Ik heb ook pas 2 weken terug voor het eerst iets gekocht, namelijk een forever friends setje bij de kv (rompertje, slabbetje + sokjes) Zooo schattig! Misschien als het niet te heet is lekker in het zonnetje gaan zitten morgen? Fijne dag in ieder geval! Byebye!
.. oke, bananen op het boodschappenlijstje dus Slaap lekker! Ook voor jou Ilse85 en andere dames die gaan slapen.. ik ook zo meteen..
Belangrijk om genoeg te drinken met dit weer! Ik zie trouwens je banner.. balen van je nega test! Is dit de eerste keer dat je cyclus langer duurt? Eitje wel gevoeld/gespot? Ik hoop dat je snel meer duidelijkheid hebt..
Ik weet niet of wij hetzelfde hebben en ik kan het niet oproepen.. het is iets wat ik ineens voel. Zo heb ik in een andere groep het vaak goed gehad met mijn gevoel, helaas ook met slechte uitkomsten Ik voel op dit moment alleen moeheid En wat ik weet uit ervaring is dat als ik zwanger bent dat ik een zwakke antenne hebt (om het zo uit te leggen). Ik heb deze keer bij mijnzelf een nagging feeling, erg irri.. but time will tell. Ik probeer niet voor mijnzelf op te letten omdat mijn gevoelens het kunnen beïnvloeden en ik wil niet van het posi uitgaan des de minder dat ik teleurgesteld bent
tja idd 1ste keer normaal altijd 29dg maar goed dacht wel eitje gevoelt te hebben, maar durf het niet met zekerheid te zeggen
mensen ik ga nu echt me bedje opzoeken hoop snel ongi, zodat ik verder kan, wordt hier beetje moedeloos van, maar ga dus uit van ongi! slaap lekker allemaal en morgen gezond weer op!!!
Ik zou zeggen 4e ronde.. tenminste ik neem aan dat je met je vmk ook al bewust bezig was voor een 2e wondertje en dat dus je eigenlijke eerste ronde was. Dan was je MA ronde 2, en de ronde van 45 dagen ronde 3.. zo zou ik tellen. EDIT: of wacht, ik zie geen streepje tussen de MA en 45 dus de 45 dagen tel je niet mee als ronde.. dus dan de 3e ronde
Iedereen bedankt die me net gefeliciteerd heeft! Ben ik even het huis opruimen praten jullie pagina's vol! Hahahaha . Slaap lekker voor de meiden die gaan slapen!
Nee idd na de opwekking van de MA duurde het 45 dgn eer ik ongi werd (waarbij ik 32 dgn vloeide en geen ei had) Ik zat ook te twijfelen tussen ronde 3 en ronde 1. Ik was elke keer meteen raak maar toch fout. Maar ik weet niet hoe je het dan telt haha. Ronde 1 omdat ik zwanger was van ukkie 2 of ronde 3 al heb ik een vmk en ma gehad?
Goedemorgen meiden, heb ff alle pagina's bijgelezen, pfff jullie kletsen maar door hahaha Nou ik ga werken, lees later nog eens bij.... Fijne dag allemaal
Goedemorgen, temp is helaas niet gestegen, was ook te mooi om waar te zijn.. fijne dag allemaal! @Parrr, ronde 3, zou ik zeggen..
Heb even moeten bijlezen hoor. Gisteravond zitten puzzelen (legpuzzel) dus even geen internet. Wat zou de 6 kunnen zijn... *Heb mijn NOD tussen 3 en 10 juli. Misschien wordt ik de 6e wel ongesteld? *Misschien test ik de 6e maand (augustus dus) pas positief?? Geen idee dus..... Heb verder niets met een 6... Misschien heb je meer informatie voor me???? (heb ook mijn foto laten lezen maar daar kwam alleen maar een onzeker kindje uit en bij mij een opgesloten gevoel.... kan ik ook beiden niet plaatsen...)