NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ N80: Ja ik ben zeker positief. Weer eten en drinken is zooooooo fijn... Dankjewel. Maar een slikfoto stelt niet zo heel veel voor hoor...

@ Anni: whahaha, ja heel verhaal he? Kan me voorstellen dat je het ff goed moest lezen. Is nogal een lap tekst. Ja ik ben daar zeker blij mee. Hahaha ja idd. volgende week naar de gyn en dan kunnen we er weer tegenaan. Hahahaha. Jij ook dus LOL... Ah, jij hebt de informatie al gegeven over dat Cervixslijm... weer wat geleerd hahaha.

@ Maia: ja, voel me doordat ze er zo goed mee om gaan echt serieus genomen.

@ Ambonmanise: ik gebruik nog even helemaal niets, omdat ik nog steeds geen menstruatie heb... Moet wachten tot ik ongi word, zodat ik dan eindelijk kan temperaturen. Whahaha, "Sjakie"... LOL... blij dat hij toch andere naam heeft LOL.

@ Whitesaber: ow knap hoor... Ik zou dat echtnog geheim houden hahahaha.

@ toerist18: klussen om de dag is het beste. Om de 3 dagen loop je de kans je ei te missen... Elke dag zorgt ervoor dat het zaad kan verslechteren.

@ Lilipower: hier heb ik dus ook totaal geen verstand van nog... Ben daar nooit zo mee bezig geweest, maar zoals nu met de 2e ben ik hier wel mee bezig, dus ben benieuwd naar het antwoord hahaha.

@ Missiemaartje: welkom hier meid en succes in deze ronde.

@ Summer: ik heb echt geen idee meid.

@ Molky: welkom hier en succes deze ronde meid.

2. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Toerist, we zitten rondom dezelfde NOD, gezellig en succes. En inderdaad voorjaar/zomer, perfecte periode!!
    Antw. op je vraag: Alleen mijn moeder en mijn beste vriendin weten het. Bij de eerste wist alleen mijn vriendin het.

MvJ, balen als je zo moe bent en je kind nog actief. Ik heb dat vooral 's morgens als ik nog even op bed wil liggen en hij er lekker uit. Dan vallen soms ook mijn ogen dicht, maar vind dat toch eng.

Ambonmanise, ben wel even benieuwd naar jouw ervaring met Clearblue. Mijn man weet het wel omdat dit al ronde 7 is en we nu toch wel zeker willen weten of we het op het juiste moment doen, aangezien we bij de eerste na 4 maanden al zwanger waren. En dat na de eerste keer gebruik van de ovutesten.

N80 en GFH, veel plezier met klussen vandaag!!

Lilipower, om eerlijk te zijn ben ik nooit zo bezig met wat mijn lichaam rondom mijn eisprong doet. Misschien gewoon om de dag klussen en afwachten

Hier een rustige dag gehad. Vanochtend gezwommen met de kleine man en vanmiddag naar de olifanten geweest. Ja, je leest het goed de olifanten staan hier op 30 meter afstand (kan ze uit ons raam zien). Er is circus in de stad!

3. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Zwabbertje: Ik was vooral erg moe, doordat ik er zo vroeg uit moest en dus al meteen moest concentreren op de weg en vervolgens ook nog weer terug moest...En onderweg vielen mijn ogen al steeds dicht, waardoor ik dus echt 3x heb moeten stoppen, omdat het anders niet goed was gekomen. J.oshua had onderweg al geslapen, dus heb ik hem gewoon op bed gezet met speelgoed en gezegd dat mama even ging slapen. In zijn bedje kan hij nergens heen en dus kan er niets gebeuren, dus vandaar... Ik had dat echt nodig...
    Ooooow leuk zeg, lekker zwemmen :D. En wat gaaf zeg, het circus in de stad :D.

4. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ja begrijp het!! En heerlijk dat hij je even de kans erna gaf om te rusten.

5. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Ja daar was ik ook blij mee hahaha. Had verwacht dat hij zijn hele slaapkamer bij elkaar zou schreeuwen. Maar hij was heel zoet aan het spelen gegaan en heb heerlijk 1,5 uur kunnen slapen. Hahaha. Ik was ook echt zo vertrokken LOL...

Ik ga nu afsluiten. Nog even lezen in Baby's wil is wet van Derek Ogilvie, voor een recensie en dan ga ik lekker slapen... ow ja en de wekker ff verzetten, anders gaat hij om 5 uur alweer, beetje vroeg hahaha.

6. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @summer1983: ik heb vorige maand ook zoiets gehad. Alleen geen bruin verlies. Ik moest smorgens na het ontbijt vanuit het niets ineens overgeven. Later ging ik naar de wc om te plassen en toen had ik roze slijm bij het afvegen. Ze denken dat het een innestelingsbloeding is geweest. Maar op mijn NOD-dag ben ik helaas ongesteld geworden.

@zwabbertje: ik heb vanmorgen de ovulatietest van Clearblue digital gedaan en er kwam een leeg rondje. Helaas geen smiley:). Morgenvroeg weer testen.

En ik heb mijn man vertelt dat ik deze test heb gekocht omdat hij ineens vroeg of ik al wist wat mijn vruchtbaarste dagen waren. Misschien heeft hij er toch iets van opgestoken van wat ik laatst tegen hem zei over de cyclus van de vrouw!!! :D:D

Fijne dag allemaal. Ik ga naar mijn werk toe.

7. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Hallo allemaal,

Voor een nieuw forumlid is het behoorlijk hard werken om alles te kunnen volgen...veel verhalen én veeeeel 'vaktaal' :( Maar ik groei er vast snel in!
    Vind het wel heel prettig om ervaringen te lezen en delen, wij hebben het namelijk aan bijna niemand verteld..alleen één vriedin weet het.

Wij zijn nog niet weer aan het "klussen" (haha...een term die ik goed kan interpreteren :D ), want ik ben altijd erg lang ongesteld..vandaag aan dag 7 begonnen en het is nog niet over..zeer irritant!
    Deze maand gaan we beginnen aan ronde 2; helaas is ronde 1 op niets uitgelopen..volstrekt normaal natuurlijk, maar ik was denk ik toch behoorlijk naïef positief om te denken dat het binnen 1 maand ook gelukt kan zijn... Nu kijken waar het schip strand deze maand; we zullen ons best doen!

Vraagje van mijn kant: hoe doen jullie het met alcohol en voedsel dat je niet mat eten als je zwanger bent? Stoppen jullie daar nu al mee sinds jullie bezig zijn zwanger te worden? Ik wil eigenlijk helemaal geen alcohol meer drinken, maar ik wil ook niet dat het opvalt in de vriendengroep... Ben benieuwd naar hoe jullie dit aanpakken!

8. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    En nog een klein vraagje (waarschijnlijk dom vraagje..maar aan de andere kant: er is me altijd geleerd dat domme vragen niet bestaan :))

Wat betekent de 'pendel-informatie' in de handtekeningen?

9. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    LadyT: Ik trek me nu niks aan van dingen die 'straks' niet meer mogen. Dus eet gewoon nog lekker filet americain en drink ook nog steeds alcohol. Heb nu geen zin om dat soort dingen te laten. 'Moet' straks (hopelijk) al genoeg dingen laten dus nu nog even genieten.

10. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Oh, in mn banner staat dat vandaag mn eisprong is maar dat klopt niet volgens mij. Dinsdag had ik een positieve ovulatietest. Woensdag was die al iets lichter en gisteren helemaal licht. Dan heb ik toch al voor vandaag mn eisprong gehad of heb ik het nu verkeerd?

11. Maia

Maia Niet meer actief

@ladyT: nee hoor, pas als ik een zwanger test in m'n handen heb ga ik stoppen met alcohol e.d. (alsof ik nu veel drink ;) = not)
    pas met 6 weken zwangerschap begin je een bloedband met je kindje te krijgen en over het algemeen test je op je NOD als je 4 weken bent ongeveer dus dan is het nog vroeg genoeg.

en de pendels, je kunt in het pendelforum laten pendelen wanneer je zwanger wordt oid

12. Daniellu

Daniellu Actief lid

26 mei 2011
    491
    0
    0
    zuid-holland
    #192 Daniellu, 17 jun 2011
    Laatst bewerkt: 17 jun 2011

13. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011

1.

Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje)
    Berenbotje (1e ronde, 3e kindje)
    Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje)
    Co1984 (19e ronde, 1e kindje)

2.
    Anni85 (6e ronde, 1e kindje)
    Merelleonie (5e ronde, 1e kindje)
    GFH (6e ronde, 1e kindje)
    Theeleutje (2e ronde, 1e kindje)
    Miranda80 (2e ronde, 2e kindje)

3.
    LaGitana (1e ronde, 1e kindje)
    Volonta (2e ronde, 2e kindje)

4.
    Tiepmiep (2e ronde,2e kindje)
    Gesina (2e ronde, 1e kindje)
    Daniellu ( 2e ronde 1e kindje)

5.
    Lilipower (1e ronde, 1e kindje)
    Rittjuh (8e ronde, 1e kindje)
    Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje)
    Abonmanise (3e ronde, 1e kindje)

6.
    Evira (4e ronde, 1e kindje)

7.
    Summer1983 (7e rondje, 1e kindje)
    Lieser (2e ronde, 1e kindje)
    Lotte30 (7e ronde. 1e kindje)
    Wallie81 (5e ronde, 1e kindje)
    Maia (3e rond na MA, 2e kindje)

8.
    Siri1981 (2e ronde, 1e kindje)
    Baby Boom (12e ronde, 3e kindje)
    Toerist18 (1e ronde, 2de kindje)

9.
    Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje)
    Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje)
    Stiene (4e ronde, 1e kindje)
    Princess79 (5e ronde, 1e kindje)
    linna

10.
    Pompeloesje (5e ronde,2e kindje)
    LadyT (2e ronde, 1e kindje)
    Whitesaber (9de ronde, 2de kindje)

11.

12.
    Revolucia (2e ronde, 2e kindje)
    N80 (3e ronde, 1e kindje)

13.
    0903 (5e ronde, 1e kindje)

14.
    Bo12 (1e ronde, 3e kindje)
    Lieke84 (6e ronde, 1e kindje)

15.

Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera), Jeskejes (1e kindje, 8e ronde)

Totaal: 38
    .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven

14. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @Ambonmanise, Idd heel vreemd allemaal. Bij jou ook raar dat je toen ineens moest overgeven. Wel balen dat je alsnog op je NOD ongesteld bent geworden.

Ik heb vandaag nog steeds een beetje bruinverlies/spotting, snap er niks van. Baal ervan, hopelijk komt mijn eisprong nu dan niet veel later..
    Ben altijd maar 3-4 dagen ongesteld, daarna niks meer. Nu ineens op dag 9 weer wat bruinverlies :( Hopelijk blijft het hierbij en heeft het geen invloed op mijn volgende eisprong..

15. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

mag ik me hier komen melden.. zoals het er nu uit ziet wordt mijn NOD de 15e, misschien de 16e. Mijn cyclus wisselt de laatste tijd een beetje in het aantal dagen.

16. Koekeloerie

Koekeloerie Niet meer actief

ohja, 't wordt ronde nummer 1 voor ons 2e kindje. Zat er al tijden aan te komen maar we bleven uitstellen omdat we de kriebels nog niet voldoende hadden, maar ze zijn aanwezig hoor!!

17. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011

1.
    Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje)
    Berenbotje (1e ronde, 3e kindje)
    Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje)
    Co1984 (19e ronde, 1e kindje)

2.
    Anni85 (6e ronde, 1e kindje)
    Merelleonie (5e ronde, 1e kindje)
    GFH (6e ronde, 1e kindje)
    Theeleutje (2e ronde, 1e kindje)
    Miranda80 (2e ronde, 2e kindje)

3.
    LaGitana (1e ronde, 1e kindje)
    Volonta (2e ronde, 2e kindje)

4.
    Tiepmiep (2e ronde,2e kindje)
    Gesina (2e ronde, 1e kindje)
    Daniellu ( 2e ronde 1e kindje)

5.
    Lilipower (1e ronde, 1e kindje)
    Rittjuh (8e ronde, 1e kindje)
    Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje)
    Abonmanise (3e ronde, 1e kindje)

6.
    Evira (4e ronde, 1e kindje)

7.
    Summer1983 (7e rondje, 1e kindje)
    Lieser (2e ronde, 1e kindje)
    Lotte30 (7e ronde. 1e kindje)
    Wallie81 (5e ronde, 1e kindje)
    Maia (3e rond na MA, 2e kindje)

8.
    Siri1981 (2e ronde, 1e kindje)
    Baby Boom (12e ronde, 3e kindje)
    Toerist18 (1e ronde, 2de kindje)

9.
    Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje)
    Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje)
    Stiene (4e ronde, 1e kindje)
    Princess79 (5e ronde, 1e kindje)
    linna

10.
    Pompeloesje (5e ronde,2e kindje)
    LadyT (2e ronde, 1e kindje)
    Whitesaber (9de ronde, 2de kindje)

11.

12.
    Revolucia (2e ronde, 2e kindje)
    N80 (3e ronde, 1e kindje)

13.
    0903 (5e ronde, 1e kindje)

14.
    Bo12 (1e ronde, 3e kindje)
    Lieke84 (6e ronde, 1e kindje)

15.
    Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje)

Datumloos: mamavanjoshua5109 (2e kindje, 1e ronde, Provera), Jeskejes (1e kindje, 8e ronde)

Totaal: 39
    .. Zwanger, .. Ongesteld,.. Vlinder,.. MMM, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven

Koekeloerie, je staat erbij. Succes ermee!

18. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Sohee... het gaat hier ook al aardig snel! Ben ff twee dagen niet geweest (belachelijk druk op werk) en heb behoorlijk wat bij te lezen!!

Welkom alle 'nieuwe' meiden en we hopen op een hoop roze deze maand he?

@ MVJ: fijn dat je je beter voelt en wat lief van je mannetje dat-ie je ff liet slapen! Ze zeggen dat kinderen zulke dingen aanvoelen he?? Jij bent de enige voor wie ik hoop dat de rode duivels snel mogen langskomen...

@ toerist: wij hebben ook nog niemand iets verteld... Denk dat iedereen heel verbaasd zal zijn als t zo ver is, omdat ik altijd heeel hard heb geroepen dat t bij 1 kindje zou blijven! Maar ja, t kriebelt uiteindelijk toch...

@ LadyT: drinken doe ik al niet veel, filet americain vind ik veel te lekker om nu al te laten staan en ik weet vanuit mn eerste zwangerschap hoeveel moeite t me gaat kosten om te stoppen met roken :) Dus nee... hier ook genieten van alles wat niet mag tot t zover is!!

Pff.. morgen zomerfeest (ja leuk he, gezien de weersvoorspelling) op t KDV. Superleuk, maar ik ben erg inspiratieloos hoe ik mn meisje moet verkleden!! Iemand hier goede ideeen??

19. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    @summer1983: ben je misschien nog maar kort geleden gestopt met de pil zodat je nog moet ontpillen? Misschien zijn je hormonen van slag? Of misschien ben je wel zwanger, ik heb gehoord dat als je zwanger bent je soms ook nog bruin verlies kunt hebben. Ik heb het nog niet meegemaakt, ben nog nooit zwanger geweest.
    Over een paar dagen kan je testen, ik hoop dat het positief is voor je.

Ik heb over 4 dagen mijn eisprong als het goed is. Morgenvroeg ga ik weer de ovulatietest doen. Ik vind het wel leuk om te kijken of er een :) verschijnt of niet. Ik hoop morgen al, het wordt slecht weer dus kunnen we best veel klussen.

Fijne avond allemaal!

20. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Hallo, ik kom hier ook weer een beetje meespieken nu we in ronde 2 zitten voor de 2e.
    Het heeft bij de eerste wel ruim 1 jaar en een ma en mi gekost dus we zien het wel wanneer en of het mag lukken.
    Misschien kan iemand mij op de NoD lijst zetten voor 1 juli???
    Ik reageer vanaf de I-pad en dan lukt het niet om de lijst goed over te nemen.

Deel Deze Pagina