temp standaard 6 uur net na de ha geweest nog steeds dubbele ooronsteking druppels en snuifspul meegekregen en anders wordt t antibiotica blegh.... nu heb ik geen koorts erbij maar wordt snachts wel wakker van mn oren (klinkt maf) mssn dat mn temp daarom zo maf is?
Bij mij is het gelukt op vakantie!! (het klussen zonder het gevoel dat het moet) je bent zo ontspannen en hebt toch nix beters te doen!! Ideaaal.....
phoee heit , das ni fijn.. en mannen zijn dan meteen ook zo zielig he .. maar musty , hoe kan het dan dat FF allemaal nietgevulde bolletjes laat zien . dat wil zeggen dat het niet op dezelfde tijd is getempt .. ?!
Haha ja echt! Alleen maar te zuchten hier en heeel zielig kijken... Nu ligt ie op de bank te slapen... ben alleen wel van plan om hem zometeen mee te slepen naar vrienden om voetbal te kijken..knapt ie vast van op! Deed bij jullie zp het net ook niet? Lag er ineens uit ivm onderhoud?
Hallo allemaal, Ik ben nieuw hier en zou graag willen meekletsen. Wij hebben besloten voor een tweede kindje te gaan. Onze dochter is anderhalf en was een hele leuke verrassing. Het bewust klussen en afwachten is dus nieuw voor ons. Spannend hoor! Mijn nod is waarschijnlijk rond de 14e, zit dus op het randje van dit topic. Succes allemaal!
Hoi, Hier weer een lekker dagje genieten in de tuin met mijn meisje. Moet zeggen dat ik dankzij het fijne weer meer kan genieten van alles, en niet meer zo depri bezig ben met de zwangerschapswens! Ben ervan overtuigd dat het wel goedkomt hier en die wens heb ik voor jullie allemaal! Ben zelfs al vooruit aan het denken en heb zelfs mijn gedichtje klaar voor in het kaartje hahaha! Ach ja je moet toch iets doen met positief denken Weet eigelijk niet of het raak is nu...mocht het niet zo zijn zal ik misschien hormonen moeten gaan slikken. En daar wil ik tot half. sept. mee wachten omdat ik niet in de eerste 3 maanden wil zitten op vakantie (heb bij de eerste vaak bloedingen gehad en dus stresss!) Ach we zien het wel. Nou allemaal een fijne dag!
ghe ghe das wel heel positief . ik ben soms ook wel s aant nadenken hoe ik dingen wil vertellen en doen enz..en dan denk ik in mezelf 'ly hou op je maakt jezelf alleen maar ongelukig met die gedachtes.. ' maar indd hoop houden dat het toch gebruikt mag worden al die gedachtes van mij hopen dat t nu raak s voor ons allemaal
nee dat zijn de dagen dat ik koorts had en de 'witte ' bolletjes zijn de nachten dat ik tussendoor wakker ben geworden
Hoi meiden, Misschien is er nog plaats om mee te kletsen? Ik heb 2 juni een miskraam gehad (de derde). Gelukkig al wel moeder van twee prachtige mannetjes, maar de wens naar een derde is groot. Ik heb 15 juni controle bij de gynae gehad en zei dat er alweer 'mooie eitjes" klaarstonden in mijn eierstokken (dus cyclus was op gang). Nu dacht ik rond de 19e mijn eisprong te voelen, ik had wat buikpijn (en voel dat altijd bij de eisprong). Vervolgens slijm op de 21 en 22e. Maar nu kreeg ik dit weekend weer een soort eisprong-buikpijn zonder slijm of wat dan ook!!!! Kunnen deze krampen iets te maken hebben met een nieuwe zwangerschap? Na mijn eerste miskraam ben ik ook meteen weer zwanger geraakt oznder cyclus ertussen. Ik kan toch niet maandag en dinsdag vruchtbaar slijm hebben en vervolgens pas 4 dagen later een eisprong? Na die "slijmdagen" was het ook echt helemaal weg namelijk. En mijn gynae zei de 15e al dat er eitjes waren. Misschien heeft iemand tijd om te reageren, want het is zo'n onzekere tijd. Ik zie gelukkug meiden die allemaal met hetzelfde worstelen. Groetjes!
6 dpo hier... het wordt spannend!!! @mamalot: Ik heb meestal vruchtbaar slijm VOOR mijn eisprong. Misschien kun je daar iets mee?
Mamalot wat vervelend, die onzekerheid! Ik begrijp dat er hier meerdere meiden zijn die één of meerdere miskramen hebben gehad? Het lijkt me heel erg om mee te maken en ook erg spannend om dan straks weer zwanger te zijn. Bij onze dochter verloor ik op een gegeven moment bloed en dachten we ook dat het mis was. Een vreselijk weekend was dat. Ben nogal groen in de forumgebruiken: wat betekenen alle cijfers onder sommige berichten? De vorige nod-data?
hi mag ik er bij komen? ik heb mijn nod als het goed is 9 juli de eerste 2 keer is het mis gegaan en nu had ik op dag 53 de dokter gebeld omdat ik maar mijn ei niet vond en ik was gestopt met ovu testen. maar volgens waren de zw testen negatief en mocht volgende week vrijdag een bloedtest doen als ik nog niet ongie was. savonds had ik vreselijk veel pijn links en toen ik thuis kwam had ik een ovu test gedaan op aandringen van mijn man en toen bleek die dus positief. dus ben erg blij dat we nog wel optijd hebben kunnen klussen en hopelijk is het raak. zit nu op dag 56 en heb hele zere tepels iets wat ik normaal niet heb.