MvJ, jeetje gecondoleerd. Wat triest, zo jong en zo lang gevecht. Dit maakt de wereld toch wel erg hard. Sterkte de komende tijd. en heel dubbel nu even maar Missy en Pompelmoesje van harte gefeliciteerd!!! Hier nog een weekje wachten en we weten of w op rood of roze gaan. Maar helemaal geen symptomen te bekenen.
Zo pompelmoesje! Onze NOD valt op dezelfde dag en jij hebt al positief getest? Ben je zeker van je cyclus dan? Door jou wil ik nu ook gaan testen haha! Vrijdag, na een hele dag licht misselijk geweest te zijn, 's avonds overgegeven! Heel even was ik ontzettend blij en dacht ik dat ik zwanger was, maar dan gisteren de hele dag met wat koorts op de bank gelegen! Ik voelde me echt super beroerd, maar als bij wonder is dat vandaag weer helemaal voorbij. Alleen nog steeds misselijk (maar zonder overgeven deze keer).. Hopelijk is het wat! Veel succes iedereen en gefeliciteerd aan de zwangeren!
Ohja, nog 1 ding: je NOD, is dat nu eigenlijk de dag waarop je ongesteld hoort te worden of de dag daarna? Want volgens mij geeft de banner de dag erna aan als eerste testdag... en zoals jullie allemaal weten, is één dag meer of minder een wereld van verschil haha!
Het staat boven deze pagina NOD forum Hou elkaar hier op de hoogte of klets gezellig over je NOD (je Niet Ongesteldheid Dag). Ik snapte eerst al die termen ook niet hoor, NOD, DPO etc haha
@MvJ: Gecondoleerd. Heel veel sterkte!!! @Missy: Gefeliciteerd!!! @NOD: het klopt idd...alleen als je bv een banner maakt of via calculator neemt ie de dag na je NOD...vond het ook al vreemd!!!
hmm ja heb wel last van pijn in onderbuik...maar van de andere kant heb mijn ei pas gehad haha maar ja je voelt vanalles als je zwanger wilt worden haha vorige maand was dus een verassing dat ik zwanger was, en toen had ik pijnlijke borsten,misselijk en ook pijn in onderbuik. na de positest werd het steedss erger.na mk waren de kwaaltjes ook snel weer weg. Ben benieuwd nu...hoop zoooo dat t raak is.... en ik haat wachten haha
Hi Hier zijn vandaag alle kwaaltjes verdwenen. Alleen het vloeien blijft, maar wel minder. Misselijkheid en buikpijn zijn verdwenen. Ook geen pijnlijke borsten. Ik stel me er toch maar op in dat ik volgende week gewoon ongesteld ga worden. Dan valt het ook niet zo tegen als het gebeurd. Het is nog maar onze eerste poging voor het eerste kindje, dus misschien zijn mijn verwachtingen anders ook wel heel hoig gespannen! Dergelijk geluk treft mij nooit Nog nieuws van testende dames? Xx