NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. whitesaber

whitesaber Niet meer actief

@ladyT Het ligt eraan hoe sterk je reageert op de hormonen lijkt mij
    Er zijn vrouwen die de hele zwangerschap misselijk zijn :)

2. Ijusdonno

Ijusdonno Lid

24 jul 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames,

Hoe is het met iedereen?
    De NOD's beginnen nu te naderen...!!

Hier denk ik dat t over is... :( Heb het gevoel alsof m'n onderrug uit elkaar getrokken wordt. Rugpijn is bij mij een teken dat ongi er waarschijnlijk toch echt morgen aan zit te komen :x Ik mag misschien nog niet klagen, omdat er genoeg dames veeeel langer bezig zijn en al in de mmm zitten. Maar ik ben echt wel heel erg verdrietig vanochtend bah :( Deze maand voelde ik gewoon van alles wat ik normaal niet voel... Dus een nog hardere klap. Elke maand is te lang voor iedereen met een kinderwens denk ik...

Ik probeer positief te blijven en te hopen dat mijn ongesteldheid morgen uitblijft (onder het motto geen bloed geeft moed) en dat deze pijn 'gewoon' is omdat het normaliter morgen zover zou zijn... Maar ja ik vrees het ergste... Ok einde klaagzang, sorry :) Ik heb mezelf weer herpakt ;) ;)

Ik hoop dat alle dames die nog in afwachting zijn gauw op roze mogen!!

Liefs,

IJD.

3. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

@Ijusdonno: ik snap helemaal wat je bedoeld! hier precies het zelfde! Vrouwen lichaam is moeilijk te volgen... succes met wachten, ik duim voor je!!!

4. Ijusdonno

Ijusdonno Lid

24 jul 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    #584 Ijusdonno, 30 jun 2011
    Laatst bewerkt: 30 jun 2011
    @lilipower tja we zitten in hetzelfde schuitje he?! Ik duim ook voor jou..!! Voel je al iets meer?

Edit: ik had net wel bijgelezen, maar schijnbaar toch niet goed hihi. Ik zie nu dat je niet heel veel voelt en normaal wel 3 dagen van te voren, hopen dat dit goed nieuws is dan! Temp heb ik geen verstand van, maar volgens mij is een verhoging in je temp toch positief?

5. Lilipower

@Ijusdonno: heb wel verschillende klachten, me buik voelt raar maar dan veel te hoog... zoals je waarschijnlijk wel weet denk je nu 6 keer meer over na en je lichaam kan je schijnbaar goed voor de gek houden! Ik probeer me er een beetje bij neer te leggen want we zijn echt net pas begonnen dus nog hoop zat maar toch zit die twijfel me af en toe helemaal niet lekker... krijg ideeen als: wat als niet lukt of wat als... *lekker mezelf een beetje gek maken.

Er zit echt helemaal niets van geduld in mij!!!

6. Ijusdonno

Ijusdonno Lid

24 jul 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lilipower Zooo herkenbaar... Ik probeer ook niet overal op te letten en af te wachten, maar die gedachten van "wat als het niet lukt..?!" gaan ook door mijn hoofd :(

Waarschuwing even details die wellicht onsmakelijk kunnen zijn sorry: Maar net voor het douchen even gaan plassen en toen ik ging vegen leek ik een beetje bruin te zien? Een veegje maar... Zou dat oud bloed zijn? Ik ben dat niet gewend..??

7. Lilipower

Ijusdonno: Dat heb ik wel altijd als ik ongesteld moest worden, is oud bloed? ongeveer een half dag van te voren. Maar kan natuurlijk bij iedereen verschillend zijn....
    hier enkel en alleen wittig,gelige afscheiding. (sorry details!)

Heb je al een test gedaan???

8. Ijusdonno

Ijusdonno Lid

24 jul 2009
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    @lilipower hmm ok oud bloed dus... Die rugpijn is op dit moment verschrikkelijk, dus ik denk dat het er echt aan zit te komen :( Test had ik wel al eerder 1 x gedaan (veel te vroeg natuurlijk en omo-wit), omdat ik zoveel voelde :)
    Als het niet echt doorzet wil ik morgenochtend misschien toch nog testen (vriendin van mij verloor wel bloed rond nod en 2 dagen later had ze toch een posi-test in handen...) Maar meer voor de zekerheid, denk dat het voor deze ronde toch echt voorbij is voor mij helaas...

Nu maar naar het werk... Tot vanavond!

9. Maia

Maia Niet meer actief

@LadyT: probeer niet eerder dan 4 dagen voor je NOD te testen. Dáárvoor zijn er echt weinig vrouwen die positief testen en zelfs 4 dagen ong. is nog geen garantie.

Ik vind het ook moeilijk maar ik loop gewoon niet langs de drogist :D en ik heb er geen in huis dus dat helpt wel.

10. Lilipower

Ik heb dat ook, als ik testen in huis heb dan wil ik ook testen dus heb met mijn mannetje afgesproken dat hij tot maandag de boodschappen doet en ik dus niet in de buurt van winkels kom (gelijk bijkomend voordeel dat mij weer tijd scheelt) hij wordt waarschijnlijk ook al helemaal gek van getwijfel.
    Mijn zus wachte altijd tot ze 5 dagen over tijd was... was moeilijk maar dan heb je wel een duidelijke uitslag en is de teleurstelling er maar één keer als niet zo is. Volgende maand ga ik dit ook eens proberen!!!

11. poohbeer1

poohbeer1 Actief lid

31 mrt 2011
    218
    0
    0
    NULL
    NULL
    hey iedereen, hier nog altijd geen ei te spotten :( zou men ei rond de 28ste hebben maar nog altijd niet gespot! als je elke dag test kan je hem toch niet missen, toch? ik voel het nu al aankomen dat het deze maand weer niks gaat worden, heb er geen goed gevoel bij..:(

12. Moedervan2boys

Moedervan2boys Actief lid

28 jun 2011
    190
    0
    0
    full time, stay at home moeder.
    overijsel
    Hallo dames... wat veel onzekerheid hier vandaag! Even een kleine opkikker dan van mij, al zou dat ook valse hoop kunnen zijn... ik heb mijn periode tot 3 maanden gehad van beide kinderen dus zelfs al word je ongesteld dan is dat dus ook mogelijk en ik had echt niet maar een klein beetje bloed ofzo want dat zeggen ze dan.

Heb trouwens niet getest toen hoor want was er toen al zolang mee bezig dat ik er ff klaar mee was en denk dat dat ook heeft geholpen. Toen ik er dus even niet meer zo mee bezig was werd ik dus zwanger!!!!

Hier helemaal geen klachten meer behalve dat ik het gevoel heb dat mijn hart sneller klopt en dat s morgens mijn borsten wat pijnlijk zijn. Kan ook allemaal weer wishfull thinking zijn maar we houden hoop.

Sta trouwens maar op 1 lijst en zie dat er nog 1 is???? Mijn nod is de 10de en ga dus voor een derde. Wie wil mij ook op de andere lijst zetten want knippen en plakken werkt niet.

13. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Hey!!

Helaas, ik ben 1 dag voor mijn NOD ongesteld geworden :(
    Dus dat wordt weer een maandje langer wachten!!
    Alle andere dames, heel veel succes!!

Kus Anita

14. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Hey AnitaElisabeth... heb je net een pb gestuurd. Wat jammer zeg....je bent het dus een dag eerder!? Scheelt je een test maar is echt balen.

15. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    hahaha inderdaad!! die test kan ik nu wel bewaren voor de volgende keer!!!
    Ik las net je berichtje boven de mijne, zal wel een wondertje zijn als het toch zo is!!
    Ik denk alleen bij mij dat het niet zo is, mijn buik doet nu echt heel zeer, alle ongi klachten die erbij horen zeg maar!!

Kus Anita

16. Moedervan2boys

28 jun 2011
    190
    0
    0
    overijsel
    Zat ook te twijfelen of ik dat wel moest neerzetten eigenlijk maar bij mij was het toch echt zo en volgens mij had ik ook alle gewone klachten. erg wonderbaarlijk idd. Wat wel een voordeel was dat ik ipv 9 maanden nog maar 6 hoefde te wachten op de kleine.

;)

17. Maia

Maia Niet meer actief

wat balen Anita.

18. Lydia2906

Lydia2906 Bekend lid

7 nov 2008
    857
    0
    0
    Gister getest, kon het niet laten. Omo-wit....
    Nu afwachten maar. had gister wel ongikrampen, maar niks gekomen.
    Misschien morgenvroeg nog een test, maar zie het neit gebeuren dat ik zwanger ben. heb het gevoel niet iig.
    Meiden succes allemaal en voor de dames die ongesteld zijn, kop op!
    Volhouden hè??!! Dikke knuf!

19. Trixy

Trixy Lid

5 jun 2011
    10
    0
    0
    Achterhoek
    Hallo dames!
    ik lees al even mee, maar heb nog nooit is gepost.
    Sinds juni vorig jaar zijn wij gestopt met de pil en gaan we voor een tweede kindje. Ik heb een zoontje van goed 2. 11 december 2010 heb ik miskraam gehad met 7,5 wk. Mijn cyclus loopt sinds een maand of 3 weer op rolletjes. Volgens de kalander is volgende wk woensdag mijn nod. Echter heb ik t idee dat ik dit keer een aantal dagen eerder mijn eisprong heb gehad, gezien slijm en dergelijke symptomen. Ik vind t elke x weer spannend... Ongi of niet? Baal nu wel heb een schimmelinfectie sinds 3 dagen. Hoop dat t zo weer over is, heb er een zalfje voor.

Op naar gezellige gesprekken hier.

Liefs trix

20. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    jammer anita! Volgende ronde beter :) ik zit nu 4 dagen voor mijn nod. Maar ik ga echt nog niet testen. Maandag ben ik vrij en hele dag alleen thuis. Als ik overdag niet komt, ongi, dan test ik 's avonds....

Deel Deze Pagina