NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    Het is ook gewoon flink balen als je er lang voor moet werken..

En dan zo super frustrerend als anderen zo 123 zwanger zijn.
    Had collega, geen kinderwens ofzo, en ineens zwanger, niet gepland enzo. Dan denk ik wel eens: het leven is niet eerlijk!

Mja, deze maand maar weer afwachten.
    Vandaag denk ik mijn eisprong gehad ipv. gisteren. Zowel vandaag als gisteren ovutest positief, maar die van vandaag iets knallender. Mja, nog lastig.
    Vanavond voor de lol nog maar eens klussen en maar weer hopen he...

Duim voor iedereen mee dat het deze keer raak mag zijn!!

2. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

Zolang duurde het voor we onze zoon mochten vasthouden
    Nu zit ik in ronde 9 voor onze 2de hummel
    Ik hoop ook dat we op Roze mogen meid :D:D

3. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Al meiden op het wachtbankje denk ik? Hier komt DE periode eraan, leuk leuk ;)

4. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als het goed is is m'n ei deze week al geweest.
    We hadden het ervoor (toevallig) en erna nog gedaan.

5. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Ok ik zal beginnen, wij gaan begin augustus een week naar Duitsland naar het Sauerland naar een boerderij.
    Hopen maar op lekker weer.

6. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Goedemorgen dames,
    Ik lees iets over vakantie. Leuk. Wij gaan in juli 4 dagen naar de Zwarte Cross en misschien in augustus een weekje weg met de boot en tent. Moeten we nog zien ivm aanbouw. Maar weg wil ik iig wel:)

Ik word hier een beetje gek van mezelf. Ben weer lekker aant sporten en let goed op mn eten en ik zie dat t eraf gaat. Maar wat wilt nu... mn buik lijkt te groeien. Ben gewoon ongi geworden, maar begin nu tocht twijfels te krijgen en van alles in mn hoofd te halen. Ook omdat ik nu al 2 x gekraakt ben bij de fysio en maandag begin met luxopunctuur om te stoppen met roken. Dit allen mag niet als je zwanger bent. En jah dan ga je je van alles in je hoofd halen... van zou ik dan toch zwanger zijn? Of is er meer aan de hand? Vind t zo vreemd. En heel raar misschien maar durf niet te testen.

7. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse
    Goedemorgen meiden,

Gisterenmorgen kon ik niet testen omdat mijn digitale ovutesten op waren. Ik heb gisterenavond die van de Kruidvat gedaan en ik had 2 gelijke roze strepen op de test. Ik zei tegen mijn man dat ik een smiley had en hij was zo blij dat we meteen geklust hebben. Gelukkig hebben we het nu een week lang om de dag gedaan.

Volgens de berekeningen had ik afgelopen woensdag al mijn eisprong moeten hebben maar er was de hele week niks te bekennen op de ovutesten. Nu weet ik dus niet wanneer mijn eisprong is of is geweest. Ik heb va maandag mijn temperatuur bijgehouden.
    Dit kwam eruit:
    ma 36,2
    di 36,2
    woe 36,1
    do 36,1
    vrij 36,2
    za 36,7!

Volgens berichten op internet is het zo dat als de temperatuur nu omhoog blijft dat het dan raak moet zijn! Ik hoop het zo! Fingers crossed xxxx!!! Ik hou het nog wel een weekje bij tot mijn NOD dag.

Over de vakantie: wij gaan de laatste week van juli naar de Belgische Ardennen toe. Dit keer niet ver weg.
    Wij zijn afgelopen oktober nog naar Ambon geweest omdat mijn schoonmoeder was overleden. Wij hoorden dat 's morgens en wij hebben gebeld of er nog 2 plekken vrij waren. Er waren alleen nog maar 2 bussinesplaatsen vrij voor die dag. Wij hebben daarvoor de hoofdprijs betaald maar gelukkig hebben we nog op tijd afscheid van haar kunnen nemen en de begrafenis mee mogen maken. Hopelijk kunnen we volgend jaar oktober (mijn schoonzusje studeert dan af als wiskundelerares en zij wil heel graag dat wij erbij zijn omdat wij haar studie betalen) er weer heen met een kleintje bij ons! Wij willen dan dolgraag de kleine meenemen om aan de familie te laten zien.

Fijne dag vandaag! En hopen dat er veel roze op de lijst komt.

8. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Waar ergens in de Belgische Ardennen? Wij zijn daar 3 zomers naar toe geweest en wat weekendjes weg.

Wat een geluk dat er nog plek was en jah die prijs heb je er dan wel voor over toch? Ik ga met je mee hopen dat je volgend jaar oktober er met je kleintje naar toe kan.

9. ambonmanise

ambonmanise Fanatiek lid

15 mei 2011
    1.724
    0
    0
    Secretaresse

Hai Jeskejes,

Wij gaan naar een familiehotel in Houffalize. Daar zijn we al 3 x geweest en dat bevalt ons erg goed. We eten dan 's morgens en 's avonds in het hotel en de rest van de dag gaan we leuke dingen doen. Het is een mooie omgeving en je bent zo de grens over naar Luxemburg.
    Inderdaag hadden wij echt geluk dat er nog 2 plekken vrij waren om 'savonds te vliegen. Wij moesten nl. nog vrij vragen van ons werk, bij de dokter malariatabletten regelen, koffers inpakken en omdat wij in het oosten wonen zijn wij niet zo snel op Schiphol. 's middags zijn we daar met de trein heen gegaan, tickets opgehaald en we konden 2 uur later alweer instappen. Het ging heel snel, net of je in een achtbaan zat. Donderdagavond hier vertrokken, vrijdagavond in Jakarta en na 3 uur weer verder, zaterdagmorgen kwamen wij aan in Ambon. Zaterdagmiddag begrafenis. We waren echt kapot toen wij daar kwamen, zo moe. En dan al die mensen huilen. Zo hard en luid, dat gejank gaat tot in je botten. Heel heftig en emotioneel. Maar we waren dankwaar dat wij op tijd waren om afscheid te nemen. Gelukkig hadden wij haar en de familie het jaar daarvoor nog gezien en toen was ze nog gezond.

Effe heel wat anders. Even een vraagje. Heeft iemand van jullie ook zo'n last van een opgeblazen maag/buik sinds je gestopt bent met de pil? De dokter vroeg mij gisteren nog hoe mijn ontlasting was en dat is allemaal oké. Volgens mij zag hij ook dat ik wat opgezet/opgeblazen was. Hebben jullie dat ook gehad/gaat dat snel weer over? Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen.

10. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Nee opgeblazen niet. Wel een beetje een ´zwaar´ gevoel (nu nog niet, maar bij vorige zw.schappen)

11. jeskejes

jeskejes VIP lid

1 feb 2011
    8.580
    0
    36
    Eigen baas nu
    brabant
    Wij zitten in Maboge, vlakbij La Roche. Is ook de streek Houffalize. Erg mooi gebied. Als ik daar ben voel ik me ook echt thuis, kom helemaal tot rust daar. Wij gaan dan ook altijd even naar Luxemburg om te tanken. Misschien leuk om mooie plekjes uit te wisselen.

Lijk me idd heftig als je op stel en sprong alles moet regelen. Vooral als je moe bent, dan komt alles harder aan lijkt t wel.

12. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Daar heb ik ook last van als mijn ei is geweest.
    Dan lijk ik net 4 weken zwanger.
    Echt zo'n klein bolletje zit er dan op de plek waar mijn baarmoeder zit.
    Helaas ben ik in de afgelopen tijd pas 1 keer zwanger geweest, maar dat is na 6 weken fout gegaan.
    Dus in dit opzicht denk ik wel eens dat mijn buik zich dan aan het klaarmaken is voor mijn aankomende ongi?:(

13. summer1983

summer1983 Actief lid

26 jan 2011
    352
    0
    16
    @ Ambonmanise, aan je temp te zien is je eisprong idd geweest, indien je temp nu nog minimaal 2 dagen hoger is. En zo te horen goed geklust.. Nu hopen en duimen op een positieve test over 2 weekjes.. Spannend !!

Hier vanochtend geen :) meer, dus LH piek is geweest. Ik verwacht dat mijn temp morgen wel omhoog zal gaan.. Hopelijk ronde 7 RAAK voor ons!!

Meiden succes op het wachtbankje en veel klusplezier voor degenen in de vruchtbare dagen !!

14. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
    Hoi allemaal,

Iedereen lekker weekend??
    De testen van zwanger en kids zijn toegekomen, kan niet wachten om mijn eerste test te doen.
    Maar wil die rond 17.00 uur doen..omdat ik dan meestal klaar ben met werken, maar moet nu eigenlijk plassen haha
    Kijk wel even zal op dat uur wel niet komen zeker..
    Verder moet ik aan de strijk maar heb geen zin..

15. Maia

Maia Niet meer actief

zo ik heb nu ook weekend. moest vandaag nog werken, maar nu lekker 2 dagen vrij!

16. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hey meiden,

sorry dat ik even niet reageer. Ik ben enorm druk met werken. Gisteren al extra gewerkt én vanmorgen moest ik om 6.15 uur beginnen ivm 2 erg drukke evenementen. Ik heb gewerkt tot 12.30 uur en vanavond moet ik nog weer werken van 23.00 uur tot 01.00 uur (ongeveer). Morgen ga ik dus weinig uitvoeren, alleen de was, want dat is hard nodig, maar voor de rest... Ook nog ff fietsen met zoon en dan kan man even in het plafond boren, want dat vind J.oshua eng...

Na morgen kom ik weer reageren hoor.

Liefs en nogmaals sorry...

17. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Geen probleem, MvJ.
    Soms heb je wel de tijd, soms niet.
    Vind het al lief en gezellig dat je even een post neerzet hier :D
    Hopelijk heb je het binnenkort weer wat minder druk.. *knuf*

18. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Dat vind ik lief... Heb vanmiddag al geslapen (ruim 2 uur) en als J.oshua dadelijk ligt, ga ik nog ff op de bank liggen... Heb zo'n enorme last van mijn bekken door het vele werken, dat ik echt even wat meer moet gaan liggen...

19. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Denk je wel aan jezelf meis?
    Gezondheid gaat voor hoor!
    Vaak als je al last hebt van je bekken blijft dat een zwakke plek.

Hoe is het trouwens met je cyclus?

20. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Daarom krijg ik ook aangepast werk tijdens de big ones op het werk :D. En ik let zeker wel op mezelf hoor. Heb aankomende week 2 dagen vrij, woensdag en vrijdag :D.
    Klopt. Heb BI gekregen tijdens zwangerschap van J.oshua en dat is nooit meer overgegaan. Dat is ook de reden dat ik dagelijks tramadol slik, omdat ik anders helemaal niet (of in iedergeval nauwelijks) kan functioneren... Nu kan ik in iedergeval werken...hetzij aangepast...

Ach wat zal ik zeggen... m'n cyclus is nog lekker bagger... is nog steeds niets te zien...dus blijven afwachten. Bloed is inmiddels geprikt, dus...

Deel Deze Pagina