@ambon: maar je moet niet uitgaan van je ticker he! Die gaat uit van standaarden en er zijn weinig vrouwen die heel standaard zijn. Het kan best dat je bijvoorbeeld een korte lf hebt waardoor je een late eisprong hebt en hij dus nog moet komen.
@ Ambonmanise. Wat vervelend dat je nog geen hebt gehad op de ovu-test. Ik zou idd nog even doortesten, want het kan zijn dat je eisprong wat later is dan je ovulatieticker aangeeft (dit zijn gemiddelden.. Ik gebruik ook de Clearblue ovu-testen en ben er hierdoor ook achtergekomen dat mijn eisprong wat later is dan ik dacht.. Als je de test uit de houder haalt, zie je dan wel een verschil in streepjes ?? Ik weet dat je daar officieel niet naar mag kijken, maar ik zag ze gedurende mijn vruchtbare week wel steeds donkerder worden.. Succes en hopelijk heb je gauw een op je test !!
Helaas zijn niet alle ovulatietesten even berouwbaar...die van het kruidvat werkt bij mij in ieder geval niet.Dus als het deze ronde niet mocht lukken (hopen we natuurlijk wel), misschien andere ovutesten proberen. Hier beginnen ook al wat symptomen op te spelen, wat draaierig/duizelig, onrustige darmen en steekjes in mijn buik... Hoeft helaas nog niet altijd iets te betekenen..maar de hoop is er. Zag dat er al meer meiden op het wachtbankje zitten...spannend he! Het wachten duurt ook altijd zo lang. Effe doorbijten, frustraties kunnen we hier in de tussentijd lekker kwijt.
Hai meiden, Ik zie dat er nogal wat ge-emmer is met die ovu-testen. Ik heb ze van kruidvat, en die werken bij mij prima. Maar ik las hier op het forum meiden die 3 dagen posi testen met die van de kruid. Ze raden hier aan die van sensi-test te gebruiken. Bij mij zag je de streep steeds donkerder worden naarmate de dagen vorderden, en die van dag 24 was heel licht. Dus cd 19 was mijn eitje Hopelijk mogen jullie allemaal je ei vinden deze periode, en heel veel plezier met klussen natuurlijk!
Dag meiden, Heb mijn ovu testen nog steeds niet ontvangen, snap er niks van..ze zouden zaterdag verstuurd zijn volgens zwanger en kids..we zijn nu ondertussen woensdag. Ik hoop toch dat ze nog snel aankomen en ik niet voor niks 17 euro heb betaald..grrrr
Hey meiden... Had ff een vraagje, 17 juni was mijn eisprong (volgens de calcuator) Die avond hebben we sex gehad. Niet eraan denkend dat ik rond mijn vruchtbare dagen zat. We willen graag een 2e, maar nu nog niet. Als het nu wel zo is, is de kleine meer als welkom natuurlijk. Dat wilde ik wel ff kwijt Maar als ik nu een vroege eisprong had, of toch de 17e... Kan ik dan wel zwanger raken, of hadden we dan "te laat" sex?! Heb geen idee meer wanneer en waar het eitje precies bevrucht wordt. Hopelijk kunnen jullie mij antwoord geven. Misschien zijn jullie er net ff wat meer van op de hoogte. En misschien sluit ik me dan wel bij jullie aan (als het wel mogelijk is) Bedankt alvast!!!
@ Anni85: veel succes op de wachtbank en veel plezier nog op je vakantie . Ik heb inderdaad ook de ovu-testen van sensitest. @ Elegance: spannend hoor meid ... En herkenbaar hoor... Ik voel diezelfde vlinders weer in mijn buik van toen we bezig waren voor J.oshua... Nu hopen dat ik snel ongi word, zodat ik ook echt kan beginnen ... @ Ambonmanise: Het kan ook zijn dat je een "verlate" eisprong hebt... @ Toerist: Hoe was je dag vandaag? Lekker op de camping? Ik heb geen idee wat dat zou kunnen zijn. Klinkt als oud bloed... @ Maia: idd, afwachten... Morgen moet ik ook nog bloedprikken op hormonen... Krijg het nog druk morgen... Misschien morgen maar meteen weggaan als de moeder van mijn oppaskindje er is, anders word het zo'n gehaast en gevlieg morgen... @ Yulia: welkom hier meid! Succes deze ronde. @ Baby Boom: spannend hoor! @ Poohbeer1: dankjewel meid. Ik hoop ook dat het snel komt, maargoed we zullen moeten afwachten helaas... Bedankt voor je knuffels hahahahaha.... @ LeenElise: ben bang dat het voor mij niet raak zal zijn hahahaha..... @ Bo: veel plezier met klussen meid! Geniet ervan! @ Berenbotje: spannend hoor. Ik duim voor je! Over acht dagen mag je al testen joh . @ Beccy: de pakketpost duurt de laatste tijd zeer vaak heel erg lang, langer dan normaal. @ Lydia2906: Ik durf het je niet te vertellen. Het lijkt mij dat je dan wel zwanger kunt worden nog, maar heb echt totaal geen idee... Hier vanmiddag gewerkt tot 15.00 uur, daarna naar huis en J.oshua opgehaald. Op naar mijn ouders, daar gegeten en om 18.00 uur weer gewerkt tot 20.00 uur... Daarna snel weer naar mijn ouders, J.oshua ophalen en toen snel naar huis om J.oshua op bed te leggen en nu lig ik zelf ook alweer .
Lydia2906 ja je hebt wel een kans, als je rond die dagen onbeschermde sex hebt. Mamavanjoshua5109 dank je m'n dag ging lekker. Ik heb het nu niet meer bij het afvegen, het was ook heel weinig. Ik wacht wel af-kan van alles zijn. Net babyboom gekeken, morgen werken.
goedemorgen! @lydia: je 'eitje' blijft volgens mij een dag in leven dus als je die avond onbeschermd hebt gedaan kan je zwanger zijn. Is afwachten dus! nou hier nog geen ei gespot dus wij klussen maar verder. denk dat hij dit weekend gaat komen.
Goedemorgen, Helaas weer geen te bekennen op de ovulatietest van Clearblue. Ik heb nu die van Kruidvat gekocht. Morgen ga ik die wel gebruiken. Ondertussen zijn we deze week wel om de dag aan het klussen. Mijn man vindt het nu nog niet erg, is goed voor zijn wasbordje zei hij gisterenavond. Vanaf morgen ga ik op een ander tijdstip testen omdat die van de Kruidvat niet met ochtendurine getest mag worden. Ik ben benieuwd. Prettige dag vandaag!
Hallo meiden, ik heb een vraagje, ik wilde gisteren ovutesten kopen en wist niet meer welke het beste zijn kwa prijs/kwaliteit.. Ik weet nog dat ik 2 jaar geleden die van kruidvat gekocht had(omdat ik dacht dat die goed waren omdat de zw test daar zo goed zijn) en raadde de meesten meiden mij die testen af.. Ik weet niet meer welke ik toen gekocht had.. Ik wil ze wel vandaag kopen, als ik ze via internet bestel heb je kans dat ik ze deze maand niet meer kan gebruiken
Goedemorgen dames, net goedje van vriendlief afgeven. Hij durfde dat toch niet zo dus mocht ik t doen. Geen probleem. Alleen die vrouw keek me raar aan en vroeg: Maar t is voor een man? potje onder mn vest nog hahah. Ja tis voor een man. Krijg je nog de opmerking maar jij bent een vrouw? Ja zei ik, maar je weet het tegenwoordig nooit he er kan veel. Kreeg ik nog ff de opmerking mee: ja anders had t wel heel goed gelukt geweest. Sow goedemorgen en bedankt! Sta je daar met je rooie biet. Kan er nu wel om lachen. Maandag de uitslag dus ben benieuwd. Gaan wel met klussen beginnen.
Goedemorgen dames! Als ik naar mijn lichaam luister (en de app period tracker ) dan ben ik nu in mijn vruchtbare periode beland... voel ook een beetje buikkrampen (heb ik altijd halverwege de periode; dus denk nu dat dat de eisprong is)... BEN IK VANDAAG/VANAVOND NIET THUIS!! Ik schiet echt helemaal in de stress, want ik wil NU aan de klus... (maar dan wel op een manier dat het niet opvallend is, want manlief wil niet 'verplicht' klussen, maar het spontaan houden...) tja.. Hoe zou ik kunnen merken hoe lang de vruchtbare periode duurt? Ik probeer naar 'draderig' slijm te sporen en dat begint nu, maar is nog niet op zijn ergst... dan heb ik toch nog even? Nou ja, we zien wel! zou het alleen zo erg vinden om een maand 'weg te gooien'... Fijne dag allemaal!
@Beccy: Dat is balen, lees vaak op het forum dat hun wel stipt zijn. Zal inderdaad vast aan de pakketpost liggen. @ambonmanise: Veeel klusplezier!! @Elegance: Ik kan je niet verder helpen, nog geen ervaring met ovu testen.. @jeskejes: Hahaha wat een verhaal, ik zou ook een rode kop krijgen. @LadyT: Inderdaad gewoon onopvallend verplicht klussen veel succes.. Hier niks geen nieuws in mijn eerste ronde, volgens de berekeningen op i-net nog een weekje tot mn ei. Dus wachten..............
Wat betreft de ovutesten. Ik neem altijd de dipsticks van zwanger en kids. Deze zijn kwalitatief goed en ze zijn niet duur.