Inderdaad ja, heb manlief al gezegd dat hij waarschijnlijk de film die hij aan het kijken is niet af kan zien Dank jullie wel voor de reacties meiden! Nu ze in bed ligt en ik rustig op de bank zit kan ik het ook wel relativeren hoor maar op zo'n moment....grrrrr..... Het zal ook vanzelf wel weer voorbij gaan, als het weer omslaat of als ze iets ouders is. Musty, jeetje wat zal je geschrokken zijn!! Echt niet normaal zoiets, ik zou inderdaad ook een klacht indienen. Ik schrik trouwens ook wel als ik de andere verhalen over kdv's hoor. Mijn dochter gaat naar een gastouder die ik al kende via een gezamelijke kennis. We zijn heel erg tevreden, ze heeft het daar heel erg leuk met de eigen kinderen van de gastouder, ook een dreumes en een peuter.
nog niet...nog niet schat... sorry... Ga je nog op vakantie...want krijg zo een gevoel van na de vakantie...niet in de vakantie maar erna....echt na de vakantie...na de vakantie....best wel dwingend...
bij ons ook jong en oud... de één heeft geen kinderen en de andere drie wel.. dat scheeld ook...die snappen soms ook beter als je ongerust bent o.i.d... niet altijd zo natuurlijk, maar vaak wel.. enneuh... slapen natuurlijk...veel te heet voor iets anders...hahaha
o...hahah..na de vakantie dus, nou prima hoor! leg me er steeds makkelijker bij neer. Ben gelukkig en we zien het wel toch! en wat bijzonder dat het zo dwingend is! blijf dat toch bijzonder vinden hoor dat gevoel van je!! thanx meis!! liefs
Ik ben erg tevreden over ons KDV. Is weliswaar 3x voorgekomen dat hij de poep aan zijn billen had plakken, helemaal aangekoekt maar verder..... toppie hoor. Alleen met dit weer moeten ze meer drinken aan bieden, ze bieden al meer drinken aan maar toch....
o, ja en..ik ga zeker op vakantie! over drie weken! lekker met mannetje en ouders in een huisje...gelukkig wel een eigen slaapkamer dus dat klussen komt dan wel goed....
hmmm ik heb zin in wat anders hahaha, mag ik dat zeggen?? Pfft manlief wou niet nadat we net zwanger testen..hij vind dat eng...en toen we te horen kregen dat vruchtje dood was...ook al niet meer want was nog enger!! En tsjah nu vloei ik nog steeds behoorlijk dus die vlag gaat niet gehesen worden...want over de rooie zee varen we niet... Dus al met al....hmmz al bijna 6 weken niet meer!!! Ach...ben het gewend onder hand hahaha, met zwangerschap vanaf de 3e maand echt niet meer...en daarna tot 5 maanden ging gewoon niet...en dan eens per maand vanwege de baby ahhaha...gelukkig werd het laatste tijd wat beter...maja...
ow...da's jammer he... hier is het ook wel eens zo hoor...heb ik zin heeft mannetje geen zin en andersom...lekker handig...nou ja, rond vrchtbare dagen heb ik gelukkig altijd wel zin, maar verder niet altijd... ach ja... blijft het speciaal moet je maar denken...
lastig is dat he?... soms zou je waarschijnlijk liever niet weten dat iets niet gaat lukken of niet goed gaat komen... maar ik waardeer je eerlijkheid in elk geval meis.. en heb zelf ook het gevoel dat het wel goed gaat komen.. voor nu concentreer ik me wat meer op het afvallen... is al 18 kilo af, maar mag nog veel meer... ik denk maar zo..iedere maand dat ik niet zwanger raak, kan er in elk geval nog wat gewicht af! da's ook beter toch?
dat denk ik inderdaad...mijn nod is met 28 dagen a.s. maandag, dus volgende nod dan begin augustus... nou ja, we zullen zien... gewoon doorademen he?...
wauw een maand weg?... woehoe... ik ben 1 weekje weg en 2 weken thuis... dat voelt al lang...hahaha..manlief is trouwens 7 weken vrij...is leraar..bofkont!
ik typ me suf!! hahaha...maar ga jullie wel verlaten... moet nog een was opvouwen en dan even douchen! liefs mij