Ijusdonno, Miss Sunshine, Co1984,Lilipower, Volonta Wanneer gaan jullie testen? Ik zelf heb m'n nod 4 of 8 july, want ik had een vroeg eisprong, Als ik niet ongesteld wordt, wil ik pas rond de 12e gaan testen want dan weet ik in ieder geval zeker dat het nog niet te vroeg is. Dus nog 2 weken geduld ZUCHT.(als ik dat vol hou)...........
berenbotje gefeliciteerd meid !!! Joepie nummer 2.. Meiden allemaal bedankt voor de felicitatie,s.. Mag ik jullie een tip geven schaf een persona aan kan voor weinig op marktplaats. Deze maand was ik er mee begonnen en gelijk raak. Hij geeft echt 100% precies je ei aan omdat het eigenlijk bedoelt is voor anticoncep. De 15/16 kreeg ik een ei in beeld. Daarna heb ik nog met een dipstick getest om te kijken of hij ook een positieve test aangaf. Die was dus nog helemaal niet positief en persona zit gewoon goed zo zie je maar. Verder nog even me klachten en sypmtoomjes : Rond de 21 ste had ik 3 erg last van mijn onder rug (innesteling) Ik heb altijd NA mijn eisprong zere borsten en volle.. Nu nog steeds vol en zwaar licht gevoelige tepels en zijkanten. maar waardoor ik het zeker wist ik kreeg snachts en savonds last van brandendmaagzuur Dat was in mijn vorige zwangerschap ook 11 jaar geleden pff ik herkende het gelijk Toen was ik 21 nu 32.En warmte aanvallen zweten soort van opvliegers noem ik het maar haha. iedereen heeft het over koud nou bij mij tegen over gestelde. Zondag met mijn ventje in de auto hij mag het raam dicht ,ik pfff ik doe hem weer ff open hoor, hij mag hij weer dicht..nou zo ging het heel de rit door hahaha.. En hele lichte krampje maar zeker geen menstruatie kramp veel lichter..en echt heel af en toe.. Nou hopelijk hebben jullie iets aan mijn tip van persona.. ps: ik wacht nog even met digitale cb misschien van de week.
Zo leuk om dit allemaal te lezen!! Ik kan echt niet wachten tot ik mag testen....nog 12(!!!) dagen, hoe houd ik dat vol?! Bij jullie al slecht weer? Hier is het nog prachtig (wel alleen hot, hot, hot...pfff)
berendbotje gefeliciteerd! Hopen op veel roze ja. Ik mag nog 6 dagen wachten...ga vlak voor mijn nod al wel een testje eraaf wagen denk ik. Ben zaterdag jarig namelijk hihi zou leuk nieuws zijn.. Wanneer vertellen jullie de mensen in je omgeving als je zwanger bent? Liefst zou ik het gelijk zeggen maar er kan nog zoveel mis gaan...
Ik denk dat manlief echt wil dat we het pas vertellen na de eerste echo of zelf na 12 weken pas....maar of ik het zo lang stil kan houden?! Wel eerder aan ouders dan aan de vrienden. Ik merk in de omgeving dat mensen het -voor mijn gevoel- steeds vroeger vertellen (met 8 weken bijvoorbeeld al).
Berenbotje gefeliciteerd meid...en dat er nog maar veel mogen volgen!! Mijn ovu test gaf vandaag weer een beter zichtbaar tweede streepje.. maar nog niet echt knal.. toch maar proberen klussen vannacht..hihi Verder hier weinig te melden..
LadyT wat een leuke vrolijke avatar heb je Ik heb koorstuitslag op m'n kin:x Hebben jullie dat wel eens, en wat doe je eraan? Ik gebruik zovirax, maar daar gaat het bij mij niet van weg. Ik gebruik ook een echinastick om de korstjes soepel te houden. En homeopatische tabletjes.
@ Berenbotje: GEFELICTEERD MEID!!!! Geniet ervan. Voor de rest heb ik niet echt onthouden (geen wordpad erbij gepakt) en ik ben nog steeds gesloopt. Ga dadelijk dan ook een poging doen om te slapen... Gisteren niet gelukt om optijd te slapen, want heb ruim een uur aan plafond en muur staren gedaan... Dus vandaag een volgende poging, aangezien mijn zoontje morgen om 9.45 uur in het ziekenhuis moet zijn voor zijn buisjes, wil ik wel een beetje uitgerust verschijnen...
Jaaa... ik ben ook blij met t onweer!! Vind t sowieso altijd prachtig om te zien, maar die hitte mag ook wel uit de lucht.. Heb niet alles bijgelezen, ben lekker 2 weekjes vrij van werk sinds maandag en probeer mn pc een beetje uit te houden (ja, t lukt aardig hihi) maar in ieder geval: GEFELICITEERD voor de beide roze dames!! Dat er vele mogen volgen.. We gaan ervoor met z'n allen! Hier ook zo ongeveer op t wachtbankje plaatsgenomen, heb volgens mij vandaag mn ei gehad (maar da's puur op gevoel, gebruik geen testen)Ga niet op vakantie dit jaar, heb mn vak geld besteed aan nieuwe meubels waar ik errug blij mee ben... Dus de komende twee weken lekker genieten van mn vent, mn kleine meid en mn tuin (en hopelijk is mn NOD er dan voor je het weet!)
thanks allemaal voor de felicitaties...ik vind het zelf nu best onwerkelijk...misschien ook wel omdat ik niet te blij wil zijn...vorige is tenslotte in een missed abortion geëindigd...hoop doet leven... Verder had ik al flink wat steekjes in mijn lies...zelfs af en toe zo heftig dat ik af en toe amper kon lopen. Verder licht duizelig en geen ongi krampjes.... Dames ik hoop op veel roze deze maand. Sorry kan geen foto plaatsen, mijn foto camera heeft het begeven...snik... ach ja, als dat alles is, kan ik er wel mee leven hihi.
Toerist, wat vervelend. Maar op je kin daar heb ik nog nooit van gehoord. Ik weet wel dat koortsuitslag van een verminderde weerstand komt, maar heb er gelukkig zelf nooit last en kan je dus helaas niet helpen. Hier onweert het maar lichtjes, af en toe. Ik woon in noord holland. Waar wonen jullie en hoe erg is het bij jullie?
Hier ook ff onweer en regen gehad, is nu droog. Maar veel lekkerder buiten hoor! Hier staan alle ramen en deuren open! Hond lekker naar buiten, en natuurlijk de katten de hort op. Dus dat wordt nog ff roepen straks haha! Maar het is binnen ook zo vreselijk warm!! Hopen dat het morgen wat minder wordt hoor... Verder hier geen kwaaltjes, vind het gewoon raar om deze keer eens nergens last van te hebben! Van eisprong tot menstruatie normaal buikpijn, pijnlijke borsten.. Heb wel iets gevoelige tepels, mja dat mag geen naam hebben! Misschien is mijn lichaam eindelijk gewend aan alle veranderingen zo zonder de pil.. (aug. 2010) Ach he...
@Toerist18: Ik heb dat ook weleens. Ben er gelukkig net vanaf!! Zovirax helpt vaak alleen bij een beginnende koortsuitslag, als je al een korstje hebt heb ik altijd het gevoel dat zovirax het alleen maar verergerd. Als ik al een korstje heb laat ik het meestal gewoon indrogen, dan is het het snelst weg. Heel vervelend, succes ermee.. Hier ook eindelijk heerlijk regen! Het is zo warm, heb nog een waaiertje naast ons bed..
Maar als je hiervoor geklust hebt, leven de zwemmertjes misschien ook nog wel... En je ei kan ook wat later zijn... Stay positive! Vandaag mijn meest vruchtbare dag. Kan ook niet klussen, maar gistermiddag wel gedaan, dus... Ik blijf positief!
@Annabeth: Hoh lastig hoor, ik hoop inderdaad dat de zwemmers nog leven! Heb nu meteen zo'n gevoel van laat maar zitten, deze maand wordt um niet. Mja kan inderdaad zo zijn dat mn ei wat later is, doe ook geen ovu testen en heb nog geen vruchtbaar slijm dus hoop het Gelukkig dat jij gistermiddag hebt geklust! Ik probeer ook positief te bljven Vandaag zou mijn meest vruchtbare dag zijn, mijn afscheiding is wel minder wit maar heb niet echt slijm ofzo. Het is meer best vloeibaar in plaats van slijmerig. Iemand hier ervaring mee? Misschien dat mn ei dan inderdaad nog moet komen.. Hope so
Hier een kort berichtje van mij. Tot nu toe zijn alle ovutesten nog negatief, maar moet er denk ik bijna aan komen. Ben nu op vakantie en zijn lekker elke dag aan het klussen met die warmte. Ik houd jullie op de hoogte!!!