Ik werd ook gek toen! Zo blij als je het dan kwijt ben Ik geloof niet dat ik mannetje zover krijg vanavond. Heeft het nog zin als ik mijn ei heb vandaag? Anders moet de trukendoos even open
Volgens mij kan het nooit kwaad toch...!? Lekker samen douchen dan komt het vanzelf..hahaha. maar jij had dus al last van obstipatie na je innesteling....? En pijnlijke borsten dan? Die heb ik wel lichtelijk vlak voor mijn menstruatie maar nooit zo ver ervoor...
Ik had ook de tweede week al na de bevruchting obstipatie. Maar was bij mij wel na 5 weken weer over....
Ik heb helemaal geen last van obstipatie, kan juist heel goed poepen Mijn buik is opgezet, en m'n riem heb ik ook al een gaatje slokker. Hoe zal het met de dames gaan van 1 en 2 july?..... Heeft iedereen al gereageerd?
Jeetje, wat gaat het hard hier! Zal moeite kosten om alles bij te lezen straks, heb de komende 4 dagen geen internet... @ de rode dames: balen!! Nieuwe ronde, nieuwe kansen.. @ alle bijna-testers: succes met het afwachten!! Zoek afleiding he, anders maak je jezelf helemaal gek.. Zelf ben ik van plan echt pas op (of zelfs na) NOD te testen, misschien ook omdat het zo onwerkelijk voelt om er op deze manier mee bezig te zijn. Onze eerste was een absolute verrassing (heel welkom, maar helemaal niet naartoe geleefd) en ik weet van mezelf dat ik me gauw laat meeslepen... Verstand op 0 en wachten maar dus... @ Beccy: rot voor je, dat jullie ruzie gehad hebben. Hoeft misschien niet te betekenen dat hij nog niet klaar is voor een kindje hoor. Heel veel mannen hebben moeite met 'verplicht' klussen (misschien een stukje faalangst... maar da's de psycholoog in mij) en ik weet van die van mij iig dat hij geen idee heeft hoe nauw het kan luisteren. Een dagje eerder of later, wat maakt dat nou uit? Ow ja, en omdat onze eerste zo'n verrassing was, heb ik alleen getest (wilde hem niet onnodig laten 'schrikken'). Ik ben de kamer ingelopen met de legendarische woorden: schat, zet je playstation maar even uit en ga goed zitten... ' Hahahaha, sweet memories! Het eerste wat hij uit kon brengen was trouwens: 'ik ga een borrel inschenken' hihi
Hey de mijne ook... daar ben ik nog maar niet over begonnen aangezien me dat wel heel erg snel leek en niet voor gek verklaart wilde worden. De vorige 2 keer kon je pas met 5 maanden echt iets zien en met de eerste werd me zelfs na de bevalling gevraagt met wiens baby ik liep en bij de laatste vroegen ze of ik met de kleine van me stiefzusje liep...grrrrr
Ik had later in de zwangerschap wel last van obstipatie, begin volgens mij niet. Maar t is bij iedereen anders. Testen heb ik de 2x dat t positief was alleen gedaan. Daarna gebeld met een enorm enthousiaste mededeling. Wel lastig om dan een hele dag te moeten wachten voordat je t live met elkaar kunt delen. Spannend al die kwaaltjes in de laatste week voor de nod. Ik word er altijd beetje gek van. Voel ineens van alles en dat soort dingen. Nu heb ik behoorlijk gevoelige borsten, meer dan normaal. Ben niet zeker van mijn nod of dit weekend of woensdag is. Heb namelijk t idee dat mijn eisprong eerder was dit keer. Heeft een (sorry niet heel prettig) schimmelinfectie ook iets te maken met een kwaaltje voor je nod al?
Hi Hier even een off-topic vraagje: de eerste dag van mijn laatste menstruatie was 15-6-2011. Ik heb sindsdien eenmaal per twee dagen geklust. Volgens de calculator was mijn ei gisteren, maar ik heb al sinds eergisteren ongi achtige buikpijn, een trekkend gevoel in mijn liezen, een dikke buik alsof ik ongesteld ben en veel afscheiding tov normaal. Dit is mijn eerste ronde voor eerste kindje, maar ben wel al 6 maandem met de pil gestopt. Ik gebruikte sindsdien condooms. Ik heb ook een soort drukkend gevoel in mijn vagina. Sorry voor de details... Zou dit allemaal van mijn eisprong komen? Gr kim
Bij mij was het bijna precies hetzelfde alleen dan zonder de afscheiding... maar goed, ik weet dus ook nog niks!
We lopen allemaal min of meer gelijk geloof ik... ik had gisteren ineens ook onwijze krampen (veel erger dan ik gewend ben). Heb ook t idee dat mn buik is opgeblazen. Neem aan dat t mn ei was, maar die dat voel ik normaal eigenlijk nooit... en zo blijven we lekker in onzekerheid zitten he?
Ik had eerder heel vaak schimmelinfectie en eigenlijk heb je dan alleen een vreemde kleur afscheiding, niet fris odeurtje en jeuk al is dat laatste niet altijd. Maar geen Nod achtige klachten...
Ja vreemd hé! Ik kan me ook niet herinneren dat ik de afgelopen maanden dit voelde, maar dit is pas de eerste maand dat we echt bezig zijn, dus let ik vast ook beter op. De afscheiding is gewoin doorzichtig, maar wel irritant! Ik ga iedere keer kijken of ik ongesteld ben. Zo voelt het namelijk! Maar dat zou nog niet moeten, want mijn NOD is pas 11/12 juli! Nou ja... Afwachten maar! Succes voor de testende dames! Ik duim voor jullie!!
Jeetje meiden wat gaan jullie hard. Heb wel alles terug gelezen, maar kan niet op iedereen reageren (probeer het wel): Lady T: Ik vind het wachten ook zo vervelend. Vooral omdat het zo lang is (11 dagen) en je zeker weet dat de zwtest niks doet. Ik voel deze maand helemaal niks (vorige maand dacht ik de innesteling te voelen). Ik was bij de eerste pas misselijk bij 7 weken.tot en met week 14. Maar heb ook voor me zelf besloten er niet meer iets achter te zoek. ook heb ik besloten pas na mijn NOD te testen. Maar dat zeg ik nu .... IJusdonno, meid ik begrijp je helemaal. Iedereen hier wil graag een kindje, dus jij ook. Dan maakt het niet uit hoelang je bezig bent. Maar vraagje: heb jij zolang je cyclus bij gehouden? poohbeer, ik heb vorige maand ook men ei gemist. Maar ben waarschijnlijk niet lang genoeg doorgegaan toen. Anita, balen, maar succes volgende maand. Trixy, welkom hier. Toerist, ik test alleen. Heb het idee hem ermee te verrassen. Maar moet ook zeggen dat ik er meer mee bezig ben dan hij. Hij weet niet eens wanneer mijn NOD is. Beccy, vreselijk dat het op ruzie uit is gelopen. Blijft moeilijk om, om de dag te klussen als het moet. Hier vorige maand daar wat woorden over gehad, dus wel herkenbaar. Hier weinig te melden. Ben nog in afwachting en voel niks raars. Klussers/testers allemaal succes.
Nog een paar dagen! 8, 9 of 10 juli is NOD. Laten we maar van 10 uitgaan haha. Ik voel alleen enorm veel deze keer! Ben zo bang dat het allemaal komt doordat ik er zo op let deze keer. Alles op een rijtje: - drukkend/buikpijnachtig/kloppend gevoel aan de linkerkant van mijn buik (ook de kant waar ik mijn ei heb gehad deze keer denk ik) - gisteren opeens een enorm pijnlijke steek in mijn rug toen ik wat uit de koelkast wilde nemen en is sindsdien gebleven. Met momenten gewoon af en toe een pijnlijke steek en op andere momenten is het constant lichtjes aanwezig. Ohja, het is ook aan de linkerkant en trekt soms door tot aan mijn buik langs de zij. - Vanacht om 4u klaarwakker en niet meer kunnen slapen daarna! Terwijl ik normaal heerlijk doorslaap, heb enkel inslaapproblemen haha. - én tot slot 4 blauwe aders op mijn linkerborst.. terwijl ik er nog anders maar 1 heb.. Hehe, waarschijnlijk is het allemaal aanstellerij, maar ik hoop zo dat iemand er wat van herkent... Ik twijfel zo omdat het allemaal nogal vroeg is lijkt mij!
ik ben van mezelf ook bang dat ik er nu zo op let meer dingen zie maar die er misschien eerder ook wel waren? Zo zag ik vandaag grote blauwe aders op mijn borsten, kan me niet herinneren die altijd zo gehad te hebben. Mijn vriend kon dit ook niet echt bevestigen... Ik heb me vandaag ingehouden met testen, goed he haha. Nog ff doorzetten. Hoop op allemaal positieve berichtjes dit weekend meiden!
@missy88: Hi! Ik meende dat gisteren ook te zien, althans, mijn tepels leken zachter en groter. Maar ja... Zou ik dat ook gemerkt hebben als ik niet extra opgelet had.?? Waarschijnlijk niet! Al dat getwijfel! Ik moet nog 11 dagen wachten tot NOD, dus ik probeer mezelf maar niet al te gek te maken. Succes voor de dames die vandaag testen! X
goedemorgen! Nou ik denk dat ik niet zwanger ben, m'n zware ongesteldheidsonderbuik is begonnen dus ik zal ergens volgende week wel ongesteld worden.
Toen ik zwanger was van de 1e heb ik ook nog wel last gehad van buikpijn, dus dat zegt ook niet altijd wat. Aders die je goed kunt zien aan je borsten is idd ook een goed teken. M'n man en ik gaan samen testen, ik heb het hem gister gevraagt, en daarna vroeg hij; wanneer moet je ongesteld worden dan? Ik denk dat de meeste mannen niet eens precies weten hoelang een cyclus duurt... Wij hebben vandaag een rustdag heerlijk! we gaan straks nog even boodschappen doen. Gister belde er een moeder van een jochie bij de m'n zoon uit de klas, of het jochie morgen een paar uur hier kon komen, ze moest met haar dochter weg. (2 weken geleden is hij ook al 4 uur hier geweest) Ik heb nu maar gezegt dat het niet uitkomt, we hebben zondag ook al een drukke dag voor de boeg. Lekker rustig aan doen, is ook fijn hoor. Het jochie uit z'n klas is namelijk erg druk.
Goedemorgen dames! Dat is even hard werken om alles weer bij te lezen, zeg! Er wordt heel wat afgekletst zo in een dag @AnitaEliabeth: wat ontzettend vervelend voor je! Eerst lief voor jezelf zijn en dan op naar een nieuwe kans! Hier kwam ik gisteravond pas erg laat thuis (rond middernacht), en baalde behoorlijk, want dacht gisteren dat ik echt 'mijn ei' had... Ik weet het; dit verkondig ik al een week, dus wellicht zijn ovitesten niet zo'n gek idee meer... maar heb nu ook het idee dat ik "mijn systeem" doorheb Volgens mij telde ik verkeerd... ik telde altijd als begin van mijn cyclus de eerste dagen mee waarop ik alleen bruin/rode afscheiding heb, maar ik las gisteren dat je moet beginnen op de dag dat je helder rood bloed hebt... Mijn ongi-periode ziet er altijd als volgt uit: 3 dagen bruin/rode afscheiding, 2 dagen helder bloed, 1-2 dagen bruin/rode afscheiding. Hoe zouden jullie dan tellen? ach weet het ook niet...heb manlief nog wel kunnen bewegen om gisteravond te klussen (was niet erg veel overtuiging voor nodig).. Dus we zullen zien! @becky: ik herken het wel hoor! vorige maand net op het 'goede moment' haakte hij af... pffff dan baal ik wel stevig, maar wil ook niet laten merken dat ik er zo gericht mee bezig ben. Fijne dag vandaag dames!