NOD 1-15 juli 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #701 Sammie88, 30 jun 2010
    Laatst bewerkt: 30 jun 2010
    Het gaat.
    Maandag even kijken of de HA weer terug is van vakantie, alles bespreken en opzoek naar een ander ziekenhuis. (mits het nu raak is)
    Hoe gaat het verder met jou?
    Is er al een kijkoperatie gepland?

Hier vanochtend nog iets ergs mee gemaakt.

Hond slaapt bij ons in de mand op de kamer omdat ze anders de boel 's nachts bij elkaar blaft (als sinds ze puppy was, ondertussen dus al ruim 4 jaar dus op onze kamer onze Jack Russel).
    Altijd blijft ze liggen tot de volgende ochtend.. maar de laatste tijd sloop ze al door de slaapkamer heen om nestjes te graven (schijnzwanger).
    Vannacht is ze dus waarschijnlijk stiekem de dekens onder gekropen toen wij lagen te slapen.
    Het bed was goed ingestopt en wij lagen boven op, maar mevrouw had het blijkbaar koud :(.
    Ik werd dus om 5.45 wakker en ineens zag ik een bult onder de deken, tussen Edwin en mij in.
    Ik kneep op haar rug en zei "stiekemerd!" maar geen reactie.. trok een keer aan haar staart.. nog geen reactie.
    Mijn hart begon te bonken en ik trok direct de dekens omhoog.
    Ze ademde niet meer! Was zo slap als een vaatdoek, ogen dicht, bekje open en neus kurkdroog en mijn hart bleef maar te keer gaan!
    Ik pakte haar zo goed mogelijk vast met mijn handen onder haar voorpoten, duimen op haar borst en vingers in haar nek en ben als een gek gaan schudde met haar.
    Ik schreeuwde nog "G*verdomme, dit doe je me niet aan!" En schreeuwde Edwin wakker..
    Na flink schudden kwam ze eindelijk een beetje bij.. haar ogen gingen langzaam open en wist dat ze terug was.
    Iedere keer vielen ze weer wat dicht maar ik zei met een boze stem tegen haar "Ogen open houden!" ik heb haar bij me genomen en ben wakker gebleven om haar in de gaten te houden.
    Om 6.00 ging Edwin uit bed omdat hij naar zijn werk moest, ze heeft direct een heel water bakje leeg gedronken en nu gaat het wel weer met haar.
    Ze draait nog wel wat met haar ogen, maar wat zijn wij geschrokken!

Ik moest direct denken aan mijn kat die ik verloren ben ik Februari 2008 aan een hartaanval.. heb hem toen ook zo slap gevonden in de woonkamer vlak nadat het gebeurd was en hem nog gereanimeerd.. helaas bate het toen niet en is overleden op 2 1/2 jaar leeftijd.

Dat bleef maar door mijn hoofd schieten, ik moest ook haar niet verliezen!
    Gelukkig is alles goed gekomen, maar wat als ik niet wakker was geworden.. :(
    Heb nu nog hartkloppingen maar dat zal de schrik nog wel zijn.

2. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Wat een mooi hondje heb je Lilo!!
    Meiden vanochtend is er gebeld voor mijn laptop. Hij is zo goed als klaar en morgen kan ik hem ophalen!! Joeppie:D.

3. linde90

linde90 Niet meer actief

jeeetje sammie, dat is schrikken zeg. pfoehee.,

Gelukkig is het goed afgelopen, ga je nog wel naar de da of niet?

4. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ze is weer goed bij en levendig, dus denk niet dat het nodig is.

5. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0

heftig zeg. Gelukkig dat ze terug is gekomen!!!!
    bah moet er niet aan denken om onze Indy (zwarte labrador) op een dag te vinden....

6. mcflurrie

mcflurrie Lid

9 jun 2010
    74
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi allemaal!
    morgen is mijn nod, heb vandaag al test gedaan maar was negatief. Maar goed, ik wacht het nog even af.
    heb wel een vraagje....
    ik heb deze maand mijn eisprong als nogal pijnlijk ervaren ( of kan dat bevruchting geweest zijn? ) en sindsdien menstruatie achtige krampjes gehad. Rond de innesteling had ik steekjes in mn liezen en ook een soort kramp. Ook had ik pijnlijke borsten.
    Maar sinds gisteravond (2 dagen voor nod ) heb ik geen pijnlijke borsten meer. Wel voel ik me een beetje weeig en wat duizelig.
    Herkent iemand dit? ik ben al zo lang bezig dat ik niet meer durf te geloven in zwanger worden.

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Het is zo warm buiten en in de slaapkamer, en dan precies nu onder de dekens kruipen..:(
    Misschien komt het dat ze nog steeds een beetje schijnzwanger is..

Ik hoop dat ze ervan heeft geleerd.

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Lilo, wat een schatje!!!

9. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    zou fijn zijn he?;):D

10. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    hey charmed! lief dat je ons nog steeds opzoekt!!

11. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL

knap van je juul! echt bijzonder hoe jij en antares ermee omgaan...het is niet niets!!

welkom makey!

12. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    oh...hahaha..gelukkig snappen we elkaar..;)

13. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    phioe...als je het zo neerzet zie je pas hoeveel er missen he?...jeetje.... voor sommigen een goed teken, voor anderen erg jammer dat het zo lang duurt dat ze afstand moeten/willen nemen...

14. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

12 nov 2008
    17.671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Arme heitje,

Kom hier nog vaak genoeg koekeloeren hoor.

Alleen zijn er nooit zoveel mensen meestal als ik online ben.

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hoi meiden! Wat is het weer lekker weer vandaag.. Iedereen is er zeker lekker van aan het genieten! Ik heb sinds gisteren een samentrekkende buik. Maar dat had ik vorige maand ook en toen werd ik gewoon ongesteld. Dus we zullen zien:D.

16. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje heftig meid! welkom hier!

17. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL

ooh..mooi en husky! wel bewerkelijk volgens mij? veel lopen en rennen toch? maar wel prachtige beesten!

18. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    jeetje meis...misschien even naar de da? dit is natuurlijk niet normaal.. pff. kan me voorstellen dat je je rot geschrokken bent...droge neus en bijna slap...is echt niet in orde dus!!

19. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    aah...fijn...zou mijn lappie ook zo missen als ie stuk was...

20. ingef

ingef VIP lid

30 aug 2009
    5.619
    1
    0
    NULL
    NULL
    ik zou het niet weten meis... hoe lang ben je al bezig? wat is je cyclus duur normaal? verder zijn bij mij de kwalen iedere maand anders... dus met andere woorden...afwachten... (weet hoe moeilijk het is...;))

edit: ik zie net in je stukje staan dat je al lang bezig bent... pff... lastig dat je lijf dan zo bezig is he? hoelang ben je bezig meid?

Deel Deze Pagina