Heel normaal hoor... Van Sem was ik 3e maand zwanger en van mijn miskraam 2e maand zwanger. Je snapt dus wel dat ik al gigantisch baal dat ik nu in mijn 5e ronde zit.... Hoe moet het dan met de meiden die al maanden/jaren bezig zijn. Pfff respect hoor. Mijn man heeft gedroomd dat ik zwanger ben, tot nu tot heeft hij 3x en voorspellende droom gehad, hopelijk heeft hij nu ook gelijk he....
@Heitje: Hier is t goed hoor! Volop aan t genieten van de zwangerschap! Bij jou ook lekker??? Heb je je HSG gehad?? Hoe was die en viel die een beetje mee???
Luckey ik kan me voorstellen dat dat moeilijk is, dat het nu langer duurt. Ik probeer mezelf er een beetje op voor te bereiden maar je verheugd je er toch op hè?! Inderdaad, de meiden die al zo lang bezig zijn, soms jaren, daar heb ik ook echt respect voor. We hopen maar dat we heel veel zwangere dames hebben volgende maand!
Ik zit nog even op m'n werk maar ga zo naar huis en dan is het vakantie!!!! Ik ben juf dus de komende vijfenhalve week hoef ik niet naar school! Jippie!!!!
Hoi allemaal, Weet niet wat ik moet denken van deze ronde...heb een behoorlijk opgezette buik en af en toe menstruatie achtige pijn en wat steekjes. Maar dat heb ik al eerder gehad en toen was er niks aan de hand! Durf niks meer te denken want mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden. Ik ben het er mee eens dat het behoorlijk frustrerend is als je eerder snel zwanger raakte en nu ronde na ronde voorbij ziet komen. Weet er alles van! Toch zegt mijn gyn. Dat iedere zwangerschap iets doet met je hormoonhuishouden, positief of negatief. Ken verhalen van vrouwen die een 2e keer juist snel zwanger waren en de eerste keer lang moesten wachten. Of dus omgekeerd zoals sommige van ons... Ach ja ik ga er vanuit dat ik volgende maand met de hormonen moet gaan beginnen of eventueel wat baarmoederfoto's...Dan helpen we de natuur maar een handje daar is niks mis mee Grz.
Je hebt er geen invloed op he dus ik probeer ook maar relaxed te zijn. helaas makkelijker gezegd dan gedaan. Vandaag duizelig op momenten: YES Net weer buikkrampen: NEE HE Pfff 31 jaar oud en geen idee hoe mijn lichaam in elkaar zit.... Was ik maar al een week verder, dan wist ik misschien al meer!!!
Zo ik hou jullie allemaal niet meer bij hoor haha Hier ieder geval de eisprong geweest, tenminste dat denk ik, gisteren moest ie komen, en hele dag steekjes onder links in mn buik..... Vandaag veel witvloed.... en steek rechts in mn zij houdt al de hele middag aan..... Dus wordt nu wachten tot mn NOD... Nou meiden succes allemaal Duim voor jullie!!! en Juni/ Juli is best een mooie maand om zwanger in te worden toch???
yep...leverd mooie en lieve maart kindjes op Heb er eentje van 2008...dus ik kan het weten! Hoop zo dat ik snel stop met bloeden en alles goed is aankomende maandag op de echo.....wil weer verder! Ook al zal ik hoogstwaarschijnlijk een menstruatie af moeten wachten voordat ik weer pillen krijg voor eisprong... *zwaait naar sammie, hoe ist meis?*
Waarschijnlijk een domme vraag, maar ik ben echt een MMM leek....ik dacht altijd dat je ging menstrueren omdat er geen ei ingenesteld was, en dat dat 15 dagen na de eisprong gebeurde. Ik wist helemaal niet dat je ongesteld kunt worden zonder eisprong? Hoe weet je lijf dan wanneer je moet gaan bloeden
oh dat kan wel hoor...dan denkt je lichaam oh er komt geen ei meer en mijn slijmvlies is te dik aan het worden, laten we er maar wat uit gooien.. Eigenlijk een schoonmaakbeurt, ipv een opruimbeurt.... wel apart he....maar ik werd dus echt iedere 3a4 weken 'ongesteld' zonder eisprong...dat was met bloedtesten bewezen...
Ja, en hopelijk voor mij niet al te lang "waiting for egg".. Okidoki, ik ga ff de gordijnen ophalen.. ons huisje komt steeds verder af!
haai Chica's! Ik ga me maar weer eens mengen tussen het gepeupel mijn nod is de 13de geloof ik.. Eigenlijk hoop ik (erg he) dat ik deze maand oversla want dan ben ik uitgerekend op mijn verjaardag8) En mijn pendel zegt augustus! Aangezien ze het de vorige keer ook gelijk had wacht ik het rustig af! Nou ja, rustig.. ook ik heb natuuuurlijk last van al die gierende hormonen: pijnlijke (.)(.), steekjes onderin, misselijk in de ochtend, koffie die niet smaakt.. maar de vorige keer dat ik mijn spiraal liet verwijderen had ik er 6 (!) weken last van van deze onzin.. zucht..op het wachtbankje dan maar.. vorig jaar maakten we een wachtkasteel. Met hemelbedden, masseurs, magnums in overvloed enzovoort..
onze lijst weer ff omhoog gehaald en aangepast mn NOD eerder gezet en toegevoegd met wat kleurtjes Lijstje voor de meiden die meekletsen in dit topic Lydia1986 - Ronde 5 - NOD rond 6 juli Lilo23 - Ronde 21- NOD 7 juli Mrs Hair - Ronde 2 - NOD 8 juli Nikske89 - Ronde 17 - NOD 9 juli Bloemmm - Ronde 4 - NOD 9 juli Luckey - Ronde 5 - NOD tussen 3 en 10 juli Brechje - Ronde 3 (met chlomid) - NOD 11 Juli Marielle79 - Ronde 1 - NOD 12 juli Romana - Ronde 2 - NOD 13 juli ellenore - Ronde 1 - NOD 13 Juli ben je roze dan ben je ZWANGER ! ben je rood dan ben je helaas ONGI ! geworden .. ben je groen dan heb je of een twijfeltest en gewoon een twijfel bij jezelf (nog ni getest bijv. )...