NOD 1-15 juli 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat bijzonder dat je het kunt voelen zeg! ik heb meestal geen flauw idee...:)

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    spannend lydia! klinkt goed en fijn dat je deze maand wat minder lang hoefde te wachten op je ei!

vel plezier in walibi! smeer je maar goed in! ;)

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hahaha...en? geslaagd als organisator?

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    welke cyclusdag zit je meid?

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo, weer helemaal bij..;) had de laatste dagen te weinig tijd om het bij te houden, maar nu weer lekker weekend! Heerlijk... lekker weinig doen..;)

heb eigenlijk niet veel te vertellen... zit weer op de wachtbank... 11 de keer...pfff..hopelijk is het raak? heb geen idee, voel in elk geval helemaal niets...zelfs geen kwaaltjes... geen zere borsten of iets dergelijks.... alleen wat obstipatie...maar dat kan ook heel goed aan het weer en het lijnen liggen..

rest dus: gewoon afwachten....

liefs

6. linde90

linde90 Niet meer actief

Ingef ,Ik zit nu op cyclus dag 19, heb meestal een cyclus van 28, dus deze keer wat later.
    Vorige maand ook een paar dagen langere cyclus gehad, dus ben benieuwd wat het deze keer gaat brengen.

Ik hoop voor jou dat het nou raak mag zijn, trouwens voor iedereen hier.

7. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ow o.k...zie nu inderdaad een banner bij je, die had je net niet?

ik hoop ook dat dit hele topi op roze mag..;) in elk geval meer mensen als vorige maand, want toen was het echt pet...

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    8 juli moeten we terug voor een gesprek met de gyn. We gaan dan de laatste foto bespreken (die heb ik nog niet gezien) en dan waarschijnlijk een kijkoperatie inplannen... ik hoop alleen dat dat heel snel kan gebeuren, anders wordt het pas september vanwege de vakantie!

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hopelijk brengt het getal 11 je geluk!! Ik duim weer voor je!

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Vanmorgen eindelijk mn broertje weer een dikke knuffel gegeven..jeeemig wat is dat raar zeg als je hem ruim 9 maanden niet hebt gezien! Moest er helemaal van huilen, hihi ;)
    Heb een heel mooi souvenir gekregen: een ketting met een Jade steen
    Betekenis:
    Jade is een reinigende en beschermende steen (met name tegen lichamelijk letsel) en zorgt voor harmonie en evenwicht. De steen bevordert zelfverwezelijking en zelfredzaamheid en helpt om negatieve emoties en irritatie los te laten. Het werkt in op het hartchakra en bevordert hiermee liefde, verzorging en tolerantie. Jade stimuleert het bedenken van allerlei ideeën en ook de daadkracht om ze in praktijk te brengen. Fysiek werkt jade sterk reinigend, brengt allerlei lichamelijke systemen in balans en verwijdert gifstoffen uit het lichaam. Het heeft een positieve werking op nieren en bijnieren, blaas, het zenuwstelsel, vruchtbaarheid en op het bevallen.

Mijn zus kreeg een ketting in een speciale vorm wat staat voor een nieuw begin (vanwege haar gebroken relatie...:()
    Mijn ketting staat voor 'overcoming life's challenges & difficulties'
    Heb hem gelijk om gedaan...wie weet draagt het een 'steentje' bij tot het zwanger worden ;)
    Ben er superblij mee in ieder geval!

Vanmiddag gaan we met het hele gezin lekker BBQ'en en ik denk ook wel foto's kijken en verhalen aanhoren van wat ie allemaal heeft meegemaakt (heeft ie vanmorgen ook gedaan maar als je zo lang weg bent, ben je natuurlijk niet snel uitverteld ;))

Heb nog steeds behoorlijke buikpijn en er komt nog steeds rommel uit, maar ik denk dat het met een paar dagen wel over is... heb er in ieder geval de hele nacht niet van kunnen slapen...lag alleen maar te malen en te piekeren over hoe verder...

11. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik lees nog meer over de steen: wauw he, wel bijzonder!

Werking op lichaam en geest
    Jade heeft over het algemeen een compenserende en geruststellende trilling. Deze wordt ook vrouwen aanbevolen die zwanger willen raken. De steen brengt een speelse lichtvoetigheid in het leven en helpt erbij om een innerlijke vrede te verkrijgen. Aan de andere kant wordt de geestelijke activiteit bevorderd, beslissingen worden snel en concreet getroffen.
    Jade heeft een stimulerende werking op de nieren, wat tot een goede balans voert tussen water- en zouthuishouding, bovendien regelt het de zuur-basis. Het heeft ook effect op het zenuwkostuum en de bijnierschors, dat leidt tot een verhoogde waakzaamheid en een snel reactievermogen.

12. linde90

linde90 Niet meer actief

#472 linde90, 26 jun 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2010
    nee had net inderdaad geen banner staan ;)

We gaan gewoon voor mega ROZE !!!

13. linde90

linde90 Niet meer actief

Heitje, dat is wel heel mooi.
    Een heel bijzonder kado in ieder geval.

Veel plezier vanmiddag met de familie, ik hoop dat je niet te veel lasat van je buik blijft houden.

14. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja zeker een bijzonder gebaar :)
    Dank je wel meid, jij ook een fijn weekend he!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Iedereen een heel fijn weekend! :D
    Mijn vriend werkt vandaag, dus ik ga lekker even naar mijn vader. Ik kom vanavond wel even bij lezen! &Heitje veel plezier met je broertje!!

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik mag voorloppig voor de laatste keer op het wachtbankje, 5de IUI vlekkeloos verlopen.
    Mooi helder slijm, baarmoedermond erg makkelijk toegankelijk alleen enorm veel eipijn, maar dat heb ik erover over.
    Soldaatjes aan boord, 91 miljoen.

Nod 10 Juli, mocht ik zwanger zijn door deze iui ben ik 18 Maart 2011 uitgerekend precies 6 jaar na onze eerste vlindertje.

17. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Wat een bijzondere uitgerekende datum zou je dan hebben, Sammie! Ik hoop het echt met heel mijn hart voor jullie!

18. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Sammie, ik hoop dat je een mooie posi test hebt 10 juli, hele dikke knuf!

19. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    @Heitje, wat bijzonder zeg, die steen.. dat ie inderdaad met letterlijk en figuurlijk z'n steentje bij mag dragen. Veel plezier vanmiddag.. ik weet uit ervaring (zelf 6.5 maand in Down Under geweest) dat je niet snel uitgepraat raakt na zo'n lange tijd.

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat spannend meis!!! maar je weet wat miranda voorspelde he? daar geloof ik ook helemaal in voor je!! het gaat nu snel raak zijn!!!

Deel Deze Pagina