NOD 1-15 juli 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Hebben ze daar eigenlijk nog iets over gezegd? Dat er kans was dat er iets open was gegaan..? Hoop het wel voor je..!

2. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    *zwaait naar Jessie*

Nope, niks over gezegd....
    De eerste foto was dus niet zo goed... daarna moest ik een kwartiertje op de gang lopen en kreeg ik nog een foto om te kijken of de vloeistof er goed uitkwam... misschien dat daar nog iets te zien is dat er toch nog wat in een eileider is gelopen? Geen idee hoe dat werkt....ben bang dat het niet zo werkt en dat eileiders alleen maar open kunnen gaan onder grote druk...
    Kan in ieder geval niet wachten tot de 8e!

Hoe is ie met jou?

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Er zijn een aantal meiden die ervoor gekozen hebben hier minder aanwezig te zijn omdat het zwanger worden nog niet lukt, zoals: BB10, Yootje, Kubus, Naliey, Liane, Yaraah, Janis, Mariska165...

+ wat oude bekenden zijn natuurlijk zwanger! (Goofy, Lilalien, Lovepeet, Ninoshka, BEG, Rimar, Subke, Incognito, Suekes enz)
    En dát zijn nu juist mn kletsvriendinnetjes....*snik* *voelt zich zielig*

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik kijk tienermoeders.. Echt heftig, dat meisje is pas 14....

5. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Heb het ook opstaan ja....:$
    Niet normaal he!

6. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hij voelt zich weer beter gelukkig!
    Morgen gaat ie ook weer werken...ik vond het eigenlijk wel gezellig met mrHeitje om me heen de hele dag :)

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh mijn god. Nu is die tweeling ook zwanger:D. Het moet niet gekker worden zeg!

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hahaha...gezellig.. :p

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    *schaamt zich diep*

er is dus wat veranderd sinds 2007/2008 :) jullie hebben nu aparte topics voor lijst en kletsen :) dus kom ik mij braaf hier melden ipv de lijst topic vol te kletsen ;) vond het daar wel stilletjes hihi

Ok ik spring hier ff in.
    Ik heb al een dochter van 21mnd. Van haar waren we al gelijk 1e ronde raak :$. Sinds dan klets ik op zwp mee.

We wouden vanaf aug/sept 09 voor een 2e gaan. Helaas liep ik mrt 09 BI op :( dus was het wachten op mijn lijf.
    Jan 10 besloten ervoor te gaan.
    Feb 10 gelijk 1e ronde raak maar was vmk, dag na test hevig ongi geworden. Jammer maar kan gebeuren..
    Mrt 10 gelijk weer zwanger maar met de eerste echo/intake (8w3d) zagen we een lege vruchtenzak en werd 2dgn later in het zkh een MA vastgesteld. Kindje is wss na 6 weken opgenomen aangezien ineens hele sterke stijging hcg (ineens heel erg misselijk, had medecijnen nodig en mijn buik was ineens keihard gaan groeien dat ik met 7weken in zw. broeken liep :$).
    Dit was heel zwaar ivm kwaaltjes en buik maar ik had al een voorgevoel. Helaas een lange nasleep ondanks pillen. 32dgn gevloeid toen anderhalf week niks meer (yes!) en kreeg te horen dat er toch geen curretage nodig was, mijn lichaam had laatste kleine stukje toch opgenomen en toen ongi geworden.
    Gisteren mijn ei gevoeld en vandaag lage temp. Netjes weer op dag 17. Normaal een LF van 11 dgn dus op de wachtbank.

Een heel verhaal :)

Ik hoop voor iedereen dat het raak is!! eerste posi test was al aanwezig zag ik 8)

10. charmedknorrie

charmedknorrie Fanatiek lid

3 feb 2009
    3.538
    0
    0
    Lerares
    Almere
    Balen zeg! Ik weet wat het is een zwaar K** onderzoek.......en dan je eileider ook nog dicht...balen meis...zal je wel even van geschrokken zijn denk ik. Hopelijk is het met een kijkoperatie allemaal een beetje schoon te krijgen....of doen ze dat niet meteen dan??? Arme jij...je krijgt een hele dikke knuffel van me en ik hoop dat t allemaal snel beter gaat.

@hier: Lig steeds helemaal in een deuk hier onze kat (die normaal echt vreselijk lui is) heeft niks met de beesies hij gaat er steeds achteraan en grijpt hem dan alsof t een prooi is...ziet er zo schattig uit.

11. dbrgrsmr

dbrgrsmr Actief lid

24 mrt 2010
    460
    0
    0
    gelderland
    @lilo wat een schatje en wat is i mooi! zo gaaf deze honden ben daar ook helemaal weg van, wij hebben daar alleen geen ruimte voor en geen tijd maar anders zou ik ook zo graag een husky willen!!

@iedereen wat word hier veel gekletst zeg kan het echt niet bijhouden allemaal...moet veel werken deze week omdat ik volg week vakantie heb en mijn collega nu op vakantie is...probeer als ik ff tijd heb alles te lezen, maar dat valt niet mee...hihi
    wel gezellig hoor!

we gaan voor veel roze de komende weken he?!!?!

hoe dichterbij het komt hoe spannender!

liefs

12. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    Oh wat een geweldig mooi beestje zeg!!!!!!

13. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    @lilo wat een pracht beestie!

14. Laraxx

Laraxx Fanatiek lid

16 jun 2009
    2.218
    419
    83
    mooi Lilo!!

15. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ah, mijn berichtje heeft gewerkt :p Hihi, geeft niks hoor..kon jij ook niet weten! Het is denk ik nu ruim een half jaartje zo dat lijst en kletstopic apart zijn, omdat we steeds terug moesten zoeken naar de lijst en toen werd er niet altijd de laatste lijst gepakt, ontstond er verwarring enz enz...

Maar eh, welkom terug!
    Jemig meid, je hebt al veel meegemaakt...hopelijk ben je nu snel goed zwanger!!

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Gaat weer zielig in een hoekje zitten..

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja was er zeker van geschrokken..maar ben er eigenlijk ook alweer aan gewend en voel dat ik nog steeds de hoop niet verlies (vriend ook niet trouwens).
    Ze kunnen inderdaad tijdens een kijkoperatie al handelingen verrichten, mits het niet te ernstig is of teveel werk dacht ik... maar ik hoop dat als ik bijv verklevingen heb, dat ze dat wel meteen weghalen ja...scheelt een hoop gedoe!

Ja die beesies! Dat hebben onze katten ook, die denken (of dachten eigenlijk, nu hebben ze het door...) dat het een écht beessie is! :D

18. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Och wat een moppie!
    Hopelijk lukt het snel om hem zindelijk te maken en went de kat er ook snel aan!
    Hoe heet ie? Of is het een zij?

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey meissie... ja veel zijn er weg he..als je het zo op een rijtje ziet... :(

Hoe gaat het met je?

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Oh ik moet gaan! Zus is al bijna bij de sportschool :)
    Heb eigenlijk helemaal geen zin en last van mn rug maarja....ik moet maar weer es heen, is goed voor mn vetjes! ;)

Fijne dag!

Deel Deze Pagina