Was ook allang al blij dat die van mij mee wilde werken, daar was ik namelijk echt bang voor, dat hij het op het laatste moment niet meer zou doen...
hoi meiden kom me hier afmelden na 17 dagen overtijd te zijn geweest werd ik afgelopen woensdag ongi voelde geen voortekenen geen buikpijn niets...op naar volgende ronde...alleen nou weet ik niet hoe ik me cyclus bij moet gaan houden...ga zo maar eens informatie zoeken over tempen... veel suc6 iedereen! groetjes!
We hadden beide helemaal niet zo'n goede uitslag verwacht! Zat helemaal te stuiteren dat het zo'n goede uitslag was, maar toen dacht ik shit, nou ben ik ook nog aan de beurt.. Hoop voor jullie ook een goede uitslag!! Ik ga voor jullie duimen!!
Ja moeilijk is het wel hoor! maar het heeft volgens mij geen zin om je hartstikke gek te maken. Ik loop al 1,5 jaar rond als een kip zonder kop en volgens mij werkt dit helemaal niet. Het komt allemaal goed met IEDEREEN voor ons, let maar op...
hey senna heb je ook aan hyves toegevoegd en bij mij nook niks loslaten over zwanger zijn he whhaha. tot gauw dames moet zo na me werk