Hoi, Nou mijn menstruatie bestaat alleen maar uit bruine rommel! Dat is nu juist het probleem....Het moet echt onderzocht worden. Ik houd jullie op de hoogte.
Lilo23 -Ronde 21- NOD 7 juli Mrs Hair - Ronde 2 - NOD 8 juli Nikske89 - Ronde 17 - NOD 9 juli Bloemmm - Ronde 4 - NOD 9 juli Brechje - ronde 3 (met chlomid) - NOD 11 Juli Marielle79 - Ronde 1 - NOD 12 juli Romana - Ronde 2 - NOD 13 juli Lydia1986 - Ronde 5 - NOD rond 15 juli Luckey - Ronde 5 - NOD tussen 3 en 10 juli
meiden er is een apart topic voor de lijst, het is de bedoeling dat jullie daar de nod's neerzetten, ik wil t ook wel doen? Dit is de link: http://www.zwangerschapspagina.nl/nod-forum/210578-nod-lijst-juli-2010-a-9.html
Snap wat je bedoelt meis, maar volgens mij is t niet de bedoeling.. misschien anders een idee dat de lijsten ook in twee gesplitst worden?
ejj romana , oh daar wil ik ook nog heen die film brechje , oh das ni mooi ... iedereen moet wel de laatste lijst pakken . ja maar trishka is wel leuk toch om te kijken wie meekletst .. want lang niet iedereen die op de officiele lijst staat kletst hier mee.. ?! weet niet of het niet mag ?? ik vind t wel leuk ..
Hoi Lydia1986, Er zijn van de week een paar topics gesloten door de beheerder omdat deze er veel leken op andere topics. Het lijkt mij ook leuk hier een lijstje bij te houden, maar ook een beetje onverstandig als we dit topic open willen laten. Groetjes, Karibu
thanks luckey, ik had eerst t handje van ons meisje als avatar maar wil ff de kleur veranderen ervan, hij was een beetje grauwig vond ik.. dus binnenkort wel weer een andere avatar . Lydia, anders ff vragen aan de moderators?? Is idd zo dat niet iedereen hier meekletst die erop staat ja. Wie gaat t vragen ?
Trishka, dat handje vond ik ook erg mooi van jullie meisje. Mooi is mischien niet het goede woord, bedenk ik me net maar hopelijk snap je wat ik bedoel.... Ergens tussen 20 en 26 juni heb ik mijn ei haha, ech top de gok klussen dus hihi
goeiemorge allemaal, hoe is het met iedereen? hier beetje ziek flinke koorts elke keer, giste gevloerd gelegen met 40 en nu afgezakt naar 38-39 ovu testjes worden donkerder dus klusserdeklus als ik de energie bijeen krijg
Goedemorgen! Ik meld me ook weer. Dit kletstopic is al weer aardig lang geworden de afgelopen dagen! Willen jullie hier ook een lijstje bijhouden? Vroeger hadden we toch 1 NOD lijst en 1 kletstopic en dat kletstopic is toch gewoon verdeeld nu in meerdere? Ik vind het prima hoor dat hier ook een lijstje komt maar dat was volgens mij niet de bedoeling, is een beetje dubbel? Het maakt ook niet uit..... Ik vind het allemaal prima, als we maar gezellig ervaringen kunnen uit wisselen toch? Ik weet niet zo goed wat mijn NOD is, het is ergens tussen 5 en 15 juli vanwege mijn onregelmatige cyclus. Ik ben nu ook aan het tempen, heb me ook aangemeld bij fertilityfriend.com. En ik moet zeggen dat ik er al best handig in word. Weet iemand hoe ik mijn tempkaartje aan mijn handtekening kan plakken? Alvast bedankt! En tja wat een saai weer he. Ik heb zo zin in zomer!!! Dan zie je alles gelijk ook wat vrolijker in!
ja maar in het lijst topic staat iedereen , ( al 3 keer gezegt nu ) ghe ghe .. dus hier wel leuk dat je ziet wie er mee kletst. FF , op de site staat er share .. en dan heb je een code die je kunt kopieren in je handtekening zodat je je kaartje ziet..
Oh ok ik snap het wel, dan kun je bijhouden wie er hier allemaal meekletst, maar als iedereen van de lijst nou hier ook wilt kletsen krijg je een beetje hetzelfde lijstje... Maar maakt niet uit, als jullie dat graag willen, mag ik er dan ook bij??? In kan in FF wel sharing vinden. Is dat wat je bedoelt? En wat kies ik dan? Ticker? Sorry maar kom er niet helemaal uit