NOD 1-15 juli 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Dat geloof ik ja...als ik terugdenk aan wat een spanning er in mn baarmoeder zat...die ontplofte bijna!
    Misschien heb ik dan geen eitje gehad dit keer...dus we gaan maar van niks uit dan he!
    Misschien heeft Miranda er wat zinnigs over te zeggen??

2. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    t is een onbeschrijflijke pijn als je een hsg heb en t zit niet goed
    De gyn verbaasde zich dat ik niet begon te huilen

meis als het opgelost is ga jij gewoon op knalroze!

3. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Echt knap hoor, dat je al zoveel kwijt bent!
    Sport je er ook veel bij of is het puur het gezond eten dat het hem doet?
    BBQ kan ook op een gezondere manier he...gewoon geen sausjes nemen (behalve de rode) en geen kruidenboter! En natuurlijk alleen mager vlees :)
    Succes met de laatste kilootjes!
    Fijn ook dat je cyclus zich herstelt!

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Inderdaad onbeschrijfelijk ja....wil het ook zo snel mogelijk vergeten...

Ik hoop het ik hoop het ik hoop het! Ik wil ooooohoook!

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb echt wel een uur terug gelezen zeg meiden :D
    Maar het was het waard! Musty ik heb nog even naar je test gekeken &ik zie nog steeds een mooi streepje! Spannend Spannend Spannend :D

Lilo, lees ik nou dat je licht positief hebt getest?? Ik hoop het zo voor je!! &natuurlijk duim ik voor je! Wanneer ga je weer testen?

Ik ben lekker aan het genieten van het mooie weer dus ik heb het gevoel alsof ik er deze maand helemaal niet mee bezig ben (wat ik aan de ene kant wel lekker vind, want de dagen vliegen voorbij!) Daarnaast wordt ik nog steeds wakker met hele rare steken in mijn buik &mijn buik is de hele dag echt aanwezig. Maar zoals ik al eerder zei; dit had ik 2maanden geleden ook. Dus mijn lichaam is weer met me bezig:p.

Voor alle dames die negatief testte: Geen bloed is moed! Hou de moed erin! &voor de dames die nog gaan testen vandaag ik duim voor jullie! :D

6. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    @Heitjekarweitje: thnx meid, ik hoop het ook.. vind dit wachten vreselijk. ben namelijk nooit te laat..

@Musty: Ja bij mij zeurden ze ook over me gewicht, gelukkig heeft het bij mij wel effect, zat inmiddels aljaarop 150 mg clomid.. nu alsdeze ronde niet goed is, dan mag ik naar 50 mg, dus dat is wel positief.

@All: Iemand ervaring met kv testjes? iemand ook trage hcg? Kan niet goed wat vinden op internet..

7. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    @ renieta... oww dat is echt super joh dat je de hormonen heb kunnen minderen! petje af

ik ben nu van 100 naar de 125 clomid gegaan (ons meisje is gekomen met 100)

kv testjes waren altijd goed (rond de periode dat ik zwanger werd van ons meis) wit was gewoon wit
    laatste tijd hoor je alleen meer en meer verhalen over vals posi testen
    vandar dat ik gisteraaf ook topic opende over mijn test.
    kv test meet vanaf 25 hcg

en wanneer je posi test is ook verchilllend
    bij mn 1ste zs met 9 dg overtijd (3ling)
    2de zs 2 dg voor nod (1 beeb)
    en met ons meisje 9 dg voor nod

en met de 2 vmk's weet ik het niet exact omdat mn eisprong een raadsel bleef

je kan er dus geen pijl op trekken

8. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Bloemmm: wie weet is die aanwezige buik wel een heeeel goed teken! Ik hoop het voor je!
    Altijd lekker als je wat afleiding hebt en er niet zoveel mee bezig bent...bij mij verschilt het ook per maand...

Renieta: mijn ervaringen met kv zijn niet zo denderend..heb wat een keren op een spierwit venstertje zitten te staren....

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Musty: 9 dagen vóór NOD bij je meisje? Wooow!

10. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    meiden wij gaan zwemmen in tropisch bad, effe gedachten verzetten en lekker met onze uk bezig zijn ons waterratje ze is zon end opgeknapt (waarom hebben we geen knuffel en hartjessmilies?)

tot vanaaf

11. Jessie80

Jessie80 VIP lid

3 okt 2009
    6.203
    266
    83
    Bij mij blijft kv 2v5 witter dan wit, geen twijfel mogelijk.. dus geen vals positieve ervaringen hier!

12. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Lekker! Veel spetterplezier he!
    Ik zit op mn werk en ga mezelf maar es nuttig maken...

13. Musty

Musty VIP lid

2 jul 2008
    10.414
    0
    36
    ja dat was echt absurd
    en dan nog op mn nod een negatieve urine test in t ziekenhuis hebben..... lang verhaal was zo kwaad op de gyn.... moest voor controle van eileider operatie en overhandigde hm al mn tests... zegt ie daar werken wij niet mee dacht dat ik stuiterde
    maar ja woon 5 min van het ziekenhuis en was net na de wc geweest, instructies van de assistente , ik meld nog ik ben net geweest... zegt ze ja dan drink je even flink water... ik zeg da kan nie krijg je valse uitslag... maar goed gedaan wat ze zei.... half uur later uitslag negatief.... geloof dat mn man die assistente zowat over de balie trok :) wij met de testen terug gegaan naar kv
    verhaal gedaan, kregen we netjes gratis nieuwe tests mee
    ook bij etos gehaalt en nog bij apotheek.... al met al urine 3 uur opgehouden potje gevult en alle testen gedaan... resultaat een eetafel vol positieve testen
    heb toen gebeld ben uit mn slof geschoten en met pijn en moeite kon er een bloedtest vanaf..... tja en de uitslag.... het brabbelt en gaat de kamer rond :D

maar goed ga nu echt manlief zit me geirriteerd aan te kijken whahaha

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb ook tot nu toe alleen maar met Kv2v5 getest en het was altijd spierwit.. Dus geen rare ervaringen mee!

15. Renieta

Renieta Fanatiek lid

24 okt 2009
    1.587
    0
    36
    Verzorgende IG
    Friesland
    owkee.. ja nou ja, die van donderdagmiddag is licht positief.. heb zelfs aan vriendin laten zien... maar die van gisterochtend weer spierwit.
    Kan dat komen dat me hcg zo traag is? vorige keren testte ik ook pas ruim week na nod enigzins positief..

16. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik lees het hier wel eens..dus het kan wel!
    Ik hoop dat je het trekt, de tijd uitzitten...

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Wah, nou dat is in ieder geval een ervaring om nooit meer te vergeten! Bijzonder zeg!

18. Pompeloesje

Pompeloesje Fanatiek lid

10 aug 2009
    4.227
    300
    83
    Vrouw
    uitvaartondernemer
    België
    hey heitje,hoe gaat het meid? Las in je onderschrift over je hsg. Wat gaat er nu gebeuren?

19. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey verse mama!
    Hier alles wel ok hoor..
    Ja HSG was niet zo'n pretje...op zn zachtst gezegd zelfs een nachtmerrie...
    De gyn begon over een kijkoperatie dus daar gaan we nu van uit, 8 juli hoor ik meer!
    M'n hele cyclus lijkt nu ook nog es van slag..ben bang dat ik geen goed eitje heb deze maand door de HSG..

Hoe is het met jou en je uk?

20. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Nou....daar zit Marry dan.....op de bank in plaats van op het stand.
    Al die hete dagen in de snikhete tuin in een opblaasbadje gezeten, nu had ik manlief zover om naar het strand te gaan vandaag, is het bewolkt! Niet eerlijk tegenover man, ik weet het, maar ben nu zo chagrijnig! Bah (smilie met donderwolkje boven het hoofd)
    Nou ja, iets anders verzinnen dan maar.

Meiden als ik jullie verhalen lees over alle bezoeken aan artsen, de medicijnen, de onzekerheid, het afwachten dan kan ik maar één ding zeggen: diep, diep respect!
    Ik hoop zo dat jullie allemaal snel zwanger mogen zijn van een gezond kindje!!

Deel Deze Pagina