Wat gezellig Heitje! Je zal hem wel gemist hebben! Geniet ervan. Ik ben heerlijk bruin geworden! Lig op het strand en schrijf via mijn telefoon We gaan zo lekker vis eten! Het is zo lekker weer. Ik hou echt van de zomer
jaa relaxx he ! hoop ook echt dat t raak is ! niet echt last.. heb wel grotere pijnlijke boobs.. en ben constant misselijk ... maar wil er niks achter zoeken ! hoopppp
Ik hou wel van dit weer, maar alleen als ik niets hoef te doen (zoals vandaag). Duimen draaien overtoeren voor iedereen!!!! Hier heb ik een humeur om op te schieten (geprikkeld, denk dus dat het mis is) Verder boobs alsof ze ingezwachteld zijn (niet echt groter maar voelen wel zo) Heb ik normaal niet. Nog 6 tot 13 dagen tot NOD.....
Het is wel makkelijker om te wachten met dit mooie weer hoor De dagen vliegen voor mijn gevoel echt lekker voorbij! Het duimen is begonnennnn
goeiemorge! ik schuif me bij jou aan lilo, hier ook niets verwacht ook niet dat het raak zal zijn eens bedenken wat we vandaag gaan doen
kom op lilo he moed houden !! bloemm ,mijn NOD .. phoee ik zou t niet weten .. denk de 4e al .. maar ga toch pas later testen we zullen zien .. fijne dag allemaal ! ik ga naar de kapper
Goeiemorgen! *puf puf puf* Hoe is het hier? Het is hier nu al 24 graden in huis en heb een vriendje die alleen maar aan het zuchten en steunen is thuiszitten ipv op zn werk... heeft gister denk ik wat verkeerds gegeten want hij heeft de hele nacht lopen spoken en overgegeven/diarree enz... zielig he..