Hey meiden, hier zijn we weer thuis. Joshua heeft vanmorgen buisjes gekregen en nadat hij wakker was, mochten we meteen weer naar huis. Het is allemaal goed gegaan, alleen zijn rechteroortje bloedde wat, maar dat kwam doordat hij aan die kant lag te slapen. Toen hij wakker was, eerst wat gedronken en een koekje gegeten en nog zijn papfles die hij vanmorgen niet mocht. (ja Joshua krijgt 's morgens nog een papfles, maar wel met tuit omdat hij het lekker vind ) Daarna zijn we nog even naar de Action gegaan, om een cadeautje voor hem te kopen. Hij heeft een mooie puzzel gekregen. Hij is gek op puzzelen namelijk. Daarna meteen door naar huis en daar heeft hij meteen met de puzzel gespeeld. Nog even een broodje gegeten en toen heb ik hem naar bed gebracht, want hij was nog hardstikke moe van de narcose. Hij ligt nu nog lekker te slapen en ben benieuwd hoelaat hij wakker is. Hij heeft gelukkig nergens last van en alles is dus helemaal goed gegaan . Vanaf hier zal ik weer meekletsen hoor... was afgelopen dagen echt enorm gesloopt en gisteravond doodsbang voor de onweer, dus gisteravond was alles al heel vroeg uit en nu gaat het weer iets beter...
Hallo allemaal, Ik ben ook nooit zo goed in het schrijven en meestal lees is wel alles mee. Ik schijf dan ook maar aan iedereen,waar ik eigenlijk heel benieuwd naar ben zijn jullie leeftijden ? Ik zelf ben 32 en 21 toen ik mijn eerste kreeg. Dus leeftijds verschil tussen beiden kindjes is erg veel maar soms lopen dingen anders in het leven. En vanavond ga ik ook weer babyboom kijken vind dat zo,n mooi programma al moet ik wel zeggen dat er ook heel veel verdriet in zit zoals die moeder die overleden is en vader achterblijft met 3 kindjes echt verschrikkelijk !!! Meiden op het wachtbankje ik duim voor jullie allemaal !!
De eerste paar maanden na het stoppen met de pil hebben we het gewoon zonder anticonceptie gedaan, maar aangezien ik blijkbaar niet ingeënt was tegen rode hond moest ik die vaccinatie alsnog laten doen. Daarna mochten we drie maanden niet proberen. Toen we weer wilden beginnen, bleken er na mijn jaarlijks uitstrijkje afwijkende cellen aanwezig te zijn. Daarvoor moest dan een biopsie genomen worden, waarna ik drie weken geen seks mocht hebben. Daaruit bleek dat ik een conisatie nodig had omdat de cellen te sterk afwijkend waren (en geloof me, dan heb je gewoon even geen zin meer in seks). Ongeveer een maand moeten wachten op die operatie enna die conisatie weer een maand geen seks mogen hebben. En aangezien dat allemaal veel langer bleef bloeden dan normaal, hebben we maand daarna ook niet echt kunnen proberen. Dus nu is dat eindelijk allemaal achter de rug en kunnen we er hopelijk helemaal voor gaan. Hehe, is me dat even een lang verhaal geworden!
Babyboom is erg leuk, en dit zijn weer nieuwe stellen met een kinderwens.Ik kijk altijd boven, want m'n man houd niet van dat leedvermaak. Ik ben 35 jaar, en bij de 1e was ik 30 jaar.
@ Tiepmiep: al een beetje werkelijkheid geworden? Hahahaha. @ Zozo: jeetje meid, wat heftig allemaal zeg. Ik hoop dat jullie snel een positieve test mogen vasthouden. @ Toerist: ik zit vanavond ook boven Babyboom te kijken... maar dat is meer omdat man niet thuis is en ik dan sneller bij zoon ben als er wat is...
Hallo dames, Wat wordt hier druk gekletst... soms moeilijk om bij te houden. Ik zal ff een klei updatje doen! Ik heb mij eisprong 16 juni gehad dus cyclus 28 of 29 dagen (korter dan verwacht.... eerst NOD 5 juli aan de hand van vorige maand en toen dus terug geschoven naar 1 juli maarja nu weet ik het ff niet meer want volgens banner is ie al vandaag Heb onwijs last van zeurende pijn in mijn buik, weet niet of het ongikrampen zijn... was lij dat ik vorige maand nergens last van had. ineens begin ik zelf over de soort van buikpijn te twijfelen... in ieder geval nog geen rodeduivels en ben van plan om morgen een testje te wagen! Kan me al de hele dag niet consentreren op het werk ... pff ik wil gewoon lekker naar bed Sorry voor mijn geklaag moest het ff kwijt! Ik vind eerste echte maand wachten al lang, ik heb zo veel respect voor meiden die al langere tijd bezig zijn met zwanger worden en niet doorgedraaid zijn
Ik ben nu programma gemist aan het kijken naar babyboom Vanavond ben ik ook van de partij! Moest gelijk een paar traantjes laten toen ze naar Diana en Jeroen ging... (aflevering 2)
Yeah! NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2de ronde, 1ste kindje Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) Trijntje81 (1e ronde, 1e kindje) (clomid 100 mg) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) Zozo (1e ronde, 1e kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Annabeth (1e ronde na *, 1e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) jeskejes Totaal: 54 3 Zwanger,2 Ongesteld,.. Vlinder,1 MMM,... Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2de ronde, 1ste kindje Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) Trijntje81 (1e ronde, 1e kindje) (clomid 100 mg) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Zozo (1e ronde, 1e kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Annabeth (1e ronde na *, 1e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) jeskejes Totaal: 54 3 Zwanger,2 Ongesteld,.. Vlinder,1 MMM,... Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven Zo mezelf even op 5 juli gezet ivm eisprong 19de Hmmm...Als ik een gemiddelde luteale fase neem kan ik misschien ook op 3 juli testen Hoezo mezelf gekmaken?
Yeeeh! Meer roze op de lijst! Hij gaat goed meiden! Hopelijk mag ik me bij jullie aansluiten dit weekend...
@ theeleutje GEFELICITEERD wauw het lijkt er goed uit tezien deze maand nog altijd meer zwanger als ongesteld hopelijk gaan we op deze toer verder ... @mamavanjoshua Heel langzaam begint het door te dringen maar ik lees zo veel hier op het forum dat het fout gaat dat ik nog niet durf te genieten.. @tourist18 he wat leuk we zijn rond de zelfde leeftijd .. Ik zat mij net te bedenken dat als deze kleine naar de kleuterschool gaat mijn oudste examen gaat doen op de middelbare.. hahaha @lilipower klagen kan soms zoooooooooo lekker zijn ... @Whitesaber babyboom is idd echt een tranen trekker elke week weer. @Bo12 ik weet niet precies wat mijn nod dag was omdat mijn cyclus deze maand heel vreemd was had mijn ei de 15 en daar van uit gaan heb ik 4 dagen van te voren waarschijnlijk al getest.. was eigenlijk gewoon meer omdat ik het aan zoveel dingen voelde dat ik een testje op gegooid heb.
Dank u dank u dank u! @ bo12: ik heb bloed onderzoeken gehad, en gezien het tijdstip van mijn cyclus heeft mijn ha me ook laten testen op zwangerschap. Ik had nergens op gerekend, groot was dan ook de verassing dat hij maandag belde met het nieuws dat ik zwanger ben! Toen pas ben ik gaan testen omdat ik het met eigen ogen wilde zien, en ja! Mooie roze streep! Alleen wel heel vaagjes. Dinsdagochtend wassie al weer duidelijker. Het is het het eruit kwam met het bloed onderzoek, Anders had ik gewoon mijn NOD afgewacht, as zaterdag. Nu wist ik het afgelopen maandag al!
Hallo wat leuk dat er nu een lijst is waar ik ook op zou kunnen al snap ik ook idd niet hoe dat moet...lol. Ik zou dan op de 10 moeten komen of de dag erna.... mijn cyclus wisselt namelijk met 1 dag. Zou de eerste ronde zijn en ik heb al het gevoel gehad dat het ingenesteld is. Zou een wondertje zijn naar want ik heb 2 keer veel moeite gehad om zwanger te worden. Gr. Janny
Sorry meiden, ben even afwezig geweest. TT en afgelopen dagen heerlijk in Limburg geweest. Vandaag hele dag gewerkt. Ik zie al een aantal namen in het roze op de lijst! Geweldig Ik hoop dat ik me volgende week mag aansluiten
NOD-lijst 1 t/m 15 juli 2011 1. Ijusdonno (4e ronde, 1e kindje) Berenbotje (1e ronde, 3e kindje) Miss Sunshine (3e ronde, 1e kindje) Co1984 (19e ronde, 1e kindje) Lilipower (1e ronde, 1e kindje) Volonta (2e ronde, 2e kindje) Tiepmiep (2e ronde,2e kindje) 2. Anni85 (6e ronde, 1e kindje) Merelleonie (5e ronde, 1e kindje) GFH (6e ronde, 1e kindje) Theeleutje (2de ronde, 1ste kindje Miranda80 (2e ronde, 2e kindje) 3. LaGitana (1e ronde, 1e kindje) 4. Gesina (2e ronde, 1e kindje) Daniellu ( 2e ronde 1e kindje) Lautjuh85 ( 1e ronde, 2e kindje) Veronika (1e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) 5. Rittjuh (8e ronde, 1e kindje) Sam4Hope (11e ronde, 1e kindje) Abonmanise (3e ronde, 1e kindje) Whitesaber (9de ronde, 2de kindje) 6. Evira (4e ronde, 1e kindje) Missy88 (1e ronde, 1e kindje) Trijntje81 (1e ronde, 1e kindje) (clomid 100 mg) 7. Summer1983 (7e rondje, 1e kindje) Lieser (2e ronde, 1e kindje) Lotte30 (7e ronde. 1e kindje) Wallie81 (5e ronde, 1e kindje) Maia (3e rond na MA, 2e kindje) 8. Siri1981 (2e ronde, 1e kindje) Baby Boom (12e ronde, 3e kindje) Toerist18 (1e ronde, 2de kindje) 9. Tanjax11 (3e ronde, 2e kindje) Stiene (4e ronde, 1e kindje) Princess79 (5e ronde, 1e kindje) Yulia (1e ronde, 2e kindje) linna louan (4e ronde, 1ste kindje) 10. Pompeloesje (5e ronde,2e kindje) LadyT (2e ronde, 1e kindje) Zozo (1e ronde, 1e kindje) Moedervan2boys (1e ronde, 3e kindje) 11. Poohbeer1 (3e ronde, 1e kindje) Zwabbertje (7e ronde, 2e kindje) Annabeth (1e ronde na *, 1e kindje) 12. Revolucia (2e ronde, 2e kindje) Beccy(5e ronde, 1e kindje) 13. 0903 (5e ronde, 1e kindje) N80 (3e ronde na mk, 1e kindje) Martje1979 (11e ronde, met vmk meegerekend, 2e kindje) LeenElise (1e ronde, 1e kindje) 14. Bo12 (1e ronde, 3e kindje) Lieke84 (6e ronde, 1e kindje) 15. Koekeloerie (1e ronde, 2e kindje) datumloos mamavanjoshua (1e ronde, 2e kindje, Provera gehad) jeskejes Totaal: 55 3 Zwanger,2 Ongesteld,.. Vlinder,1 MMM,... Negatieve test,... Twijfeltest,...Niets doorgegeven Mamavan2boys je staat erbij
Bekijk bijlage 163150 Dag meiden dit is de eerste ronde dat ik met ovutest werk. Wat denken jullie? Ik dacht dat degene van vandaag wel positief zou kunnen zijn..maar twijfel of hij niet nog donkerder moet worden.. En wanneer klus ik nu het beste? vanavond nog?? of morgen?? Hoop dat jullie mij kunnen helpen..