NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    verloskundige/operatieverpleegkundige
    zeeland
  2. Maia

Maia Niet meer actief

jaaa theeleutje :D wat super! gefeliciteerd!

@babyboom: ja ik kijk het zometeen ook weer!!!
    @leeftijd: ik ben nu 27, was 25 (nou ja, ik werd de volgende dag 26 ;)) toen ik mijn eerste kindje kreeg.

@MvJ: fijn dat het goed gegaan is met de buisjes! Hoe gaat het met je maag?

3. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    Heyyyy wat leuk... zie ik ineens mijn naam staan!!! Voel me ineens gezien. Soort van wanhopige zoektocht naar contact aangezien mijn man mij nu al zat is mbt babypraat,whahaha.

Bedank voor het op de lijst zetten... Hoe werkt dit nu eigenlijk precies dan. Is er 1 die alles bij houdt?

Gr. Janny

4. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    @ Theeleutje: GEFELICITEERD MEID!!! Geniet ervan.

@ Whitesaber: succes meid. Ik duim hoor :D...

@ Tiepmiep: kan ik me voorstellen. Zo voelde ik me destijds ook toen ik zwanger was van mijn zoontje. Ik kon het eerst bijna niet geloven... Eerste wat ik zei was: ik ga morgenochtend toch nog maar even een extra testje doen hahaha.

@ Moedervan2boys: welkom hier, van mijn kant :D.

@ Lautjuh: ooow dat klinkt als een zeer leuke tijd zeg! Leuk dat je weer terug bent, gezellig! :D

@ Beccy: Ik heb zou gewoon lekker gaan klussen :D...Het ziet er enorm positief uit :D.

@ Maia: ik ben idd ook blij dat het goed is gegaan. Met mijn maag gaat het goed. Alleen heb ik nu wel weer steeds een hongergevoel, morgen ff de huisarts bellen om te vragen of de verwijzing klaarligt voor een slikfoto...

5. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    ja?? dus vanavond nog maar eens een nachtje wakker worden..pff en was vandaag echt kapot op mijn werk..gisternacht ook geklust, maar mijn vent is pas om 12 uur thuis..en vandaag dus weer..Leuk hoor die late diensten..NOT! In ieder geval bedankt voor het advies..

6. beccy

beccy Fanatiek lid

17 jan 2011
    1.191
    0
    36
    zeeland
    ga nu ook babyboom kijken..

7. mamavanJ&D

mamavanJ&D VIP lid

23 aug 2006
    7.212
    0
    0
    werkzoekende...
    Zwolle
    Hier staat ook Babyboom op.

8. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Bedankt mamavanjoshua5109....leuk om erbij te zijn.

9. N80

N80 Actief lid

23 mrt 2011
    364
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik ben ook aan het kijken naar babyboom. Erg leuk!

Vandaag weer negatieve ovutest. Wanneer zou hij nu komen. Vanavond toch ook weer lekker aan de klus voor de zekerheid;)

10. Zwabbertje

Zwabbertje Bekend lid

12 mei 2011
    643
    0
    0
    secreteresse
    Theeleutje, gefeliciteerd en dat meteen de eerste ronde!!

Mv2boys, welkom hier en klets lekker mee

Ik zelf was 25 dat ik zwanger werd van de eerste, ik ben nu 29

IK kijk babyboom altijd op donderdag terug als manlief naar de tafeltennis is.

11. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    ik kijk altijd the bachelor. Maar is nu laatste keerl is babyboom elke week of..? Ik heb mijn testen binnen...moet zooo mn best doen te wachten :p weet niet meer wie het vroeg maar ik ben 22, over paar daagjes 23 en mijn verloofde wordt 32 dit jaar. Ik ben sinds vorige zomer van de pil ivm hormonen waar ik niet lekker op reageer. Maar sinds deze maand echt bewust voor kindje bezig. Bedacht me dat ik zeker wel 10 jaar aan de pil ben geweest en gelijk regelmatige cyclus had toen ik stopte.

12. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Heb een vraagje voor jullie en vooral voor de gene die al zwanger zijn.

Kun je na je innesteling al meteen obstipatieklachten krijgen? Dit weet ik namelijk niet van de eerste 2 aangezien ik bij beide tot 3 maanden ongesteld ben gebleven en dus dit nog niet zo bewust heb meegemaakt. Ik heb wel tijdens de zwangerschappen hier erg last van gehad maar nog niet zo snel of ben me er niet bewust van geweest

Weet niet of dit hier ook thuis hoort maar ben benieuwd naar jullie ervaringen en of dit uberhaubt mogelijk is... heb de innesteling wel gevoeld volgens mij.

Gr. Janny

13. Revolucia

Revolucia Actief lid

10 apr 2009
    475
    1
    0
    regio Rotterdam
    Het gaat weer lekker hard hier; gezellig dat er zo enthousiast wordt gekletst! Hier vandaag onwijze krampen in de bm-streek, mn ei zal wel van zich laten horen hihi :D
    Vanmiddag maar even een extra klus-momentje ingelast.. sowieso nooit vervelend he??

Ben een van de weinigen hier die geen babyboom kijkt geloof ik... maar als ik mijn vrienden mag geloven ben ik qua televisiekijken OF de ideale vrouw OF een halve kerel (sport, actiefilms en nieuws/actualiteiten, dan heb je t wel gehad).
    Ga zo maar eens beginnen met wat tassen pakken, want heb vanochtend via vakantieveilingen een weekendje weg gescoord voor nog geen 50 euro!! :D:D Ben echt heel blij, omdat we eigenlijk geen geld hadden om weg te gaan...

@ theeleutje: GEFELICITEERD!! Weer wat meer roze op de lijst!

@ mvj: Zielig he, die buisjes? Emma heeft ze afgelopen november gehad. Vond de narcose moeilijk om te zien, maar haar oorproblemen zijn wel 100% minder geworden. Hoop dat t met Joshua ook zo gaat!

@whitesaber: ook hier wordt voor je geduimd...

@moedervan2boys: wij worden het baby-geklets niet zat hoor, daarvoor zitten we hier hihi

Ik ben trouwens (net) 27, was 24 toen ik beviel van de 1e..

14. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Hallo Revolucia, fijn om te horen... weet nog dat ik mezelf op een gegeven moment zelfs zat was maar das nu nog niet het geval hoor.

Ben in mijn hoofd de kamer van onze jongste al aan het opdelen en inrichten met een deel roze en dan zo diagonaal een streep door de kamer heen...hihih. Zal wel weer een jongen worden mocht het lukken maar dromen moet kunnen toch?

Gr.

15. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    ow ja en ik was ook 24 bij de 1ste maar nu al 35...time fly`s!!!

16. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    En wat voor gevoel had je dan?

17. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Theeleutje gefeliciteerd, gaat goed zo zeg.Lekker vroeg testen voor de nod ;)

18. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Steken onderin buik, drukkend gevoel op in mijn rug en ik was duizelig die dag en niet zo`n klein beetje ook, zelfs trillerig. Ik kan het niet anders verklaren als dat dat de innesteling geweest moet zijn. En nu dus al vanaf gister onwijze verstopping en ik drink plenty, eet altijd vezelrijk brood en veel fruit dus daar kan het niet aan liggen. Omdat de laatste keer dat ik er dus zo`n last van had zo vers nog in het geheugen ligt is de paniek er al in geschoten en ben zwaar aan het drinken geslagen.

19. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Hey!!
    Vanmiddag, tijdens het koken, kreeg ik een onwijze steek in mijn onderbuik en sindsdien ben ik echt duizelig, niet leuk meer!!
    2x toe heel licht roze afscheiding bij het afvegen, verder alleen ongelooflijke ongi kllachten, sterker dan normaal.
    Zou dit de innesteling kunnen wezen? en zou een test morgenvroeg positief kunnen zijn??

20. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Hallo AnitaElisabeth, wat grappig.. dezelfde klachten! Dat je morgen nog geen test kan doen kan ik je wel vertellen maar over dat andere kan ik je geen antwoord geven.

Je kan pas testen na de eerste dag van je volgende menstruatie, soms iets ervoor al maar om op kosten te besparen zou ik gewoon nog ff wachten...;)

Deel Deze Pagina