Yootje van harte gefeliciteerd met je huwelijk. Ik hoop dat je een super dag hebt gehad. Waar vind ik carulli die pendeld? of doet ze dat alleen voor bepaalde mensen. Ik ben ook wel nieuwschierig naar dat pendelen. Par heel begrijpelijk dat je ook eerder gaat testen. Had je met Kate ook eerder getest of was dat ook op de dag zelf? Ik heb de vorige keer gewoon netjes tot de nod gewacht en nooit verwacht dat het zo snel raak kon zijn. Nu wel al eerder getest maar ben wat te snel ben ik bang nu gewoon wachten tot nod! Ik hoop zo voor de wachtenden voor morgen dat ze een hele roze uitslag krijgen. Ik ken de namen nog niet zo goed dus voordat ik verkeerde noem doe ik het maar zo. Voor nu voor iedereen slaap lekker op naar een nieuwe zonnige dag met veel ROZE
Ik zou wel alvast bellen ja.. Bij mij in het ziekenhuis is het momenteel zo druk dat ze zelfs een patiëntenstop hebben! Dus als jij na je vakantie heen wil, zou ik in ieder geval informeren of het druk is in het ziekenhuis, en of ze geen zomerstop hebben oid...
Oke dat is duidelijk...dus nu mogen jullie niet klussen deze maand? Hij heeft inderdaad gelijk, met clomid is het jullie gelukt, waarom zou het dan geen 2e keer ook lukken? Hoop dat je goed positief kunt blijven en en weer helemaal voor gaat straks! Dikke knuf voor jou!
Oke dan! Hopelijk een beetje een sterk eitje die door mn half open eileider is geglipt! Heb alleen voor het eerst niet zulke gevoelige boobs... (nog niet)
Yootjee! Ahh jammer dat ik je vanmiddag misgelopen ben! Shit, wel jammer dat je bericht niet positief is...je cyclus is wel weer mooi regelmatig zie ik na je mk.. Ik hoop dat je snel weer op roze mag, en dan van een plakbeeb!
Ohh nee ik dacht dat het een positief bericht was! (Omdat ik bij je FF een posi bloedtest zag...) Jemig meid dit is niet de bedoeling...is er nog hoop?? Of echt zeker dat het mis aan het gaan is? Knuffel voor jou...
Oeh oeh oeh dat klinkt goed, brandende tepels!! Heb ik noooooooooit! En mn vriendin had het wel en die bleek zwanger! Ik duim weer zo mega vreselijk giga hard voor jou!!
Ik was weer te voorbarig, daar is je jurkje al! Wat een mooi zomers jurkje zeg! Echt knap dat je dat kan maken..
Ja DEAL! Allemaal begin 2011 moedertje worden! (voor het eerst of voor het tweedst ) Ik hoop inderdaad deze maand...maar heb er zomaar niet zo'n goed gevoel over deze keer...omdat mn ei niet zo duidelijk is, mn temp niet zo wil stijgen en mn boobs helemaal niet zo gevoelig zijn... Maarja...anders is ook goed he zegt men! Ik hoop in ieder geval nog steeds dat jij gelijk hebt en dat ik zwanger mag zijn als BEGje dat ook nog is....
Echt? Woei wat zou dat gaaf zijn...!!! Ben benieuwd hoe je gevoel hierin verandert of sterker wordt (of juist niet) in de aankomende week!
Dat is niet niks meis...wist dat ze verder voor onderzoeken nog moest, maar niet dat je de oorzaak al wist... Weten ze ook hoe die evt beschadiging is ontstaan? Sterkte ermee he, gelukkig kunnen ze tegenwoordig in de medische wereld heel veel... het is een schrale troost ik weet het...maar het is in ieder geval iets..
Ik word er helemaal zenuwachtig van... Weet ook wel dat ik me er niet op vast moet pinnen...maar het is wel fijn om te horen! Dat wordt nog spannend Sammie! Hopelijk natuurlijk allebei zwanger, dat zou gezellig zijn!!
Knuffel voor alle meiden die ongesteld zijn geworden of geen hoop meer hebben voor deze maand! Sammie, ik heb net je verhaal gelezen en wat een belachelijk idioot mens zeg!!! Ik zou in ieder geval een ander ziekenhuis zoeken en misschien zelfs een klacht indienen (als je daar behoefte/energie voor hebt natuurlijk). Naomi (mijn dochter) haar haar is vanavond voor het eerst geknipt door de dochter van m'n moeders vriendin (het heeft heel lang geduurd voordat het haar een beetje begon te groeien). Ze vond het een beetje eng, moest ook huilen maar toen ze een snoepje kreeg was het allemaal wel prima. Kleine meisjes worden groot!
Hoi, welkom in ons kletskippenhok! Niet iedereen is even hecht hoor, je moet jezelf er gewoon tussenproppen, dan komt het helemaal goed Iedereen is welkom! Vervelend te horen dat je een mk hebt gehad..Sterkte daarmee.. Hoe is bij jou ontdekt van de prolactine gehalte? Met een bloedonderzoek?
Ja klopt, kreeg er vanmorgen eentje... Het zou wel kunnen kloppen waar de kruis staat... En of het eitje een sterke was, dat zullen we misschien wel gaan ontdekken over 10 dagen! Hoe is het met jou? Al zicht op een eitje? Heb je al een ovu-test gedaan of vind je dat nog te vroeg? *gaat ff spieken op FF-kaartje*
Ik kreeg een pb terug van Caruli dat zij een tijdelijke pendel stop heeft.. Met Kate teste ik 2dgn voor NOD positief met een Kruidvat test en met mijn MA wachte ik netjes tot NOD voordat ik teste mede omdat ik ook voor NOD teste in feb maar na een posi test de volgende dag mega ongi werd . Tot nu toe is het gewoon elke keer direct raak geweest en dat vind ik tegelijk eng en spannend! Ik heb nu gewoon zin om te huilen zo onzeker word ik van die kwaaltjes waar ik last van hebt en dan ook omdat ik mij zo een zeur en onzeker miep vind.. is het wel logisch dan dat ik eerder wilt testen?
*grague gedanue* Grinnik *stuurt gelijk nog een hele berg zwanger-kwaaltjes naar Ingef, en doet daarbij een roze dansje compleet met roze tutu en roze ballerina's*