Hoi meiden, het is vannacht misgegaan hier...begon met veel bruinverlies, vanmorgen een hele dikke klodder bruin in mn maandverband maar daarna begon ook het rood en de kramp... Testje is ook weer iets lichter, streepje staat er nog wel... Ben erg teleurgesteld en verdrietig...
NEEEEE...................NEEEEE...................DAT MAG NIET!!!!!!!!!! Waarom nou toch, lieverd....................dat doet me echt heel veel pijn. Zeker weten dat het door zet??? Dit had ik ook een dag na mijn NOD, twee dagen lang....hoe is je temp???
Die is ietsie hoger (0,7 graad) dan gister, maar niet denderend dus... ik was er ook al bang voor....intuïtie had het dus blijkbaar goed... Heb een tampon ingedaan en wil voorlopig ff niet kijken, maar ik voel me wel echt ongi...
Dinnetje!!!!! Heb er geen woorden voor.. Hele dikke knuffel en heel veel sterkte meis! Als je wilt praten weet je me te vinden.
Hoe kan het ook dat mn testje eerst zo snel duidelijker wordt en dat het dan evengoed zo snel misgaat? Heb ik eindelijk streepjes op mn test..word ik ongi! Echt niet eerlijk
Hmmmm.........maar je zit dus nog boven die lijn. Ik had het ook, een behoorlijke klodder bruin slijmverlies, en daarna helderrood en bruinverlies, 2 dagen lang. Heb toen wel met maandverband gelopen omdat het niet de hele dag door was.........en opeens stopte het......dus hou het ff in de gaten voor de zekerheid. (met een tampon krijg je een ander beeld, maandverband weet je hoeveel je bloed) Wil je geen hoop geven (of stiekem toch wel een beetje)
meis ivm een lichtere test, is ie lichter of donkerder dan die van gisterochtend? kan best zijn dat jij ook iemand bent die in de middag duidelijker test... ik hoop ergens dat t niet doorzet en je wel gewoon zwanger bent, ook al ziet t er nu ff niet zo posi uit.. Nogmaals een hele hele dikke knuf meis!
Mn boobs zijn ook niet meer zo gevoelig..vannacht nog wel heel erg,zelfs met tintelende tepels en al... Ik hou het wel ff in de gaten ja..maar zoals het er nu naar uit ziet..lig ik volgende week onder het mes. Ik ga evengoed maar bellen naar de gyn toch? En dan zeg ik er wel bij dat ik eerder posi getest heb.
Deze van vanmorgen is denk ik hetzelfde als die van gisterochtend. Die van gistermiddag is een stuk duidelijker..
Lieve lieve Heitje weet gewoon niet wat te zeggen wat is het leven toch oneerlijk!!! Ik gun het je zo! Hele hele dikke knuffel!
awww meid dit klinkt net als bij mij die test van vrijdag was zeker een lichte streep en toen later wit knuffs idd geen bloed geeft moed!
oh nee!!!!! ah lieverd so unfair *snik* naaa ik ben het met goofy mee eens. geen tampon gebruiken om het bloedvloei in de gaten te houden! je weet het nooit. Soms blijf je wel zwanger en soms niet