NOD 1-15 juli 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat lief! ja bij mijn zoontje was 11 wel een geluksgetal, toen raakte ik zwanger...zou wel heel apart zijn als dat nu weer zo is!

2. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wat een mooie cadeau's voor jou en je zus! hopelijkwerpt het bij jullie beide zijn vruchten af!

kan mee voorstellen dat het je nu allemaal wat bezig houdt...hoe verder ect... aan de andere kant is dit wel de verklaring (denk ik??) waarom je nog niet zwanger bent..

voelt dat ook goed? of werkt dat niet zo?

3. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    wauw! inderdaad bijzonder... heb toen bij de vorige keer zwanger willen worden rozekwarts gedragen als steen...heeft ook goede werkingen...

4. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    veel plezier bij jevader!

5. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    Spannend meid... hoop echt dat het deze keer raak mag zijn, zou een mooie symbolische waarde hebben i.v.m. je vlindertje... ik duim!

6. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zo..warm al he?.. net even lekker op bed gelegen..heerlijk, zo moe na de hele week werken, gezin en sporten..hahah..lekker dat het dan even kan!

straks de kleine lekker in een badje in de tuin doen en verder lekker lui...al is het hier best een bende...;) dat doen we vanavond wel!

7. brasileira

brasileira Actief lid

7 apr 2010
    165
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey,

Wat leuk dat jullie over de jade steen praten. Ik moet zeggen dat ik best spiritueel ben aangelegd. Toevallig heet onze dochter Jady, naar de steen!
    Ze brengt ons dagelijks geluk hihihi.

Binnenkort laat ik weer een reading doen door een vrouw die ik echt geloof. Toen ik haar zei dat ik zwanger wilde worden zei ze: dat zul je sneller zijn dan je denkt want er zit een zieltje te springen om in jullie leven te komen (de eerste serieuze poging was het ook raak) Ze zei ook dat het een meisje zou zijn.

Ik heb haar nu verteld over onze wens voor een 2e en via een foto reading heeft ze al gezegd dat ik me daar ook geen zorgen over hoef te maken; er kwam zeker een 2e.
    Maar wil toch graag weten hoe en wat precies dus tijd voor een bezoekje :p
    Ze voorspelde trouwens ik dat ik op werkgebied een totaal andere kant op zou gaan. Ik kon me dat totaal niet voorstellen, was erg tevreden maar toch ben ik ruim een half jaar geleden iets anders gaan doen.

Zo genoeg zweverig gedoe...pff komt door die hitte! Hahaha. Straks nog ff lekker bbqen al ben ik erg moe....

Fijne dag nog allemaal!

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

22 feb 2007
    9.268
    1
    36
    IngeF: Ja gaat super :D kan niet anders zeggen haha, en daar??
    Lydia: Ik ben 2 dagen na me ei naar Slagharen geweest (met zus en kids) en in alle over de kop dingen geweest :D. ander halve week later positief resultaat :D

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    bijzonder is dat he? als iemand die dingen zo voorspeld en het klopt!

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    mooi meid, zoiets las ik al! een voorbeeldig kind..kan niet beter he?..hahah

hier gaat het ook prima, ik heb al een voorbeeldig mannetje..:) die wordt binnenkort al weer drie... hopelijk snel een brusje, kan eigenlijk niet meer wachten...maargoed er zit niets anders op he?

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    heel gezond! en het is al weer wat afgekoeld, dus beter te doen waarschijnlijk... vond het gisteravond in de sportschool behoorlijk pittig qua temp.. maargoed, als je eenmaal zweet gaat het wel weer he?.. sport ze meid!

12. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    Hoi Hoi,

Kent iemand mij nog? :)

Pffff wat een dagen, kan de miskraam niet los laten :(
    Heb vandaag een hangertje voor aan me ketting gekocht om altijd iets bij me te dragen ter nagedachtenis aan het kindje.

Net aan de telefoon begon me moeder erover wanneer ik weer over een 2e zou kunnen nadenken, hoe dat zit met pfeijfer, normaal gesproken heeft ze het nooit over zulke dingen.
    Helaas weet ik zelf ook niet hoe het zit :(

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Liane, fijn om van je te horen!

Hoe gaat het nu? Nog geen uitzicht op genezing dan?

14. liane

liane Fanatiek lid

12 nov 2008
    3.349
    0
    36
    Vrouw
    nee eigelijk helemaal niet, het gaat wel beter dan toen ik zo ziek was maar ik kan eigelijk nog bijna niks....
    niet eens alleen naar buiten en dan iets gaan doen.

maar wil graag weten of dit ook nog actieve pfeijfer is of dat dit de nasleep is? dus of ik wel aan een 2e kan denken.
    heb al meerdere keren een afpspraak proberen te maken met me eigen huisarts maar krijg telkens een slechte andere :(

15. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden. mag ik mij hier ook aansluiten? mijn nod is 11 juli.

helaas 2 miskramen gehad het afgelopen half jaar. 1 bij 6 weken en 1 bij 9 weken. we hopen snel weer zwanger te zijn.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hmm, kan je niet specifiek om hem vragen dan? Je moet toch een afspraak met je eigen HA kunnen maken zeg...

Oh en ik ben trouwens Mgwc....heb mijn nick veranderd....

17. trishka

trishka Fanatiek lid

6 mrt 2009
    4.621
    0
    36
    Liane dikke knuf, ik weet hoe moeilijk afscheid kan zijn.. Ik hoop dat je snel je huisarts te pakken hebt meid. Kan namelijk ook erg fijn voelen om weer met de toekomst bezig te zijn, had ik in ieder geval wel.

Heb je een foto van je hangertje?

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey meis, natuurlijk ken ik je nog... hoe is het met je? nog steeds flink ziek van de pfeifer.. .en inderdaad, ik zou ook niet weten hoe het zit met zwanger worden etc...

pas goed op jezelf in elk geval.. het is niet niets wat je allemaal mee hebt gemaakt en nog meemaakt...

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    pfhoe...heftig hoor...je moet toch wel een ha hebben die je goed kan adviseren... een zwangerschap is niet niets en volgens mij moet je eerst goed aansterken meid!

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    welkom meid, wat vreselijk dat je twee miskramen hebt gehad...hopelijk ben je snel blijvend zwanger...

Deel Deze Pagina