voeg ik jullie wel toe?!!?
leuk om van iedereen nu een beeld te hebben ! wat een liefiej antares haha ferdi zegt wat is er : '' ja we zoeken elkaar even op omdat je toch 24 uur per dag met elkaar kletst. '' haha zegt ie : ;; heb jij t ook in de gaten !! '' haha lydia is niet verslaafd.. na ga slapen meiden ! spreek jullie snel weer ! heitje , ben heel benieuwd naar je temp morgen en evt test ??? xxx slaap lekker meiden !! xx
Gaap...ik ga afsluiten hoor... Vond het gezellie vanavond! Slaap lekker voor straks, jullie zijn lief!!! *knuffel!*
idd ik ook benieuwd...enneuh ikke een liefie? hahaha. truste! Ik ga zo ook maar..manlief is al een half uur op bed...
Maar nu heb ik zelfs een oranje-snor! (is voor stichting Kika, als je zo'n snor op je profielfoto zet, gaat er een bedrag naar kika toe) Welterusten!
hahahaha....wist ik wel...geintje! Ik ga ook slapen maar, welterusten allemaal! En parr, je hebt me gevonden hahaha.
Oké, de test die ik net heb gedaan is helemaal omowit. Kan er geen streepje meer op vinden.. Maar ongesteld ga ik ook niet worden. Elke keer denk ik ja nu wordt ik ongesteld maar het komt niet. Die 2 lichte streepjes (hoe licht ze ook waren) moesten wel iets betekenen. Maar ik hou de moed erin. Ik ga alsnog over 2dagen testen. Geen bloed is moed..
Hey meiden. Toch nog veel te lezen na het uitvallen van zp... Dat zag er gezellig uit gisteren avond. @Antares, leuk om eens een foto te zien van jou en je kleine schat. Misselijk op een boot komt mij akelig bekend voor En niet meer zo raar dromen hoor!!! Jij raakt gewoon dit jaar nog zwanger! @Bloem, meid wat onzeker allemaal!!! Was het niet iets te vroeg dat je die test deed??? Half 5! Of was je te moe en zag je de test misschien niet goed Meiden ik ga straks nog eens een test doen. Voel totaal geen klachten, dat maakt me onzeker. Ik wil gewoon weten of er nog hcg in mijn bloed zit. Spreek jullie later!! xxxxx ps: parr en heitje, die tutu's staan geweldig!
Goedemorgen meiden, Het is een hele tijd geleden dat ik hier meekletste en zie dat er al heel wat anciens ondertussen lekker zwanger zijn Heitje van harte meid Hier weer twijfel ofwel vandaag NOD ofwel pas volgende week...