Dank je wel Maia.. Aangezien ik gister zo veel symptomen had en te nieuwschierig was heb ik een kv testje gedaan en daar stond een licht tweede streepje.Vandaag opnieuw gedaan en hij is iets donkerder.En dan kan het volgens mij nooit mijn nod dag zijn op de 4de.. Wel vreemd omdat ik altijd een cyclus van 32 dagen heb en het al een jaar met een rubbertje doe dus ook geen ontpillen.. Maar wat zou het super zijn !! Ronde 2 .. Ik zal kijken of het mij lukt een foto te plaatsen van het testje ben natuurlijk wel heel voorzichtig omdat ik wel weet dat ik de 15 de mijn ei heb gehad.Zou het 12 dpo zijn als ik het goed heb. SPANNEND !!! haha
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua jeskejes Totaal: 52 1 Zwanger,1 Ongesteld,.. Vlinder,1 MMM,... Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven Tiepmiep op roze!
Hallo Allemaal, Ben een lang weekend weg en kom ik terug de eerste roze op de lijst, PROFICIAT Tiepmiep!!!! Maar ik zie ook een rode op de lijst, dat is minder:x. GFH succes in de volgende ronde. Sorry heb verder niet alles gelezen, ben vanaf woensdagavond weg geweest. Liefs
gefeliciteerd! Ik zal mijn nod dag zo even wijzigen.. Ik had trouwens dus 2 dagen licht roze bloed verlies en ook paar bruinige bloed slijm sliertjes.... Om het zo ff te noemen. Ik heb dat dus nooit gehad verder.. Heb nog een cb test liggen die 4 dagen voor nod kan testen, en dat ga ik dan ook wel doen want vriendlief en ik zijn beide te ongeduldig dus dat kan over 4 dagen! En wat leuk allemaal paardrij dames. Het is er nu heerlijk weer voor maar heb helaas niks te rijden. Ene paard staat in training om beleerd te worden en met de andere ben ik opnieuw begonnen want die is te angstig onder het zadel. Helaas...
mijn berichten zijn zo niet fijn te lezen maar als ik via mijn telefoon wat plaats dan zet hij alles achter elkaar ipv met ruimtes ertussen, dus sorry allemaal!
Dank jullie wel meiden, Ja ik moet het nog even op mij in laten werken hahaha ! We zijn dan wel doel bewust bezig maar als het dan zo is dan is het ook weer een beetje onwerkelijk .. Ik ben de eerste in de lijst en ik hoop dat jullie mij allemaal achter na komen.. Want roze is onze lievelings kleur toch !!!
GFH sorry meis zie het nu pas .. ik ga jou een beetje extra hcg toe strooien voor volgende maand meis !!!!
@ Tiepmiep, gefeliciteerd!!! Wij willen ook!!!!! Morgen ga ik testen...ik kan ook echt niet meer wachten...aaarrgghhhh!!!!
Wow Tiepmiep: gefeliciteerd!!! Hier een beetje in dilemma.. Ben eens gaan rekenen, en kan je al een innesteling hebben na 4/5 dagen? Dacht verkeerd geklust te hebben, maar eisprong was zeker wel de 21e volgens mijn test die dag... De 25e ontzettende buikpijn (nooit eerder gehad) Maar normaal heb ik ook zodra ik mijn eisprong heb ontzettend pijnlijke borsten en voel ik me opgeblazen enz enz En nu... helemaal niks! Voel me eigenlijk kiplekker! Snap er niks meer van.. Ach, we zullen zien
dat kan sam4hope. Ik duim voor je! hier ook op de wachtbank, zit nu op dag 19 dus ik gok dat ik m'n ovulatie inmiddels wel gehad heb. we wachten af.
Hoi iedereen, Ik zit nu op dag 18 van mijn cyclus (29-30) dagen. De ovulatietest gaf eergisteren mooi aan dat mijn eisprong eraan zat te komen.Dat is nu waarschijnlijk al achter de rug als alles goed gegaan is. Nu is mijn vraag: hoe lukt het jullie in godsnaam om nog twee weken te wachten? Ik wil NU weten of het gelukt is of niet haha. Het is de eerste keer dat ik met ovulatietesten gewerkt heb en ik het was al een spannende bedoening om op die langverwachte eisprong te wachten. De eerste keer dat een test twee streepjes aangeeft haha! Maar nu kan je eigenlijk helemaal niets doen behalve wachten op je NOD. En dan maar hopen dat je de kans nog krijgt om te testen Dus, iemand tips om een beetje afleiding te vinden? Groetjes!
Vooral niet hier zitten! Hahaaa Nee joh, lekker gewoon doen wat je altijd doet. En zeker met zulk weer als vandaag, lekker naar buiten!