@ Romana...spannend hoor, en leuk dat we gelijk lopen. ben benieuwd! zie dat je ook een zoontje hebt...leuk! hoop @Marry.. ook onze eerste kwam door de voorbehoedsmiddelen heen, dus heel herkenbaar. vind het daarom deze keer ook extra spannend! ben ook bang dat het misschien wel eens heel lang kan duren (nog geen reden toe, maar toch...) @esmee mag ik ook bij het lijstje? ik heb mijn nod de 13e. spannend hoor al die nod's. ben benieuwd!
Ben het daar wel mee eens hoor.. ik klets namelijk ook niet in het juiste topic.. tenminste die kans acht ik niet zo groot, dus ik kan niet eens op dit lijstje. Kwestie van duidelijke handtekeningen en inderdaad de NOD-lijst gebruiken. Maar dat is mijn mening
@Lydia: Inderdaad, en dan is het een baby die ook gewoon af is alleen heel erg klein. Ik hoop ook dat het gelijk weer raak is, ben boven de35 en vind het wel tijd voorde laatste.8) Heb jij al kinderen en hoe lang ben je bezig dan?
Het lijstje is geplaatst zodat het overzichtelijk is wie wanneer NOD heeft van de meiden die in deze topic meekletsen... Nu ik de eisprong gehad heb ben ik echt op zoek naar kwaaltjes hahaha, ben echt ongeduldig!!! Maar we houden elkaar op de hoogte toch van kwaaltjes en klachtjes ghehehe
Mamavaneenknul, dat heb ik dus ook, dat ik het spannend vind of het wel lukt. We zullen moeten afwachten!!
dat kan toch ook op de nod lijst.....daar sta je als het goed is op de datum waarop je nod hebt dus van 1 tm 15...de rest zit te kletsen en het topic nod wat daarbij hoort.... en daarom is het in DIT topic toch niet nodig om een dubbele lijst te hebben? De meiden die nog niet op de andere staan kunnen zich toch ook daarbij zetten..... Vind het gewoon onnodig...en onoverzichtelijk....en irritant ook nog eens...maja... Wat heb ik te zeggen...ik lees hier al 2 jaar mee...dus zal echt niet weten hoe het altijd goed is gegaan en dat het met lijst in het topic niet lekker loopt en niet goed is door ervaring...maja...
Lijstje voor de meiden die meekletsen in dit topic Lydia1986 - Ronde 5 - NOD rond 6 juli Lilo23 - Ronde 21- NOD 7 juli Mrs Hair - Ronde 2 - NOD 8 juli Nikske89 - Ronde 17 - NOD 9 juli Bloemmm - Ronde 4 - NOD 9 juli Luckey - Ronde 5 - NOD tussen 3 en 10 juli Brechje - Ronde 3 (met chlomid) - NOD 11 Juli Marielle79 - Ronde 1 - NOD 12 juli Romana - Ronde 2 - NOD 13 juli ellenore - Ronde 1 - NOD 13 Juli Esmee81 - Ronde 1 - NOD 13 Juli Mama van 1 knul - Ronde 2 - NOD 13 Juli Marry81 - Ronde 1 - NOD 14 Juli ben je roze dan ben je ZWANGER ! ben je rood dan ben je helaas ONGI ! geworden .. ben je groen dan heb je of een twijfeltest en gewoon een twijfel bij jezelf (nog ni getest bijv. )... zo aangepast!
Antaris dont shoot the messenger, ik heb m alleen aangepast.. en nadat ik je bericht las.. ikzelf vind de lijst wel prettig, het voorkomt ook weer overbodige vragen
ja maar er is al een lijst....daarom...vind het dubbelop. Sorry reageer misschien overdreven maar deze discussie is al zooo vaak op het NOD topic gevoerd....ben het gewoon zat... Het is irritant en niet nodig...want er is al een NOD lijst topic...waar je je NOD gewoon in kunt zetten en die iedereen kan zien en bijhouden.....
Ik vind het eigenlijk ook wel fijn om te zien wie er meepraten en wanneer hun nod zal zijn. Maargoed.
jah...oke...maar dat kan je daar toch ook zien...want degene met NOD 1 tm 15 die daar staan zouden hier toch ook mee kletsen.... Lijkt me logisch... Je gaat niet als je NOD dan is ineens in het gedeelte 16 tm 31 kletsen toch? Sommige kletsen helemala niet...maar het is toch duidelijk dan?
Lijstje voor de meiden die meekletsen in dit topic Laraxx - ronde 13 - NOD 5 juli Lydia1986 - Ronde 5 - NOD rond 6 juli Lilo23 - Ronde 21- NOD 7 juli Mrs Hair - Ronde 2 - NOD 8 juli Nikske89 - Ronde 17 - NOD 9 juli Bloemmm - Ronde 4 - NOD 9 juli Luckey - Ronde 5 - NOD tussen 3 en 10 juli Brechje - Ronde 3 (met chlomid) - NOD 11 Juli Marielle79 - Ronde 1 - NOD 12 juli Romana - Ronde 2 - NOD 13 juli ellenore - Ronde 1 - NOD 13 Juli Esmee81 - Ronde 1 - NOD 13 Juli Mama van 1 knul - Ronde 2 - NOD 13 Juli Marry81 - Ronde 1 - NOD 14 Juli ben je roze dan ben je ZWANGER ! ben je rood dan ben je helaas ONGI ! geworden .. ben je groen dan heb je of een twijfeltest en gewoon een twijfel bij jezelf (nog ni getest bijv. )... heb mezelf erbij gezet
De HSG was vreselijk! Ben erg opgelucht dat ik er nu vanaf ben...mooi niet dat ik daar ooit nog op die tafel ga liggen! Volgens mij was het extra pijnlijk omdat mn linker eileier compleet dicht zit..daardoor werd de druk met vloeistof in mn baarmoeder zo groot dat ie voor mn gevoel zowat knapte... Hopelijk is er toch iets open gegaan? De gyn begon over een kijkoperatie dus daar gaan we nu vanuit...
Hallo allemaal, Vind het ook leuk om wat te kletsen hier. Als je bezig bent met proberen zwanger te worden dan ben je daar in je hoofd steeds mee bezig, maar je kunt het nog aan niemand zeggen. En ik ben toch al zo slecht in geheimen bewaren Heb het al wel aan 1 vriendin gezegd. Zij is ook pas zwanger en ik ben met haar naar de eerste afspraak geweest met de verloskundige. Vond het dus wel zo leuk om haar te vertellen dat ook wij weer proberen voor een kleine. Is nog maar de eerste ronde voor ons tweede kindje, heb nu al geen geduld. Maar mag nu nog niet zeuren. Lilo23 en Nikske89, jullie hebben meer reden om ongeduldig te worden, zal dus ook zeker voor jullie heel hard duimen. Heb af en aan klachten.In het weekend misselijk geweest en vorige week extreem moe. Gisteren heb ik weer nergens last van en vandaag weer heel erg misselijk, zelfs kramp in m'n maag. Hebben meer van jullie dat, maagkramp? Zouden die klachten nu allemaal verbeelding zijn of zijn we gewoon allemaal hardstikke zwanger? Of zijn er ook die niks merken? Zegt ook nog niks trouwens. Kun je nog wel zwanger om zijn. Mijn NOD is trouwens 5 juli. Ik wil ook wel op het lijstje.... maar je mag het ook niet doen hoor, Esmee, daar zal ik me niet mee bemoeien, kom hier net maar zo binnenwandelen . Succes allemaal en ben heel benieuwd hoe zwanger deze club halverwege juli is Verse mam
Kwijt.. ik weet het niet.. misschien komt het door het opsplitsen van de maand ofzo.. maar ik mis een hoop mensen van een aantal maanden geleden (en dan loop ik hier nog niet zo heel lang mee) ?! * Roept mee met Antares, joehoe..* En oh ja, ben het nog steeds eens met Antares, die lijst staat niet op elke pagina in dit topic, dus moet je er telkens naar zoeken, neem je niet de laatste lijst om mensen toe te voegen, dingen te veranderen etc.. echt waar dames, neem nou van ons "oude rotten" (sorry voor de belediging Miran) aan dat de NOD lijst in een apart topic beter werkt..