ja dat is het ook .. maar ja de doc zegt eerst n jaar proberen .. en mn vriend is 5 mnd weggeweest dus houden t maar op tot na de vakantie.. en anders moeten! ze me gewoon helpen !
Ja gewoon volhouden dat ze je helpen hoor! Ik ben ook al vaak afgescheept en teruggestuurd dat het er allemaal bijhoort en normaal is. Als het deze ronde niet raak is ga ik samen met mijn vriend naar de ha en gaan we niet weg voordat er iets gedaan wordt!
ja wij hebben zoiets van we wachten tot na onze vakantie ik mocht al in april komen omdat we toen een jaar verder waren (hun wisten niet dat ferdi in afghanistan zat ) maar ja we gaan 19 juli op vakantie dus hadden zoiets van dan proberen we het tot dan.. duim voor je dat het deze ronde raak is !
Mijn cyclus is net begonnen. De gyn wil me nog steeds zien op dag 14 dus gaan we van een cyclus uit van 30 dagen (terwijl hij afgelopen maand 40 dagen was,ik slik chlomid) Dat zou betekenen dat de NOD in deze periode is. Dus heel misschien dat dit nog gaat veranderen,maar dat weet ik volgende week vrijdag pas na de echo. Dus ik hoop op een mooi verjaardagskadotje van mijn man ...een positieve test
ik heb mijn nod 10 juli! Ongi bijna over, gelukkig stuk minder en korter dan de andere maanden! Bloemmm zit jij nu ook hier???? Zal voor je duimen!!! Succes met je toetsen! Xxx
Aaaaah thanx dames voor de tips!!! Ik reageerde idd altijd via snel reageren en dan zie je geen smileys... Gevonden haha knuf aan iedereen en succes aan iedereen en toitoitoi aan de wachtenden....
@ brechje ... dat zu een super cadeau zijn mannetje is hier 13 juli jarig dus idem hoop ik ook op een mooi cadeau. alleen beetje dubbel omdat ik op zn verjaardag van de 1ste zs de 2 beebs van de 3 ben verloren maar nu vol frisse moed en met inmiddels een prachtig wonder
Ik meld me ook, is mijn tweede ronde pas, maar als ik uitga van mijn vorige cyclus is mijn NOD ook 13 juli!!
Hey meiden Als jullie het goed vinden kom ik me hier ook even melden. Wij zitten in ronde 17 voor ons eerste wondertje en ik verwacht mijn NOD rond 5 juli. Ik heb niet echt terug gelezen Maar het lijkt me gezellig om het hier bij te houden... xxx