NOD 1-15 Juli 2011

Discussie in 'NOD forum' gestart door Anni85, 29 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LadyT

LadyT Fanatiek lid

10 jun 2011
    1.042
    1
    38
    @Ijusdonno, Miss Sunshine, Co1984, Lilipower en Volonta

spannend, vandaag jullie NOD! Ik zal voor jullie duimen!

2. Lilipower

Lilipower Niet meer actief

Volgens mij ei (de 16de) was mijn NOD gisteren al maar heb hem voor de zekerheid maar op vandaag gezet. (eerst was die al 5 juli) lekker verwarrend allemaal!
    Ik had de afgelopen twee dagen erg last van een soort kwampen in mijn buik maar om nou te zeggen dat het ongie kwampen waren, dat niet!
    Vandaag ineens verdwenen en is er misselijk en een warm gevoel voor terug gekomen... geen idee wat ik hier van moet denken!

Ga vanmiddag weer ff testjes kopen en als morgen nog niet ongesteld ben dan een testje doen! hoop dat ik nog kan wachten :D

3. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Aders op je borst zou wel een teken kunnen zijn.

Manlief niet zover gekregen. We kregen vlak ervoor een (zinloze) discussie en toen wilde hij echt niet meer. Balen, maar wie weet waren de dagen ervoor genoeg.
    Mijn borsten voelen wel anders. Net alsof ze op mijn lijf zijn geplakt en er niet bij horen...haha.

4. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Goedemorgen!

Oh dames van de vandaag-NOD; Succes! Hopend op roze hier!!

@Maia; Niet ongi worden hoor meis! We willen roze hoor ;)

Vandaag ook mijn NOD, alleen de banner gaf morgen pas aan?
    Maar vandaag is toch echt dag 34.
    Afijn, morgen gaan we testen, dus ik hoop morgen een dikke vette posi-test neer te kunnen knallen, maar ga maar uit van niks gezien mijn vreselijke historie van strrrrralend witte testen!

5. Bo12

Bo12 Bekend lid

20 mei 2011
    903
    0
    0
    Succes met testen Anni

Weet niet meer wie het over veel afscheiding had trouwens. Maar dat klopt hoor. Rond je eisprong kun je veel afscheiding hebben (vruchtbaar slijm).

Ben zo benieuwd naar alle testen vandaag!

6. Anni85

Anni85 Fanatiek lid

14 jan 2011
    3.399
    0
    0
    Mama van 2
    Zuid-Holland
    Ja ik ook Bo!
    Wie gaat er eigenlijk vandaag testen?

7. Maia

Maia Niet meer actief

@Anni: thanks, we zullen zien.
    Volgens mij heb jij morgen ook je NOD, als al jouw rondes 34 dagen duren moet je op dag 35 ongesteld worden en dan is dat 35 je NOD, morgen dus :) maar die ene dag lijkt me niet zoveel uit te maken :)

8. hopeandfaith

hopeandfaith Niet meer actief

Hallo dames,Succes allemaal met wachten en hopen op veel Roze :DIk heb 4 July mijn NOD heb geen buikkrampen helemaal niks alleen nu al 2 dagen s'ochtends misselijk en mijn Tepels zijn Donkerder en groter geworden en aders zijn meer te zien!!maar goed een vriendin van me is al een jaar bezig en die zegt ook van je kan zoveel dingen zien of merken maar het is vaak allemaal schijn!!.. het is gewoon een kwestie van afwachten pas als je een Positieve Test heb!! (maar dat wil ik dus niet horen) want normaal gesproken heb ik altijd buikkrampen een week voor mijn Nod en nu nog helemaal niks is toch raar??maar goed zal wel weer spoken zien!!Sorry dames moest het er even uit gooien ;)

9. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Goedemorgen dames,

Voor mij is het ook spannend. Vandaag is mijn NOD, maar nog niets te zien. Ik ben altijd heel erg op tijd. Ik heb even de laatste maanden mijn cycli erop na geslagen en zo ziet het eruit:
    jan 27 dagen
    febr 27
    mrt 28
    april viel erbuiten
    mei 27
    juni 28

Vandaag is dus mijn NOD en zit vandaag ook op de 28e dag. Ik durf eigenlijk geen test te doen, omdat we bijna 3 jaar (sept) bezig zijn.
    Ik heb wel al een dag of 4/5 echt zere borsten. Geen last van mn tepels, maar als ik savonds mn bh uit doe, poehhh dan is het net of ik de dag ervoor 20 kg gewichtheffen heb gedaan met mijn borsten.

Ik denk dat ik wacht tot zondag en als ik dan nog niet ongi ben, maar eens een testje wagen. Wil eerst goed overtijd zijn.

Ik ga ook voor jullie duimen, ladies.

Liefs Kweb

10. Trixy

Trixy Lid

5 jun 2011
    10
    0
    0
    Achterhoek
    Hallo!

Weer een dagje verder..het duurt altijd zo lang voordat je kunt gaan testen. Eigenlijk is het toch gek dat je jezelf zo "gek" kunt maken.

@Kim198, zou idd je ei kunnen zijn gisteren. Ik voel de ene keer meer dan de andere keer, meestal wel doorzichtige slijm...succes meid.

@moedervan2boys, weet het ook niet. Heb meestal 1 per jaar een infectie. Vervelend, maar tis gelukkig bijna voorbij. Nu maar "rustig" afwachten!

@Zwabbertje, dank je!

@Toerist18, nee de meeste mannen zijn echt niet bezig met de cyclus van de vrouw denk ik. Maar goed ook, anders zouden we hier samen gefrustreerd raken :)

@LadyT, ik vind het ook lastig met start van tellen, want heb dus ook meestal 1 dag dat het wat waterig of bruinig is. Vorige keer had ik ook maar een hele korte menstruatie. Meestal ben ik het 3 dagen en dan een dag niet en dan nog een dag of 2, maar de laatste keer was het maar een dag of 3. Verder wel een normale qua hoeveelheid.

@Lilipower, ben benieuwd!!

@Bo12, balen dat je dan in die discussie terecht komt. Ik heb dat ook wel eens gehad. Volgens mij komt het dan ook doordat het niet geheel spontaan is allemaal.

@Gesina, gooi het er maar uit meid. Daarom toch ook dit topic, kunnen we over dit soort dingen kletsen. Klinkt allemaal wel als symptomen.......spannend allemaal.

@ Kweb, meid ik duim heel hard voor je!! Wanneer denk je te gaan testen of wacht je nog ff af??

@ alle vandaag en morgen NOD-dames, Ik duim voor jullie allemaal.

@ meiden op rood, dikke knuffel!

Ga zo even brood maken en dan de kleine man in zijn bed leggen. Kan ik nog wat gaan doen hier en vanmiddag even op pad voor nieuwe plantjes in de vensterbank!

Liefs,
    Trixy

11. hopeandfaith

@ Trixy Dank je wel :D

12. hopeandfaith

@ Theeleutje ik zie dat je zwanger bent :D Gefeliciteerd zeg!!

13. lola28

lola28 Lid

19 jun 2011
    63
    0
    0
    Hallo allemaal,

Ik doe ook mee met het wachtbankje voor Juli.
    Mijn NOD is 7 juli. 8e ronde 1e kindje.
    Ik kom er ook even niet uit hoe ik het in vul op het lijstje.
    Misschien dat iemand kan helpen?
    Spannend hè dat wachten!!

14. Missy88

Missy88 Actief lid

19 jun 2011
    314
    2
    18
    NULL
    Gelderland
    weer even bijgelezen. Iedereen succes met testen!

15. Trixy

Trixy Lid

5 jun 2011
    10
    0
    0
    Achterhoek
    Oooh jeetje help dames!

Ik was net in mijn kastje aan het rommelen en zag dat ik nog 1 kruidvattest had liggen. Dus ik zo koppig als ik dan ben...hop testen. Tis echt nog te vroeg want ik heb volgens mijn kalender pas woensdag mijn nod, maar heb het idee dat ik mijn eisprong een dag of 4 eerder had, doorzichtige slijm en wat buikpijn.

Nou ik dus testen en er staat een hele vage dunne lijn. Het is zo vaag dat ik het niet eens fatsoenlijk op een foto kan zien maar zo wel iets....

16. Sam4Hope

Sam4Hope Fanatiek lid

25 feb 2011
    3.142
    0
    36
    Verzorgende Niv3 IG
    @ Trixy: nou dat geeft hoop! Een streep is een streep he, als er niks te meten was wassie wit geweest he.. Dus alvast heel voorzichtig gefeliciteerd, duim voor je dattie snel donkerder is!

@ de rest: heb niet alles bijgelezen, wat een hoop werk!

Hier nog steeds geen kwaaltjes.. zo gek..
    Mijn NOD komt ook steeds dichter bij.. daar gaan we weer he...

17. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Hi meiden,
    Daar ben ik dan ook eindelijk weer eens!
    Ik ben alleen op vrijdag vrij en in de avond elke keer gestudeerd nog, pff. Best pittig.
    Maar heb hel meegelezen op mijn mobiel, alleen dan is het reageren op al die berichtjes wat lastig.
    Maar wat spannend iedereen op de wachtbank he...pfff.

@Trixy, oh meis, kon je het niet laten ;) Je zou dan nu 3wkn2dg zijn. Het zou kunnen. En je hebt natuurlijk geen ochtendurine gebruikt, dus concentratie HCG is met dit plasje minder. Maar ze zeggen: dat als er een 2e streepje staat het gewoon waar is.... nou, ik zou dan morgenochtend zeker een testje nog er tegen aan gooien.

@Kweb, wat spannend!

@Lilipower, misschien ben je gewoon echt zwanger, zo spannend voor morgenochtend!

Hier wordt het wachten ook steeds lastiger. Pff, wat duren die dagen/weken dan lang hè. En ik voel vanalles, maar ja, kan ook natuurlijk helemaal niets zeggen....

Leef met jullie allemaal mee :)

18. Trixy

Trixy Lid

5 jun 2011
    10
    0
    0
    Achterhoek

Pff dit voelt wel raar, maar ga over 2 dagen nog maar eens testen.
    Ja als er niks te meten was dan was ie wit, maar durf nog niet echt enthousiast te zijn. Dat is weer het risico van zo een vroege test.

Voor jou ook spannend dus. Mijn NOD zou eigenlijk ook over 5 dagen zijn. Ik heb mijn man ook niet op de hoogte gesteld van deze test. Ik schuif hem vanavond wel onder zijn neus (als dat lukt).

Raaaaar gevoel dit...

19. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Ik zou wel willen ;)

Maar ik ben wel benieuwd wie er getest heeft vandaag???

20. Yulia

Yulia Actief lid

11 jun 2011
    106
    0
    16
    Utrecht
    Ik hoop dat het buikpijn is van het innestelen en het ontwikkelen in je buikje!

Deel Deze Pagina