NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    @jeskejes, geweldig verhaal, ik zou idd ook niet weten meer waar ik zou moeten kijken ;)

@roosje, dank je wel! Jij ook succes aan je onderschrift zo te zien! :)

@LadyT, de wat period tracker? nooit van gehoord... Dat wordt dus vanacht! ;) Ik weet niet hoelang je draderig slijm hebt eigenlijk.. ik dacht dat ik het altijd 2 dagen had..

@leenelise, succes met wachten! irri he.. cyclussen duren gewoon te lang ;)

@GFH, zwanger en kids is denk ik een website he? Dat is handig vor de volgende keer. Wil zo graag vandaag even testen..

Ik heb het vermoeden vorig weekend mijn ei gespot heb.. maar het zou pas vandaag of over 2 dagen moeten zijn.. nu heb ik nog nergens last van terwijl ik het meestal wel voel wanneer ik mijn eisprong heb..

het is de eerste maand/week dat we weer officieel proberen en ik ben weer helemaal losgeslagen grrr... ik had gehoopt dat ik niet meer zo erg zou worden! ;)

2. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    Goede morgen dames

Hier vannacht flink aan de klus geweest tot half 3 snachts pff kon bijna me bed niet uit vannochtend.
    Zou vanaf gister elke dag klussen tot zondag maar dat gaat em niet worden hoor, ik moet echt even herstellen temp is omhoog dus denk dat mijn ei vannacht is gesprongen even afwachten op temp van de komende dagen

3. Baby Boom

Baby Boom Fanatiek lid

2 sep 2010
    2.361
    0
    0
    Rotterdam
    moet je trouwen met die dipstick ochtend urine gebruiken voor de ovutestjes?
    heb ik steeds niet gedaan namelijk omdat je met die van de kruidvat geen ochtend urine moet gebruiken

4. Maia

Maia Niet meer actief

@jeskejes: wat een verhaal zeg ;)

hier m'n laatste vakantiedag. Dus ben aan de was, opruimen, schoonmaken enz. heb geen zin eigenlijk (heb er zojuist ook maar de brui aan gegeven). Morgen weer werken, heb ik ook geen zin in maar ach, het zal wel moeten.

5. Merelleonie

Merelleonie Actief lid

14 mrt 2011
    180
    0
    0
    Office Manager
    Alkmaar

Nee, hoor! Ik gebruikte ze om 19.00 uur 's avonds en dat ging heel goed. Je begint pas met de aanmaak van LH in de ochtend, dus liever testen rond het middaguur of in de vroege avond. 19.00 uur is eigenlijk iets te laat, maar goed het heeft zijn werk gedaan!

6. GFH

GFH Fanatiek lid

27 dec 2010
    3.539
    0
    0
    Iets in de ICT
    Limburg
    Ja dat zwanger en kids is een website.
    Ovutesten mag je trouwens niet met ochtendurine doen staat in de bijsluiter. Zelf doe ik het meestal tussen 17 en 18.

7. Siri1981

Siri1981 Actief lid

4 jun 2011
    130
    0
    0
    reisagent
    Ik heb de afgelopen 3 dagen getest met de dipsticks van Sensitest.
    Als het goed is op tijd geklust, maar voor de zekerheid nog maar een paar keer. :) Vind manlief toch niet erg.

Groetjes Siri1981

8. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Oef, een paar dagen geen tijd gehad om hier te kijken en dan zoveel pagina's! Nou sorry, teruglezen wordt een hels karwei dus dat komt nog wel.

Nog nieuws hier??

Vandaag mijn eisprong, gisteren ochtend geklust, moet maar genoeg zijn.. Merk aan mezelf dat na al die rondes het steeds iets meer op de achtergrond komt... Niet dat het zwanger willen worden daar minder van wordt hoor..

Iedereen om me heen is ineens zwanger, films met zwangere mensen, boeken.. oef!!

9. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ik was vanmiddag even bij de dokter, ik heb zo'n last van m'n hak.
    Waarschijnlijk overbelast (zou niet weten waardoor)
    Meteen maar even verteld dat ik was gestopt met de pil.
    Ze vond het erg spannend voor me.
    Ik moet net als de vorige zwangerschap wachten tot m'n menstruatie komt, (vorige keer duurde dat 3 maanden) ik kon wel in tussentijd een echo laten maken, om te kijken of alles goed zat.
    Maar zegt ze; misschien wordt je niet ongesteld en ben je meteen zwanger, had ook gezegt dat ik de eisprong had gevoeld.
    Zo nu weet in ieder geval iemand dat we graag zwanger willen worden ;)

10. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Op de 8e dag af en toe nog wat bruin verlies, om gek van te worden ;)

11. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland

Zo zo de hele nacht.....nou als dat hem niet wordt:D

12. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Ja dat ken ik ook wel-het houd je 'hoe dan ook' toch bezig!

13. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Volgens mijn ticker is de start van mijn vruchtbare periode vanaf a.s. zaterdag. Maar gisteravond wat slijm ontdekt en vandaag na mijn werk de eerste ovutest gebruikt. Deze gaf nog niets aan. Ik hoop dat ik niet te laat ben... Gister in ieder geval wel geklust ;) Ik denk dat ik toch nog even blijf testen tot de 30e voor de zekerheid?!?

14. Martje1979

Martje1979 Actief lid

6 okt 2008
    119
    0
    0
    Goed bezig N80, beter te veel dan te weinig klussen toch?
    Lastig als je niet weet of je rond je ei zit.
    Ik kijk al enorm uit naar mijn ei...als het goed is dan is het over een dag of 4. Iedere keer weer zo spannend na het klussen. Ben ik wel of ben ik niet...ik heb met mezelf afgesproken dat ik mezelf dit keer niet gek ga maken, gewoon relaxed afwachten.

WHAHAHA
    Ik lees mijn eigen woorden terug en moet toch wel lachen om mezelf:D
    Ik ga echt mijn best doen om er niet te veel mee bezig te zijn, komt goed.

15. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedenavond!

Hier komt de zp-verslaafde weer even om de hoek kijken ;)

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ook ik testte 's avonds met ovu-testen om 19.00uur.
    eerder red ik gewoon niet ivm werk.
    Maar mijn ei is al gespot, dus dat ge-emmer heb ik ook niet meer :)

@Jeskejes: Wat een verhaal! Haha lag echt in een deuk hier :D
    Kan me wel voorstellen dat je met een rood hoofd stond, dat zou ik ook hebben hoor hihi!

Hmm 2 juli is mijn NOD, maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten met testen hoor! Ghehe :D

16. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Nou nu breekt mijn klomp...
    Mijn schoonzusje is zwanger
    Kwam ze vandaag net achter
    Heeft net een relatie achter de rug krijgt een nieuwe vriend
    2 weken later zwanger........

Ikke wil ook!!!

Behalve dat 2 weken pas een relatie gedoe ;)

17. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse

Oooh wat erg hè? Ik herken het helemaal!!
    Mijn zus is nu 31 weken zwanger van de 2e. Haar dochter is nu 3,5 jaar. Maar daarvoor had ze steeds losse vriendjes en ze was ook een x zwanger van één. Kwam ze doodleuk vertellen dat ze abortus gepleegd had omdat het toch niets zou worden met die relatie!

Vanmorgen op mijn werk om 10 uur nam ik een boterham. Daarna kwam het eten ineens omhoog, ik zei tegen mijn collega dat ik even wegmoest bij de balie en telefoon omdat ik moest overgeven! Ze keek me vreemd aan, die zal wel gedacht hebben, zij is vast zwanger! In de wc hoefde ik gelukkig niet te overgeven. Ik kon het binnenhouden. Maar ik heb wel al 2 dagen last onder mijn rib aan de linkerkant. Ik weet niet wat het is, ik ga morgenvroeg naar de dokter toe. Dan zal ik ook gelijk zeggen dat ik 9 april gestopt ben met de pil omdat wij een kinderwens hebben. Mijn man is vrij en gaat graag met mij mee naar de dokter. Ik heb sinds vanavond ook last van mijn onderrug. Ik hoop dat er goed nieuws uitkomt!

Ik heb ook nog steeds geen :) gezien op mijn ovulatietest en weet dus niet of mij eisprong nu wel is geweest of niet.

Prettige avond allemaal!!!

18. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Ambon, jeetje nog geen smile, hopen dat het met kruidvat wel lukt.
    Maar moet zeggen dat ik hier ook nog streep kan bekennen, maar mijn ei moet nog komen.
    Succes morgen bij de dokter.

Roosje, dankje wel!

Lady T klussen wanneer je wel kan is de enige optie, dus ervoor zorgen dat je om de avond thuis bent.

Jeskejes, snap nou wel waarom je man niet wilde.

Elegance, ik gebruik ook die zwanger en kids, op aanraden van hier.

Babyboom, dat zou mooi zijn als je ei vannacht gesprongen is. En ik neem me boor om ook altijd elke dag te klussen in me periode, maar merk dat dat echt te veel is. Met die van zwanger en kids mag je ook geen ochtendurine gebruiken.

Maia, sterkte met werken morgen.

Same4hope, snap je heel goed als je al vanaf september bezig bent. Merk het hier ook steeds meer.

Zo net even men haar weer een kleurtje gegeven, was wel nodig met die grijze haren (29 jaar, argggg). Morgen weer een dagje werken, dus neem men ovutestje maar mee.

19. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    Goedemorgen allemaal,

Vannacht aan de klus geweest...dus #fingers crossed! :)

@Elegance: De period tracker is een app voor op de Iphone; hiermee houdt je bij wanneer je ongesteld bent geworden, wanneer je intiem bent geweest en welke symptomen je hebt gedurende de maand... krijg je een beetje inzicht in je cyclus én het berekend wanneer je vruchtbare periode 'zou moeten' zijn (gemiddeld genomen).

@toerist18: wat heerlijk dat de huisarts zo positief reageerde! Ik heb het deze week ook verteld aan de ha (moest er toch heen voor wat anders), maar hij keek eerder van "waarom vertel je dat nu al...heb je er weer één". Erg onsympathiek!

Vraagje aan iedereen: die dipsticks; moet je daarvoor in een potje plassen of kun je gewoon over het stickje plassen: m.a.w. hoe gebruiksvriendelijk is het? Gezien de tijd die je namelijk het beste kunt aanhouden om te testen, zal het namelijk wel voorkomen dat je op het werk moet testen..? En hoelang duurt het dan tot je een uitslag hebt?

20. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    Nederland
    Vandaag is mijn vruchtbaarste dag, maar als het goed is is m'n ei al geweest.
    Ik wil wel graag even een kijkje nemen daar binnen;)
    Ik zou ook eerder kunnen testen, maar ik hou het gewoon bij 8 july, dan heb ik ook geen last van een vage test, of een te vroege.
    Ik wil (als ik overtijd ben) een digitale test doen, wat vandaag de dag denk ik bijna iedereen wel zou doen.
    En ik ga het denk ik mocht ik zwanger zijn het ook pas na de echo vertellen aan iedereen.
    Wat duurt wachten toch lang he? zucht....
    Ik zit met m'n gedachten al iets te ver vooruit:)
    Fijn weekend iedereen.
    p.s waar gaan jullie heen op vakantie?, even een keer van onderwerp veranderen...;)

Deel Deze Pagina