Zoooo weer bijgelezen......zit heerlijk in de tuin heb nog steeds krampjes in mijn buik!!!!! pffff en die warmte.... Alle meiden die ongi zijn geworden k......sterkte en hou goede moed..!! Musty...ik zie toch echt een streep!!!!!!! GO GIRL!!!! IIse85 : hoe gaat het met jou vandaag??????????????????? Dikke knuffel van mij
schuif gezellig aan zit me hier toch een partij te zweten... zou toch ongelooflijk zijn ons meis na 4,4 jr en nu na 3 maand MMM
@ Musty dat is inderdaad ongelofelijk.....maar wel ONWIJS BIJZONDER....maar wat ga je nu doen nog bij de HA een test ??? of geloof je het echt????
@ Marielle... morgen bel ik de gyn en dan wacht ik voor dezekerheid nog een week omdat ik niet exact mn nod weet
oke, want ik weet niet precies wat de afkortingen MMM en PCOS betekent dus je kan mij alles wijsmaken Spannend zeg maar je test posi...heb je al kwaaltjes dan??? Liefs marielle
MMM = medische malle molen en pcos = Wat is PCOS? zon lang verhaal om even te typen kwaaltje van alles en niets ik wet niet waar ik t op moet schuiven heb griep gehad tegen keelonsteking opgezeten en gevolgt door dubbele ooronsteking, paracetamol snuifspray en druppels gehad voel in ieder geval niets van aankomende ongi wel al mn aders duidelijker wat ik bij onze meis ook had en mn voorgevel is wat anders en mn haar moeheid tja... kleine is ziek geweest nachten opgezeten dus tja
Kortom je kan er geen touw aan vastknopen.....ik zit op het wachtbankje.....voel me vreemd, maar het is nog anderhalve week voor mijn NOD enne ik kan me niet voorstellen, dat het de eerste keer gelijk raak is...wacht het af.............
avond....hoe is het hier>? Nog meer mensen naar rockwerchter aan het kjiken op belg2? Oh wat wou ik daar weer graag heen als we geld hadden....zucht...nu alweer 3 jaar voor het laatst... Mensen die kunnen tellen...ons meisje is 24 maart 2008 geboren...en werchter was het jaar ervoor van 30 juni tot 3 juli.....ghehehehe
Ja die moet ik nog aanpassen. FF geen zin in.... Nee ben volgens mij ongesteld of zo iets geworden..... Dus ff balen... Maar op naar de volgende ronde...
Probeer je het met rockwerchter op de achtergrond, misschien helpt het?? Hoest nou hier?? Hier is het wat minder, maar dat wist je vast al... Liefs
hahaha als ik een eispropng zou hebben maar ben nog met de miskraam bezig...vandaag geen bloedverlies maar gisteren weer wel vele ineens. Ja meis ik had het gezien...balen.....knuf!
Dank je, Sorry, ongevoelige doos ben ik toch. Hoop dat het snel hersteld en je weer verder kan. Liefs
och nee joh...ik zag het als een grap! tis niet erg....je bent nu met jezelf bezig he....sterkte lieverd!
Ja maar toch. Moet zeggen dat ik me, nu het echt door begint te zetten, er aardig bij neer kan leggen. Leuk is anders, maar goed we gaan door naar de volgende ronde. Zou wel een leuk verjaardagskado zijn dan. NOD op 1 aug en 10 aug jarig..... Oooh hoop dat hij deze keer blijft zitten..... Nou lees je vast weer ergens, maar ga nu naar nod aug..... (Kan het anders niet meer bijhouden.) Liefs