Lilo23 -Ronde 21- NOD 7 juli Mrs Hair - Ronde 2 - NOD 8 juli Nikske89 - Ronde 17 - NOD 9 juli Bloemmm - Ronde 4 - NOD 9 juli Luckey - Ronde 5 - NOD tussen 3 en 10 juli Brechje - ronde 3 (met chlomid) - NOD 11 Juli Marielle79 - Ronde 1 - NOD 12 juli Romana - Ronde 2 - NOD 13 juli Lydia1986 - Ronde 5 - NOD rond 15 juli Musty - Ronde 6, 3de ronde in MMM 125 clomid- NoD 5 Juli Heitjekarweitje - ronde 16 - NOD 15 juli
aww beterschap!! hier is de koorts weg yippy! ikke dus allang blij allen snotverkouden dikke keel en geen stem maar ja
Jeej, fijn dat de koorts weg is! Hoop dat je met tempen nog je ei kan vinden evengoed! Haha lang leve zp ja, heb ook bijna geen stem
heit beterschap ! mutsy gelukkig weer wat beter , en je ei in opkomst !! yehh hier , net opgedoft en dadelijk personeelsfeest ( eerst samen voetbal kijken en daarna weet ik t niet hier t lijstje nog een keer ( ehb ff de NOD's is volgorde gezet ) Musty - Ronde 6, 3de ronde in MMM 125 clomid- NoD 5 Juli Lilo23 -Ronde 21- NOD 7 juli Mrs Hair - Ronde 2 - NOD 8 juli Nikske89 - Ronde 17 - NOD 9 juli Bloemmm - Ronde 4 - NOD 9 juli Luckey - Ronde 5 - NOD tussen 3 en 10 juli Brechje - ronde 3 (met chlomid) - NOD 11 Juli Marielle79 - Ronde 1 - NOD 12 juli Romana - Ronde 2 - NOD 13 juli Lydia1986 - Ronde 5 - NOD rond 15 juli Heitjekarweitje - ronde 16 - NOD 15 juli
gelukkig kunnen we typen manlief is met siroop voor de keel op komen zetten schattig, maar wat een ranzig spul zeg als kind zijnde had je lekker smaakjes maar die volwassen variant eeeeeeew wat een bocht @ lydia.... feestse
Beterschap aan iedereen zeg.... Hier is manlief voetballen het kijken (hij haat voetbal haha) maar vind het maar een waardeloze wedstrijd tot nu toe. Boh dat tempen klinkt ingewikkeld zeg. elke dag dus op hetzelfde tijdstip tempen. gaat hij omhoog komt je ei eraan, keldert hij weer is je ei weg maar dan moet hij weer gaan stijgen of hoe moet ik dat zien.... Nee dat gaat voor mij niet werken, zelfde tijdstip is gewoon heel moeilijk haalbaar. Knuf
Bah wat voel ik me slecht vandaag: erg moe, misselijk en steken in de buik. Heb ik de laatste tijd rond de helft van de cyclus. Heb mijn briefje met punten al klaar voor de gyn. dinsdag en manlief gaat ook mee. Dan krijgt die pipo ze eens flink over de kloten met zijn: zal allemaal wel meevallen van vorig jaar en in mijn zwangerschap. Nee en dan wel 1.5 liter bloed verliezen (en 5x flauwvallen daardoor) na de bevalling door mijn vleesboom in de buik, en 2 curretages vanwege lompigheid met de placenta. Fijn he die artsen?!:x Zo ik ben weer klaar met boos zijn..Fijne dag allemaal! Groetjessss
Brasileira wat vervelend dat je je niet goed voelt.. Zal wel spannend zijn nu wachten tot dinsdag! Ik duim op niets ergs! Laat je het even weten?
Ja lilo23 de wedstrijd si afgelopen en ze hebben met 1-0 gewonnen. het was een waardeloze wedstrijd en als ze zo het WK moeten winnen, klopt er iets niet met de andere landen haha. Bloemmm... ZP verbod voor jou hoor!!!! (haha) Brasileira.... hoop dat je dinsdag goed nieuws te horen krijgt (en als echt slecht is dat ze het snel kunnen fixen)
Ik heb al 3 verslagen af. Nog 2 en dan ben ik klaar voor dit jaar Dan ben ik nog luier dan jou, want ik ga nu pas onder de douche!! Het is echt vreselijk weer inderdaad..
@Brasileira;hopelijk zit alles goed bij jouw.. Dus niet veel gemist met voetballen. Heb het via Radio moeten luisteren, waren met de auto's bezig. * schopt Bloemmm even weg achter de computer *
Musty - Ronde 6, 3de ronde in MMM 125 clomid- NoD 5 Juli Lilo23 -Ronde 21- NOD 7 juli Mrs Hair - Ronde 2 - NOD 8 juli Nikske89 - Ronde 17 - NOD 9 juli Bloemmm - Ronde 4 - NOD 9 juli Luckey - Ronde 5 - NOD tussen 3 en 10 juli Brechje - ronde 3 (met chlomid) - NOD 11 Juli Marielle79 - Ronde 1 - NOD 12 juli Romana - Ronde 2 - NOD 13 juli Lydia1986 - Ronde 5 - NOD rond 15 juli Heitjekarweitje - Ronde 16 - NOD 15 juli Jessie80 - Ronde 5 - NOD onbekend Mijn NOD zal dan wel niet tussen 1-15 juli zijn, maar ik klets wel hier mee.. als het mag?!
Heb weer een opdracht af dus mag ik wel even komen rondneuzen toch? Nog 1 opdracht te gaan! Ik hoop dat mijn vriend komt wanneer ik nog wakker ben, want ik wou nog klussen Arme jongen, komt ie uit zijn werk, moet hij nog met mij werken Hahaha
ik lees hier gewoon ook wat mee hoor...ook al hoor ik nog in juni thuis... wil de zieken onder ons beterschap wensen!!! En van mij mag het zonnejte wel gaan schijnen, die regen verveelt zo!
@ braseleira.... zit maar flink achter de vodden van je gyn.... je instinct heeft t 9 van de 10 x bij t goeie eind. succes! *knuff* @ luckey... over t tempen kijk eens op fertilityfriend daar staan alle mogelijke vragen en atwoorden en info erover @bloem... ohohhhhhh elke keer spieken ben je al klaar? @ voetbalwedstrijd.... niet echt intressant was te druk bezig met vaderdagcadeau @ jessie... hey meis je mag altijd meekletsen kl*te dat je ongi bent geworden @ ilse.... dank je! maar ik blijf rustig zou leuk zijn maar heb al enorm geluk met onze meis