NOD 1-15 juli 2010

Discussie in 'NOD forum' gestart door kwebbeltje, 15 jun 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    deal!!!

ik zal proberen weer wat meer aanwezig te zijn hier! juli en augustus hebben we het een stuk rustiger dus dat moet wel goed komen!

2. luckey

luckey VIP lid

16 feb 2010
    5.129
    0
    0
    leuke jurk Yootje!!!
    Jullie zien er erg gelukkig uit!!!!!

3. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dank je!

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb zo een deal ook met BEG gehad......helaas is die nog niet uit gekomen ahahha...die staat al straks op bevallen!

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Heb zo een goed gevoel over heitje...weet niet...in ieders geval een van de dinnetjes is zwanger....of word dat snel..........

6. Marry81

Marry81 Niet meer actief

Goedemiddag allemaal!

Ik heb geprobeerd terug te lezen maar 30 pagina's werd echt een beetje teveel. Van wat ik wel heb gelezen:

Lydia: wat balen zeg dat je ongesteld bent geworden! Ik had echt het idee dat het goed zat. Hopelijk de volgende ronde!

Ellenore: vervelend voor je man, hopelijk gaat het snel beter!

Antares: wat jammer dat je zolang moet wachten. Wie weet inderdaad spontaan nog voor die tijd?

Yootje: wat een vrolijke jurk! Mooi hoor!

Ik ben bij m'n ouders in Friesland voor een paar daagjes, samen met de kleine meid. Heerlijk even genieten van m'n moeders kookkunst en verwennerij en zij natuurlijk van hun kleindochter. Verder hier nog geen kwaaltjes te bemerken, heb dan ook niet het idee dat er deze maand iets is gebeurd.

7. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ja, heitje dat wordt inderdaad eens tijd dat zij zwanger raakt! echt bijna iedereen van de "oude garde" lopt met een dikke buik of heeft de kleine al! waar ik zelf heel blij mee ben, is dat ik nu wel weet dat ik zwanger kan raken, nu moet het alleen nog blijven zitten!

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Marry wat lekker! Geniet ervan hihi.

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...idd....ik weet het ook. Met een beetje hulp lukt het wel...maar nu moet het weer zo gezond zijn als ons meisje... (al is ze wel niet helemaal gezond....zo gezond mogelijk dan!!)

10. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    wat gezellig zeg, even bij je ouders uit logeren! ik doe dat zelf ook wel geregeld, als ik ga, ga ik ook voor 2 a 3 dagen meestal en dan lekker eten, gezellig bijkletsen, naar de markt!

11. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    wat is er met je meisje dan? kan zijn dat je het al eens gezegd heb, maar mijn geheugen is echt een zeef!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    We hebben kortgeleden een MRI gehad omdat ze een ontwikkelings achterstand heeft....en daarop blijkt dat ze een beschadiging of afwijking heeft aan haar witte massa....daar worden de motorische en mentale ontwikkeling doorheen geleidt...dus die komen niet goed aan eigenlijk om het zo te zeggen.

WE weten nog niet alles, moeten nog naar neuroloog, revalidatiearts, en logopedist....we lopen al bij fysio...

FF in het kort...het houdt nog veel meer in ben ik bang..maar dat horen we later nog wel....voor nu zelf ook nog niet zo veel informatie.

13. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Antares, heb je ook een gevoel bij mij?!

14. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    jeetje, dat is ook wat zeg! lijkt me toch wel schrikken zeg! en zekr omdat je zelf nog zo onwetend bent.....

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    sammie...ja een goed gevoel...maar ik weet het niet helemaal zeker...zoals ik al zei heb het bij de dinnetjes..maar bij wie precies... trekt meer naar heitje toe...maar zou ook heel goed bij jouw kunnen blijven!

Ik hoop gewoon voor je meis, mijn duimen en wensen heb je voor je!

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Bedankt lieverd!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    tsjah...en het zou zijn gekomen door een hersenbloeding net voor/tijdens/na de bevalling....voel me dan schuldig....

:( ach...we zulle het zien...ik ga uit van het beste!! Dat het minimaal is en dat alles goed kan komen met hulp!

18. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    antares, ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd! wil ook wel bij je dinnetjes horen, waar je een goed gevoel bij hebt, haha!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha, jaaah jij hoort ook bij de dinnetjes hoooor!!!

;)

20. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    heel veel sterkte ermee, gelukkig zijn ze al ver in de medische zorg, en wie weet wat ze voor je meisje kunnen doen!

dikke knuf voor jou en je meisje!

Deel Deze Pagina