NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Annabeth (1e ronde na *, 1e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) jeskejes Totaal: 53 2 Zwanger,1 Ongesteld,.. Vlinder,1 MMM,... Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven Ik was opeens van de lijst verdwenen. Heb mezelf er weer even tussen gezet.
vandaag of morgen krijg ik mijn testen binnen. Can't wait haha. Zijn er nog mensen die vandaag gaan testen?
vandaag of morgen krijg ik mijn testen binnen. Can't wait haha. Zijn er nog mensen die vandaag gaan testen?
Goedemorgen allemaal! Hier kan -officieel- nog niet getest worden, ik moet nog een 11 dagen wachten. Alleen ben ik mezelf wel heerlijk aan het 'gekmaken'. Gisteravond was ik ontzettend duizelig en vanochtend had ik pijn in mijn onderrug... Ik kan alles wel verklaren (duizelig door warmte, pijn in rug door verkeerd gelegen in bed?), maar stiekem denk ik dan toch: "zou er een innesteling plaatsvinden"... *zucht* gekmakend! Vandaag maar weer storten op werk, heb een drukke dag voor de boeg! @toerist: gelukkig geen ervaring met een koortslip, maar wel vervelend zeg! Ik zou even langs de apotheek gaan, zij kunnen je vast wel helpen! Fijne dag allemaal!
Mogge, hier viel (twente) het noodweer best mee, wel waaien, onweren en regenen, maar vannacht heb ik verder niks meer gehoord. Werk ze voor iedereen, ik ga zo de stad eens even in, nadat ik bij de chiropractor ben geweest Onze zoon wordt volgende week 5 jaar, en ik maak een grabbelton, dus even van die prulletjes bij de zeeman kopen. Ze krijgen een cadeautje ipv een snoepzakje na afloop vh kinderfeestje/familiefeestje.
Hoi Dames! Oww dit is wel leuk Kan mijn naam er ook tussen mijn NOD is 6 juli een dit is mijn eerste ronde! (clomid 100 mg) Daarvoor tel ik niet mee aangezien ik wist dat ik geen eisprong had na de controles van mijn miskraam (niet gepland)
goedemorgen! hier viel het ook wel mee met het noodweer, het regende een beetje en onweer zat hier niet dichtbij. Ik moet zo werken, eerst nog even langs een schoenenwinkel om slippers te kopen want had gisteren een ongevalletje en m'n hele hiel ligt open dus schoenen zitten voor geen meter nu (en m'n slippers zijn net kapot). was net bij de kruidvat maar heb me in kunnen houden om geen test te kopen is toch nog veels te vroeg.
Hallo dames Hier was het echt stormen! We zijn naar buiten gegaan en even ervan genoten (WARM) Hier stond het water tot een halve meter Onze straat stond blank Eerst hubbie naar buiten en daarna ik Mijn zoon schrok 1x van gedonder,daarna keek hij net alsof het vuurwerk was Jullie denken waarschijnlijk die sporen niet hahaha
Whitesaber, het klinkt wel gek. Stonden jullie te dansen in de regenplassen??? Tourist, wat een goed idee om iedereen een cadeautje mee te geven ipv snoepzakje. Had je ook nog een leuke traktatie voor op school gemaakt? Hier in Drenthe schrok ik gisterenavond wel van het onweer. Ik deed net een poging om te gaan slapen. Maar het is toch gelukt en daarna de hele nacht nergens meer iets van gemerkt. Ik was ver weg. Een uur geleden nog even een heftige onweersbui en regenbui gehad maar het is alweer droog. Gelukkig is het niet meer zo warm als gisteren! Nog 6 dagen wachten tot mijn NOD. Ik hoop echt dat ik op roze mag. Ik heb alleen geen verschijnselen. Ben alleen een beetje moe. Vorige week topsport gehad. Vandaag lekker vrij en maar even uitrusten. Fijne dag allemaal!
Ik lees vanaf het begin trouw mee in dit topic (afgelopen daagjes niet ivm drukte werk) maar "durfde" steeds niets te plaatsen, maar als mij dan iets gevraagd wordt zal ik 'moeten' antwoorden he?! Wow Toerist knap dat je zolang kunt wachten Ik wil de ochtend van 1 juli zelf gaan testen... Ik had al ruim een week krampen (in mijn bm) vooral als ik til etc, erg moe ook al slaap ik veel, vollere borsten met groene aders, 2 keer 's nachts echt ontzettend misselijk geweest (heb angst voor overgeven, lekker handig met een supergrote kinderwens ) Maar de verschijnselen zijn nu sinds een dag of 2 wisselender. Daarvoor was het elke dag en met dezelfde "hevigheid" nu is het af en aan en maar lichtjes. Afgelopen 2 dagen wel duizelig en hoofdpijn, maar dit wijt ik aan de stress op mijn werk grr! Voor de dames op roze gefeliciteerd! Ik hoop jullie snel te volgen Tegen rood zeg ik heel erg balen hopen dat het volgende maand wel raak mag zijn! Liefs, IJD
Ha dames, Mijn NOD ligt ergens tussen de 5e en de 8ste. Ik heb altijd een cyclus van 28 dagen maar ik had mijn ei 2 dagen later dan normaal is dus wellicht is mijn cyclus deze maand 30 dagen. Ik denk mijn ei op 24 juni te hebben gehad, maar heb nu (denk ik) al zwangerschapsverschijnselen. Dat kan toch helemaal niet zo snel? Ik heb allemaal witte bultjes op mijn tepelhof, ongesteldheidsgevoel laag in mijn onderbuik en vanmorgen was ik knetter misselijk en moest ik kokhalzen van de tandpasta ................ Volgens mij neemt m'n lichaam mij in de maling
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) Trijntje81 (1e ronde, 1e kindje) (clomid 100 mg) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Annabeth (1e ronde na *, 1e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) jeskejes Totaal: 53 2 Zwanger,1 Ongesteld,.. Vlinder,1 MMM,... Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven
Trijntje81 welkom je staat er bij op. Ambonmanise mijn zoon trakteert volgende week op cocktailprikkers met kaas, worst, anannas, druif enz (maar geen komkommer) Ze mogen alleen gezonde dingen trakteren op school. Ijusdonno welkom kom gewoon posten het is hier heel gezellig. Wendymvsenna wil je ook op de lijst?, geef ook even je gegevens door. Ik denk dat het idd wat vroeg is voor verschijnselen. Alhoewel ik zelf ook nu wat voel. Ik heb dus sinds gisteravond een zwaar gevoel in m'n onderbuik, ik kan het geen buikpijn noemen, maar bv met omhoog komen uit bed, of in en uit de auto stappen. + dat m'n buik wat opgezet is.... Ik heb al wel digitale testen gekocht van Clear Blue. Bij de winkel eerst rondgekeken of ik geen bekenden zag.... Nu liggen de testen braaf in m'n nachtkastje
Hoi daar, mag ik ook me op de lijst? Ik zou op 10 juli ongesteld moeten worden en het is de eerste echte ronde (al wel meer dan een jaar met de pil gestopt, maar door allerlei omstandigheden niet echt kunnen proberen) en we gaan voor een eerste kindje! ALvast bedankt!
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2e ronde, 1e kindje) Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) Trijntje81 (1e ronde, 1e kindje) (clomid 100 mg) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) Zozo (1e ronde, 1e kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Annabeth (1e ronde na *, 1e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) jeskejes Totaal: 54 2 Zwanger,2 Ongesteld,.. Vlinder,1 MMM,... Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven Helaas heb ik een vkm gehad, dus ik ga door voor de NOd lijst einde maand juli. Succes allen!
Hallo meiden, Ik wil even de zwangeren feliciteren: gefelciteerd! Heb met Berenbotje heeel lang terug op dit forum nog gekletst, leuk te lezen dat je weer zwanger bent meid! Geniet ervan! Eigenlijk klets ik hier nooit meer mee, teveel nieuwe namen en kan het niet meer bijhouden...de hele oude garde is ondertussen zwanger of alweer bevallen....soms zelfs van een 2e in de tijd dat wij nog steeds bezig zijn met zwanger raken.... Veel succes iedereen en ik hoop op veel roze in juli!
@tourist18: ik hoop dat je zwanger bent als je dit al voelt. @Ijusdonno: welkom hier en praat gezellig mee over wat je voelt en beleeft. Het is voor ons allemaal spannend. @zozo: ook welkom hier. Heb je het een jaar lang zonder seks of met rubbertje gedaan of bedoel je dat je er nu op gaat letten wanneer je gaat klussen ivm je vruchtbare periode? Wie van jullie kijkt er vanavond ook om 20.30 uur naar Babyboom op Ned. 1? Ik vind het erg interessant omdat wij bezig zijn voor de 1e. En elke week hoor je weer wat nieuws. Ook over de lange weg die sommige mensen achter de rug hebben voordat ze zwanger worden. Groetjes allemaal.