Ben helemaal van slag....Heitje...had zo een goed gevoel bij je....waarom nu...waarom???? Ik hoop dat de bloedtest zegt dat je zwanger bent! Maja...met je bloedverlies nu...moet je over een week weer bloedtesten doen denk ik zo om te kijken of het stijgt? of over 2 dagen ofzo.......blijft dus spannend... Hoop zo erg voor je...wou zo graag dat je een maart mama werd...dat zijn lieve kindjes!! oh kut en shit en klote en kolere...en kanker en weet ik wat nog meer......ik ga niet sensoren want dat mag gewoon niet met zo een nieuws....
*rimar breekt in om te kijken hoe het met heitje is gegaan* Heitje, ah nee meis, dit is niet eerlijk, ik had zo'n goede hoop en helemaal met je temp die is gestegen. Hoop dat het bloeden gewoon stop en een innestelingsbloeding blijkt te zijn en dat je vanmiddag een positieve uitslag van het bloed mag krijgen. Hele dikke knuffel van mij. *rimar breekt weer uit*
Oh Heitje nee!!! Waarom nou toch! Zou graag positieve dingen zeggen maar weet even niet wat. Knuffel voor jou!
Wou dat ik beter nieuws voor jullie had... geen idee of ze nog een keer een bloedtest gaan doen. Heb zomaar zo'n gevoel dat ie ook nega gaat zijn, ondanks de testjes.
Hey Rimar, lief dat je even kwam inbreken. Dank je wel voor het hopen, hoop dat het helpt... maar kans is denk ik nu 0.01% dat het goed afloopt
Lieve Heitje.. Geen bloed geeft moed.. maar met bloed zit het soms ook goed! Ik heb met 12 weken een giga bloeding met krampen rugpijn gehad.. Net als jou bleef het maar stromen dus dat moest wel een miskraam zijn. Daarna nog meerdere weken bruinverlies gehad. Bij mij had het niks te betekenen. 21 weken later had ik mijn zoon in mn armen. Ik hoop ook hierop voor jou!
Dank je meis. Ik ga even wat afleiding zoeken, kom vanmiddag wel weer ff kijken.. Dank jullie wel voor het medeleven!!!
lieve lieve heitje...heb hier gewoon geen woorden voor meis....dikke knuffel van mij! stiekem hoop ik toch dat de bloedtest iets anders aan geeft!! ik ben het natuurlijk de 12de geworden....was het 2 dagen best erg...maar gisteren en vandaag is het al bijna niets meer....snap er niets van...dat ik ong zo rond 11 uur toch ff stiekem ging tempen zat ie op 37.2 ben ook nog steeds duizelig en veel moe.....
Gisteren was het mijn NOD.. Nog geen ongie te bekennen, in geen straten of wegen. Kmoet wel zeggen dat ik sjagarijnige gedachten heb
Mamatje, jij had toch ook een pos test of vergis ik me??? Hou het ff in de gaten, dit had ik toen met mijn vmk ook temp die hoog bleef, en duizelig en steken, bleek dat alles nog niet schoon was.
goofy, ja ik had ook 2 keer een vaag streepje...en anders doe ik voor de zekerheid nog ff een testje....
Sorry Heitje, voor al mijn vrolijke berichten dwars door dit alles heen. Was aan het bijlezen en ondertussen reageren dus had jouw nieuws nog niet gelezen. Sterkte met afwachten meis.
**breekt ff in** Heitje.. meis.. zit in stilte en vol ongeloof je berichtjes te lezen.. heb er geen woorden voor.. Ik kan je ongetwijfeld wel verhalen vertellen die hoop kunnen geven, maar misschien is de zelfbescherming waar je nu in lijkt te zitten wel even het beste.. Met heel mijn hart hoop en duim ik met iedereen mee.. LIEFS!!! **breekt weer uit**